Eche liefde overwint alles, zelfs afstand, misschien maakt het de relatie juist sterkerquote:Op maandag 7 januari 2013 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hebben de locaties wel tegen...
Ja en als je met een succesvolle voetballer trouwt dan verwacht je toch niet dat je steeds moet verhuizen...quote:Op maandag 7 januari 2013 08:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eche liefde overwint alles, zelfs afstand, misschien maakt het de relatie juist sterker
Ik hoop dat Rafael de afluisterspulletjes van Ruud geleend heeftquote:Op maandag 7 januari 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat Sylvie en Sabia iets hebben
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooooh die sextape kan heerlijk alliteren!!
Sabia und Sylvie's Sizzling Scisscoring Sexyness!
Dan heb je meteen de reden van de klap van Rafael.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat Sylvie en Sabia iets hebben
Je kan straks geen kliko meer openen of er zit een voetballer in.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Rafael de afluisterspulletjes van Ruud geleend heeft
Raap me opquote:Op maandag 7 januari 2013 08:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan straks geen kliko meer openen of er zit een voetballer in.
Dat wordt pas echt een toppertje als ze samen 1 man zoeken....quote:Op maandag 7 januari 2013 08:38 schreef Starlie het volgende:
Ik voel een nieuwe tv show aankomen bij onze oosterburen: Sylvie und Sabia suchen ein man!
Deze?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand nog even die tribune foto opsnorren en posten, van Syl en Saab, EK 2008?
Dat zal wel WK 2010 zijn dan.quote:
Oh echt. Ik heb altijd gedacht dat ze niet mee was, my bad!quote:Op maandag 7 januari 2013 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, toen kreeg ze een miskraam...
Volgens mij wel. Die zwangerschap eindigde in een miskraam, waarna er met rouwbanden gespeeld werd (en werd verloren, uiteraard).quote:Op maandag 7 januari 2013 09:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt. Ik heb altijd gedacht dat ze niet mee was, my bad!
Wat staat Sylvie daar lelijk op.quote:
De rouwbanden kon ik me wel herinneren, maar niet of zij thuiszat of meegereist was.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Die zwangerschap eindigde in een miskraam, waarna er met rouwbanden gespeeld werd (en werd verloren, uiteraard).
Wat zien ze er beide trouwens beroerd uit op hun bruiloft... Stuk ingetogener dan die van Syl en Raf.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn analyse tot dusver.
Ze doen toch al alles samen dus waarom nietquote:Op maandag 7 januari 2013 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt pas echt een toppertje als ze samen 1 man zoeken....
Met elkaar trouwen is misschien watquote:Op maandag 7 januari 2013 09:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze doen toch al alles samen dus waarom niet
Nee, eentje waar ze samen zitten. Ik zoek ook nog even, zit inmiddels achter m'n laptop.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |