hangt er vanaf wat ze geboden hebben en hoe ze zich daar aan zouden kunnen houdenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:20 schreef b2py het volgende:
[..]
En jij dacht dat als Arriva/DB een simpelere route krijgen dat ze bij NSH niet aan de bel trekken?
Dan stel ik voor dat we per direct de gehele Fyra opheffen tussen Amsterdam en Brussel totdat er een treindienst opgezet kan worden die wel voldoet. Allemaal leuk in het stoppertje. Toedels..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:24 schreef James1988 het volgende:
Wat er nu rijdt is niks (de helft van wat beloofd is!) en het heeft niet de potentie om nog iets te worden. Alles wat fout kon gaan ging ook fout en er is niemand verantwoordelijk. Sterker nog, de partij die het hardst faalt mag vrolijk doorgaan met treintjes rijden.
Was de Beneluxtrein perfect? Nee, allesbehalve. Maar wat er nu rijdt is nog vele malen slechter.
Kun jij überhaupt een negatief woord over de fyra over je lippen krijgen? Of word je daar niet voor betaald?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we per direct de gehele Fyra opheffen tussen Amsterdam en Brussel totdat er een treindienst opgezet kan worden die wel voldoet. Allemaal leuk in het stoppertje. Toedels..
Laatste zinnetje ben ik niet met je eens, maar gelukkig zijn het maar meningen
Je ziet dat het kut gaat, en je verzet je uit alle macht tegen elk initiatief om er iets aan te doen. Heb je soms aandelen AnsaldoKlapkut of zo?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:08 schreef b2py het volgende:
En verder vind ik het erg laf van de beste heren van Rover en Voor beter OV dat ze ook niet ingrepen dat de Benelux zo vaak uitviel. Hoe vaak dat hier ook gemeld is, nog wel vaker dan de Fyra grafiekjes. Maar als iets nieuw is en mensen nog geen kans gehad hebben om te laten zien is het altijd lekker makkelijk om af te kraken en een ander het maar te laten doen. Want ojah, Arriva heeft natuurlijk binnen twee weken even x aantal hogesnelheid treinstellen met toelating die ze even heen en weer scheuren tussen Amsterdam en Brussel. Complete nonsens in mijn visie die hier gescandeerd worden.
Vaak genoeg gedaanquote:Op maandag 7 januari 2013 17:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Kun jij überhaupt een negatief woord over de fyra over je lippen krijgen? Of word je daar niet voor betaald?
Ja wat wil je dan doen joh..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ziet dat het kut gaat, en je verzet je uit alle macht tegen elk initiatief om er iets aan te doen. Heb je soms aandelen AnsaldoKlapkut of zo?
De rijtuigen staan op de Dijksgracht, er zijn volop leasemaatschappijen die wat Traxx locs kunnen leveren, en in de dienstregeling zijn ook nog gaten. Zeker in België.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan doen joh..
Die benelux krijg je voorlopig ook niet meer van de grond hoor..
We hebben de Fyra en voorlopig is het even niet anders..
Ingrijpen!quote:
En hoe?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ingrijpen!
Anders hoor je later weer dan eoa internetheld het flauw vindt dat je "toen en toen" ook niet ingreep
Betwijfel ik, waren toen al onderzoeken naar en toen bleek al dat al het Traxx alweer weg was..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
De rijtuigen staan op de Dijksgracht, er zijn volop leasemaatschappijen die wat Traxx locs kunnen leveren, en in de dienstregeling zijn ook nog gaten. Zeker in België.
Het is onwil. Niets meer, niets minder.
Want dat wordt nu zeker niet geroepen naar NSH?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat James zegt: Rijden met je donder.
Ja, het komt vast wel ergens door. Maar nu hebben we met zijn allen een groot probleem en dat moet opgelost gaan worden en snel ook. En hoe of door wie zal me eigenlijk strikt genomen worst wezenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Want dat wordt nu zeker niet geroepen naar NSH?
Het zijn gewoon die ongelofelijke sukkels in Den Haag geweest die idiote eisen aan een treinstel hebben gesteld.
Angel Alpha Trains, MRCE Dispolok, Railpool, zomaar 3 leasebedrijven die je locs kunnen leveren die in Nederland en België mogen rijden.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Betwijfel ik, waren toen al onderzoeken naar en toen bleek al dat al het Traxx alweer weg was..
dan kijk je op dat stuk ook zo ongeveer naar groeiend gras ...quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Fiorano het volgende:
Op last vd politie max 40 km/h tussen Duivendrecht en Hilversum. Zojuist gemeld door de machinist
met een AGV ofzo?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:38 schreef b2py het volgende:
Was het niet een idee 20 thalys PBA stellen aan te schaffen en het product thalys uit te breiden?
Ik meen gelezen te hebben in die concessie eisen die je hier ooit geplakt had dat daarin stond wat de eisen uit Den Haag waren, foutje van mijn kant.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Angel Trains, MRCE Dispolok, Railpool, zomaar 3 leasebedrijven die je locs kunnen leveren die in Nederland en België mogen rijden.
En nee, het zijn niet "die ongelofelijke sukkels in Den Haag" die idiote eisen aan een treinstel hebben gesteld. Het enige wat "Den Haag" eiste waren maximale rijtijden, en dat er twee klasses ("economy" en "business") zouden zijn.Alstom en Siemens hadden ook gereageerd op de aanbesteding maar verloren omdat AB goedkoper was. De keuze voor de V250 is gemaakt door NS en NMBS - niet door Den Haag.
Er worden eisen gesteld, maar er werd niet gestuurd op prijs en eigenschappen van de treinquote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben in die concessie eisen die je hier ooit geplakt had dat daarin stond wat de eisen uit Den Haag waren, foutje van mijn kant.
Dat ís mogelijk. NMBS Logistics heeft HLE 29 teruggestuurd naar Alpha Trains, die locs zijn waarschijnlijk zo inzetbaar voor een terugkeer van de Benelux.quote:Zou wel een oplossing zijn op korte termijn als dat mogelijk is.
Tsja, "we zullen het ermee moeten doen" is voor dit moment de waarheid. Er kunnen echter wel stappen worden ondernomen om het voor de reiziger beter te maken. De V250 maakt op dit moment de beloftes niet waar. Persoonlijk vind ik de V250 zwaar teleurstellend.quote:Laten we wel wezen trouwens, ik vind het ook niet tof dat die trein uitvalt en met vertraging rond rijdt maar voorlopig hebben we er maar mee te handlen. Het geroep van verschillende partijen dat Arriva en DB het wel even over zou kunnen nemen vind ik totaal belachelijk, en uit de hoogte gegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |