Wat zeiden ze dan precies?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook ooit gezegd van het wiel. Dus blijven hopen!
Dit hebben ze gevonden op grotswanden:quote:
Alleen bewogen de emoticons toen nog niet.quote:"Hej Henk wat doe jij nou weer met dat rare ronde ding? Daar kun je toch niks mee mafkees dat je bent!"
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dit hebben ze gevonden op grotswanden:
[..]
Alleen bewogen de emoticons toen nog niet.
Als je de ruimte vervormd word ie kleiner.quote:Op maandag 7 januari 2013 05:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Gaan ze nu beginnen met proberen zoiets te ontwikkelen of is t hun gelukt zeg maar?
snap trouwens nog steeds niks van waarom je sneller zou gaan als je de ruimte om je heen kan vervormen ofzo? Maarja kan ook aan mij liggen![]()
en als je dan voorbij rijd dan laat je m weer even groot worden als ie eerst was?quote:Op maandag 7 januari 2013 06:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je de ruimte vervormd word ie kleiner.
Die is al gebruikt, dankzij een lobby van diezelfde kuttrekkiesquote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Overigens mag ons eerste echte Aardse sterrenschip natuurlijk maar één naam dragen
[ afbeelding ]
Nee, de ruimte word zelfs groter gemaakt dan ie eerst was, en dat zorgt voor de voortstuwing.quote:Op maandag 7 januari 2013 06:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en als je dan voorbij rijd dan laat je m weer even groot worden als ie eerst was?
maar de ruimte kan toch niet nog groter want hij is al oneindig?quote:Op maandag 7 januari 2013 06:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, de ruimte word zelfs groter gemaakt dan ie eerst was, en dat zorgt voor de voortstuwing.
Zie:quote:Op maandag 7 januari 2013 06:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
maar de ruimte kan toch niet nog groter want hij is al oneindig?
En hoe moet je dat in godsnaam doen dannja begrijpen zal ik t toch niet denk ik maar zou wel teringvet zijn als ze t konden
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef wipes66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo moet je dus een warp bubble voorstellen
snap dat ook niet helemaal, vooral van dat 2e plaatje echt niksquote:
Je hoeft het niet te snappen. Gewoon blij zijn met dit nieuws.quote:Op maandag 7 januari 2013 06:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
snap dat ook niet helemaal, vooral van dat 2e plaatje echt niksmaar op dat 1e plaatje is te zien dat ze dus aan de voorkant ook de ruimte kleiner maken dan? ipv alleen aan de achterkant de ruimte groter? En hoezo zou je sneller moeten reizen of in 1x kunen verplaatsen als je ruimte vergroot? Sowieso wtf is ruimte verkleinen/vergroten? je kan toch moeilijk lucht 2x zo lang maken
ja zoals ik al zei in die post die jij quote vna mij ws zal ik t niet snappen maar vind t wle tering vetquote:Op maandag 7 januari 2013 07:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te snappen. Gewoon blij zijn met dit nieuws.
Dat wordt lastig als ze sneller dan het licht gaan.quote:
Ik dacht al, wanneer komt die een keer...quote:Op maandag 7 januari 2013 12:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als ze sneller dan het licht gaan.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Overigens mag ons eerste echte Aardse sterrenschip natuurlijk maar één naam dragen
[ afbeelding ]
Werd ook ooit gezegd over de scanners uit Star Trek. Tegenwoordig hebben we de MRI (om maar een voorbeeld te noemen).quote:
Misschien zijn wij simpelweg niet interessant genoeg?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:38 schreef LXIV het volgende:
Als het mogelijk zou zijn, waarom barst het dan niet overal van buitenaardse ruimtevaartuigen die van dit principe gebruik maken?
Als/wanneer er eenmaal een werkend prototype is, dan denk ik dat bedrijven zoals shell en exxon wel veel geld erin willen pompen. Andere planeten = meer werk en geld voor hun.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dat te betalen,om een functionerend warpruimtevaartuig te maken? En hoeveel kost een ritje? In star trek doet geld er niet meer toe, hier nog wel....
Dat valt nu allemaal nog niet te zeggen. Wanr Er zijn nog onbekende technologieën nodig om het te laten werken.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dat te betalen,om een functionerend warpruimtevaartuig te maken? En hoeveel kost een ritje? In star trek doet geld er niet meer toe, hier nog wel....
ik zou het graag zien, maar ik denk dat een veilig en betrouwbaar werkend warpschip het nog wel even op zich zal laten wachten, vooral door die onbekende technologieën die nog nodig zijn en dat door de onbekendheid hiervan ik vermoed dat niemand/geen enkele regering daar kapitalen in zoiets onzekers gaat steken. (ik hoop het echter verkeerd te hebben)quote:Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat valt nu allemaal nog niet te zeggen. Wanr Er zijn nog onbekende technologieën nodig om het te laten werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |