SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nice, ik zit ff een MI te maken van een touringcar bij mn ouders in de straat. Denk dat het een burenruzie wordtquote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens.. Ik zit bij m'n ouders, makkelijker ivm dubbele taak aan deze kant van Rotterdam, dus bus mee.. Heb mezelf tegoed gedaan aan erwtensoep met 3 sneden brood en een halve rookworst..Kreeg al gezeik toen ik in mn studie tijd promotiewerk deed een een grote rode bus van Coca Cola had.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Kilo's erbij neuken kan dat ook?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb ook geen seksleven
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin eet zo tergend langzaam dat hij er 4 weken over zou doen om de hele snackbar leeg te vreten!
erwtensoepquote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens.. Ik zit bij m'n ouders, makkelijker ivm dubbele taak aan deze kant van Rotterdam, dus bus mee.. Heb mezelf tegoed gedaan aan erwtensoep met 3 sneden brood en een halve rookworst..![]()
![]()
quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Succesquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hoe?quote:14 SHADES OF GREY
Als vrouw: zwanger wordenquote:
Als man: dagelijks liters zaad tot je nemenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Je breit alleen met Vinnie?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
whahahahaquote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vrouw: zwanger worden
Als man: dagelijks liters zaad tot je nemen
dus![]()
EHm meestal is het dan het meisje die die kilo's er een klein jaartje bij krijgt....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Of mag het eigenlijk geen seks heten wat Vinniiee doet?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vrouw: zwanger worden
Als man: dagelijks liters zaad tot je nemenmmmm ja okequote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef Evie het volgende:
[..]
als er maar genoeg sperma in je zit weegt het ook mee?14 SHADES OF GREY
Nee, dankjewel.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
EHm meestal is het dan het meisje die die kilo's er een klein jaartje bij krijgt....Oke, succes.quote:![]()
Maarre, al dit geklets over seks, daar krijg ik zin van. En dat moet niet, want dat gaat toch niet gebeuren vanavond...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gelukkig zijn mn buren niet thuis *sub vol open zet*"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
GMTAquote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef Evie het volgende:
als er maar genoeg sperma in je zit weegt het ook mee?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: