Ja het is hier de bedoeling dat je allerlei vergezochte complottheorieën gaat bedenken en heel jaloers die wijven gaat afkraken. Ik heb dat een beetje geleerd de vorige keer dat ik dit subforum bezocht.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik vind die Sabia wel lekker.
Da's toch on topic?
/jaloersquote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Ze zal wel, heel slinks net als mevrouwtje Meis, in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. En zo niet, dan is ze toch al binnen door de alimentatie voor die 2 bloedjes van kinderen.
Ik vergeet de partneralimentatie nog. Dat wordt bepaald op basis van draagkracht en inkomsten/uitgavenpatroon, toch?
Dit is dus precies wat ik bedoeldequote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Ze zal wel, heel slinks net als mevrouwtje Meis, in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. En zo niet, dan is ze toch al binnen door de alimentatie voor die 2 bloedjes van kinderen.
Ik vergeet de partneralimentatie nog. Dat wordt bepaald op basis van draagkracht en inkomsten/uitgavenpatroon, toch?
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom mannen niet trouwen in huwelijkse voorwaarden. Veel mensen geloven nog in de eeuwige liefde, proest.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan? Een lekker wijf met ook nog eens een goed karakter die voor een neanderthaler /kamper/achterbuurter gaat?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We zullen dat doen!
Die vrouw is een meeloper van Meis en heel erg nep.
Hangt ook van het vermogen van je bruid afquote:Op maandag 7 januari 2013 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom mannen niet trouwen in huwelijkse voorwaarden. Veel mensen geloven nog in de eeuwige liefde, proest.
Dat soorten alimentaties moet je nog wel blijven betalen volgens mij. Alleen vermogen hoef je niet meer te delen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom mannen niet trouwen in huwelijkse voorwaarden. Veel mensen geloven nog in de eeuwige liefde, proest.
Daar heb je een punt. In het geval van voetballers en andere sterren lijkt mij dat een zeer goed idee.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook van het vermogen van je bruid af
Alimentatie uiteraard. Je vermogen behoud je dan nog.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat soorten alimentaties moet je nog wel blijven betalen volgens mij. Alleen vermogen hoef je niet meer te delen.
Lekker man naar zo'n paaldanseres kijken. Is toch heerlijk man!quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan? Een lekker wijf met ook nog eens een goed karakter die voor een neanderthaler /kamper/achterbuurter gaat?
Een weekendje Boekarest is uiteindelijk altijd goedkoper. Dat is echt een lustoord.
Dan ga je eigenlijk het huwelijk in terwijl je dus ook al weet dat je gaat scheidenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Of naar zo'n nachtclub waar het orkest altijd 'una paloma blanca' speelt. Daarna een optreden van een goochelaar en van die wijven met ouderwetse dookijkblouses.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker man naar zo'n paaldanseres kijken. Is toch heerlijk man!
Je weet nooit hoe het gaat lopen. Het staat gewoon vast dat veel huwelijken het niet redden. Je kunt eerst verschrikkelijk veel van elkaar houden, maar naarmate het huwelijk vordert ga je meer irriteren aan elkaar. Weinig mensen die een huwelijk gezond weten te houden. Dan kun je als voorzorg beter in huwelijkse voorwaarden met elkaar trouwen. Alimentatie in het geval van kinderen, soit, maar ieder zijn eigen vermogen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je eigenlijk het huwelijk in terwijl je dus ook al weet dat je gaat scheiden
Je kan het beter maar nooit uitsluiten. Regel gewoon je zaakjes goed op papier, en als ze dat maar niks vinden, door naar de volgende.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je eigenlijk het huwelijk in terwijl je dus ook al weet dat je gaat scheiden
Volgens mij neem jij deze zaak helemaal niet serieus.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Of naar zo'n nachtclub waar het orkest altijd 'una paloma blanca' speelt. Daarna een optreden van een goochelaar en van die wijven met ouderwetse dookijkblouses.
En die fluisteren dan in je oor: "O dutchman, o dutchman!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |