Dat er geen geld is heeft de Amerikanen tot nu toe nog niet echt tegen gehouden om defensiebudgetten uit te betalen.. hoe denk je dat die uitgaven zo hoog zijn geworden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat er geen geld is.
Dus subsidies verhogen zit er sowieso niet in.
We schieten er in ieder geval weinig mee op om leningen voor Defensie te vervangen voor leningen voor Wetenschap.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat er geen geld is heeft de Amerikanen tot nu toe nog niet echt tegen gehouden om defensiebudgetten uit te betalen.. hoe denk je dat die uitgaven zo hoog zijn geworden?
Wie als eerste op grote schaal helium van de maan kan terug brengen op aarde zal rijker worden dan die lui in de zandbak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We schieten er in ieder geval weinig mee op om leningen voor Defensie te vervangen voor leningen voor Wetenschap.
QFTquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wie als eerste op grote schaal helium van de maan kan terug brengen op aarde zal rijker worden dan die lui in de zandbak.
Lening voor wetenschap kan in elk geval nog flink veel geld opleveren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We schieten er in ieder geval weinig mee op om leningen voor Defensie te vervangen voor leningen voor Wetenschap.
Moon gezien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wie als eerste op grote schaal helium van de maan kan terug brengen op aarde zal rijker worden dan die lui in de zandbak.
Nee. Iron Sky ftw.quote:
Leuke film maar wel langdradig en echt veel actie is er ook niet..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Nee. Iron Sky ftw.
Edit: ik heb moon even opgezocht en als tpb niet 100% was geblokkeerd dan zou ik hem nu downloaden.
Ik ervaar dat nu wel een beetje ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Leuke film maar wel langdradig en echt veel actie is er ook niet..
Laten we er met de pet naar gooien. De wereld is zoals hij is, valt niks meer aan te verbeteren! Mensen die de wereld willen verbeteren zijn stomme hippies of wereldvreemden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
Ja "in de ideale wereld deden we het zo" hebben we niks aan natuurlijk. Zo werkt de wereld niet.
Sterker nog we hebben dat nog niet geprobeerd. terwijl we al met 2000 jaar hetzelfde economische systeem beheert.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
Ja "in de ideale wereld deden we het zo" hebben we niks aan natuurlijk. Zo werkt de wereld niet.
Dit soort ideeën kan je niet voor jezelf houden. Je moet het altijd tegen een redelijke prijs licenties aan concurrenten verkopen. Dat is dus als een privaat bedrijf zoiets zou maken en de plaatselijke overheid besluit niet voor zichzelf op te eisen. Die kans is namelijk veel groter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:59 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik ben ook naar benieuwd wat er daarna gebeurt zodra de warp-drive echt werkt.
Wie krijgt de drive en wie niet. bijv Krijg de Boeing alleen dat drive en rest van de wereld niet?.
Zullen overheid daarin zelf ingrijpen of niet.
Ik denk niet dat er veel te feesten zal zijn wanneer de economie wereldwijd in elkaar crasht (en een warp drive komt er dan al helemaal nietquote:[b]Op
Verder is de economie die we nu hebben compleet waardeloos. Ik zit te wachten op de dag dat hij helemaal in elkaar stort en dan ga ik feesten, de rest van mijn leven.
Precies, wie haalt in zijn hoofd om zoiets afwijzen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:37 schreef Brum_brum het volgende:
Kom met zo'n ruimteschip ogenschijnlijk uit het niets en je kan een behoorlijke first strike uitvoeren.
Precies. Het opwekken van de condities voor warp verplaatsing zal wel vele, vele, vele malen meer energie kosten dan om in een paar maanden op de conventionele manier naar Mars te gaan. Dus is het niet echt rendabel te noemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Al lijkt me warp drive ook niet nuttig binnen een zonnestelsel.
Dat is juist een uitstekende redenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:47 schreef RetepV het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over ueberhaupt de kosten van een reisje. Je moet wel uit de kosten komen. Dus moet er een goede reden zijn om zo ontzettend veel energie te spenderen.
'Nieuwsgierigheid' is niet ECHT een goede reden.
Mars is allemaal geen probleem natuurlijk.... alhoewel we er nu nog een maand of 6 over doen, is dat nog wel eens terug te brengen naar 1 maand met bestaande technologieen, en/of technologieen waarvan een praktische implementatie mogelijk wordt binnen de komende 20 jaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hopelijk komt Warp-drive snel uit, zodat we naar Mars en of andere stelsel kan reizen. En ook grondstoffen importeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |