Ik geef vaak gewoon mijn email adres. Is toch een email adres dat ik voor "zooi" gebruik...quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef DaMart het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens op sites als RP als je ziet dat iemand die je een berichtje wilt sturen geen betalend lid is en dus ook niets kan terugsturen? Zetten jullie dan gewoon een e-mailadres in je bericht, of mogen ze meer moeite doen om in contact te komen met je?.
Vroeger zag je op RP ook nog wel eens omschrijvingen van e-mailadressen staan, maar tegenwoordig worden die direct weggehaald volgens mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het shaken!
Ik had op Pepper weleens een meisje (die ook geen betaald lid was) die mij met allerlei cryptische toestanden haar email adres gaf. Wat een toestand was dat joh!
Uiteindelijk is het me wel gelukt maar het duurde effe. (terwijl het volgens haar heel simpel was)
Laten wij beginnen, zie je berichtje wel in m'n DM boxquote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, Fok! datet Fok!best leuk idee, een opgeleukte topicmeet organiseren
Dat is te makkelijk makker.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laten wij beginnen, zie je berichtje wel in m'n DM box
Misschien dacht ze dat 'wo' een uitroep is. Opleiding? Wóh, joh, nie egt....quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
RP profiel: WO opleiding en daar een bericht in gebrekkig Nederlands van krijgen
En nee, niet op een dyslexie manier.....
Mja ik negeer die atlijd. Als ze op voorhand al te beroerd zijn om te betalen zal het in het echte leven ook wel drama zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger zag je op RP ook nog wel eens omschrijvingen van e-mailadressen staan, maar tegenwoordig worden die direct weggehaald volgens mij.
Ik stuur zelf in eerste instantie ook alleen berichten naar vrouwen die op de site zelf iets kunnen terugsturen, maar er zijn ook wel wat interessante profielen van mensen die niets kunnen terugsturen, dus ik twijfel nog even wat ik daarmee doe.
Stuur je de helft via DM en de andere helft via PMquote:
Kom je met de kookmeet?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, Fok! datet Fok!best leuk idee, een opgeleukte topicmeet organiseren
Intelligentietest. Met de hakken over de sloot gered bedoel je.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het shaken!
Ik had op Pepper weleens een meisje (die ook geen betaald lid was) die mij met allerlei cryptische toestanden haar email adres gaf. Wat een toestand was dat joh!
Uiteindelijk is het me wel gelukt maar het duurde effe. (terwijl het volgens haar heel simpel was)
Kun je die profielen herkennen dan? Ik zie nooit een verschil tussen gratis en betaalde accounts.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stuur zelf in eerste instantie ook alleen berichten naar vrouwen die op de site zelf iets kunnen terugsturen, maar er zijn ook wel wat interessante profielen van mensen die niets kunnen terugsturen, dus ik twijfel nog even wat ik daarmee doe.
Als je een betaald profiel hebt op RP, kun je de betalende leden herkennen aan het goudkleurige bolletje bij de naam. Anders is dat grijsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kun je die profielen herkennen dan? Ik zie nooit een verschil tussen gratis en betaalde accounts.
Als ik in een interesse bericht krijg dan weet ik vaak wel hoe laat het is, en stuur ik meestal mijn email adres (als ze er leuk uit ziet tenminste)
Bedankt voor de tip, nooit gewetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een betaald profiel hebt op RP, kun je de betalende leden herkennen aan het goudkleurige bolletje bij de naam. Anders is dat grijs.
Volgens mij weet bijna niemand dat, haha.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, nooit geweten
Gezien de afloop denk ik van nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Kan ook zijn dat ze dat uit verveling doet hoor
Het valt me nou pas op hoeveel grijze bolletjes er op RP staan, wel een afknapper al die goedkope wijvenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij weet bijna niemand dat, haha.
Toen ik daar nog wel eens op zat en ik kreeg een reactie stuurde ik braaf een interesseberichtje, lees: stuur me je email!!
Kreeg ik weer zoiets terug van: "He wat is dit nou voor een afknapper, een interesseberichtje, stuur me tenminste een normale mail terug!!"
Ja doos, wat denk je zelf. Dat ik even 20 euro ga aftikken om jou een mailtje te sturen.
Klopt! Je moet inderdaad goed opletten op haar gezicht uitdrukking.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Kan ook zijn dat ze dat uit verveling doet hoor
Ja dat is het gevaar ja, het moet eigenlijk natuurlijk gaan, en dat is gewoon volgens mij alleen aan te leren door veel sociale contacten te hebben en er een beetje mee te spelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef Cue_ het volgende:
vind het altijd vaag om non-verbale communicatie uitgeschreven te zien staan. Heb altijd het gevoel dat mensen dat hier zo letterlijk gaan nemen terwijl het alleen in context en icm andere non-verbale communicatie een bepaald iets betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |