SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 06-01-2013 23:16:39 ]
Prima idee, doe maar een leuke centrale vuurwerk show zoals bv in Londonquote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat vinden jullie van het idee om vuurwerk voor consumenten te verbieden?
Ik zou het inderdaad verbieden willen om in de sauna af te steken...quote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Niet zo goed het nieuws bijgehouden deze weekquote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Heb je de TT niet gelezen golferquote:Op zondag 6 januari 2013 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad verbieden willen om in de sauna af te steken...
De knallers zijn vervelend, sier vuurwerk mag wel wat mij betreft. Dat is duur en word dan ook niet zomaar afgeschoten.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Economisch gezien gaan dan de achterstands wijken er weer vet op vooruit, want dat is waar altijd het meeste wordt afgestokenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben niet zo van het verbieden, maar ik vind het elk jaar weer triest de ellende die het aanricht bij mensen en dieren.
Die hebben ook de tijd om helemaal naar België te tuffen met een bak volquote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Economisch gezien gaan dan de achterstands wijken er weer vet op vooruit, want dat is waar altijd het meeste wordt afgestoken
En dat hoeven ze dan ook niet meer te doen en scheelt dat ook weer een volle tank benzinequote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben ook de tijd om helemaal naar België te tuffen met een bak vol
Ik heb het ook een keer gedaan. Een vriend van me wilde vuurwerk kopen. Man echt honderden euro's kocht ie, maar mijn kenteken werd opgeschreven.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat hoeven ze dan ook niet meer te doen en scheelt dat ook weer een volle tank benzine
Ik zou zeggen dat het pas mag buiten toezicht van der ouders boven de 12...quote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Voorlichtingquote:Op zondag 6 januari 2013 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het pas mag buiten toezicht van der ouders boven de 12...
En als je dan boven de 12 bent dat je minimaal een cursusje gehad moet hebben oid?
Ongelukjes kunnen altijd gebeuren, maar de voorlichting die we er nu over krijgen is eigenlijk verwaarloosbaar. Er mag serieuzer mee omgegaan worden.
Ik probeer wel gewoon inhoudelijk op je te reageren Soury, maar zou het prettig vinden als je die sneren achterwege laat.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Voorlichting, je loopt te trollen nu. Bedtijd
Persoonlijke dingen uhh ? En verder blaat je maar op niks af. Vuurwerk bewijs kom op zegquote:Op zondag 6 januari 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik probeer wel gewoon inhoudelijk op je te reageren Soury, maar zou het prettig vinden als je die persoonlijke dingen achterwege laat.
Voorlichting... Dat zeg ik dan wel verkeerd eigenlijk omdat dat toch geen reet helpt..
Ik bedoel echt dat je er een bewijsje voor moet halen... Laat het net zoals bij auto theorie gewoon een boekje leren zijn ofzo... Genoeg mensen die dat wel willen doen.
En dan zeg ik dat er een persoon aanwezig moet zijn die dat vuurwerk-bewijs heeft... Dat je het niet perse hoeft te hebben om vuurwerk af te steken, als er maar iemand bij is die wel een bewijs heeft.
Dus vanaf leeftijd X kan je zo een bewijs halen, en als er vuurwerk afgestoken wordt moet er altijd iemand bij zijn met een vuurwerk-bewijs.
Ik vind het geen slecht idee... Beter dan dat krampachtige verbieden constant... Sowieso doe je daar de helft van Nederland geen plezier mee...
Vuurwerk verbieden, kom op zeg!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijke dingen uhh ? En verder blaat je maar op niks af. Vuurwerk bewijs kom op zeg
Het gaat niet om de ongelukjes, het gaat om de lui die er sowieso als idioten mee omgaan. Dan helpt een cursusje ook niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het pas mag buiten toezicht van der ouders boven de 12...
En als je dan boven de 12 bent dat je minimaal een cursusje gehad moet hebben oid?
Ongelukjes kunnen altijd gebeuren, maar de voorlichting die we er nu over krijgen is eigenlijk verwaarloosbaar. Er mag serieuzer mee omgegaan worden.
Tjah, er zijn mensen die het verneuken.. Maar dat is met alles zo... Alles verbieden is echt geen oplossing.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat niet om de ongelukjes, het gaat om de lui die er sowieso als idioten mee omgaan. Dan helpt een cursusje ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |