Bron: http://www.yamahaverhoeven.nl/newsquote:Frans Verhoeven is veel tijd verloren in de tweede etappe van de Dakar Rally door een fout in de route. Samen met ‘Chaleco’ Lopez, Cyril Despres en David Casteu zocht Verhoeven lang naar een waypoint op km 74 in de wedstrijdproef. ‘Het waypoint lag een kilometer verder naar links dan zou moeten’, legde de Yamaha-coureur uit.
‘Ik ben er heel zeker van dat wij goed zaten volgens het roadbook en de kompaskoers. We hebben zeker geen navigatiefout gemaakt. Met een groepje van vier, vijf man hebben we ruim een kwartier rondjes gereden, op zoek naar het waypoint. Toen ik op een gegeven moment een heuvel op reed en aan de andere kant een heleboel mensen zag, wist ik waar we heen moesten. Op weg naar die mensen klikte de gps weer in het goede spoor.’
Stacey is binnen op 25 minutenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Gerucht dat Stacey op z'n kant ligt
De Rooy wel binnen op 1
Gebeurde vorig jaar ook wel eens, dat is een foutje in het systeem.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef Yreal het volgende:
Zit net op trackingdakar.nl te kijken, is er een sherco rijder die nou alle waypoints heeft gemist?
Nice job! 'Het beeld van de dag' volgens de commentator. Ik snap alleen niet echt wat daar precies fout ging, waardoor hij in 1 keer over de kop ging. Een grote oneffenheid in het parcours, die met te grote snelheid werd gepasseerd oid?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:56 schreef Impry het volgende:
Die crash van die Range Rover was trouwens door mij gefilmd.
Aha, ik had niet eens gezien dat het in een bocht was! Jammer dat ze geen slowmotion herhaling uitzonden. Dan had ik het beter kunnen zien.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Impry het volgende:
Het was een bocht met negatieve camber. Doordat hij te hard er in ging en tegen zo'n mul zandspoor aan kwam begon hij te rollen. De rest ging er stukken langzamer doorheen.
Ik ben nu puur voor team Van Merksteijn meegereisd en mag volgens de mediarechten alleen materiaal van hun uitzenden.
Dat crash beeld heb ik overgedragen aan de organisatie (Franse TV) en die verspreiden het onder alle nationale tv-zenders.
Buiten Dakar om ben ik freelance cameraman bij NLse en WRC-wedstrijden. Dan lever ik ook beelden voor RTL GP Rally Report.
Nee.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Slapen ze allemaal in tentjes?
Ik was bij de perspresentatie van Schoo, ZO gaafquote:Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Ze mogen trouwens wel meer info geven over die Tatra's
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aha, ik had niet eens gezien dat het in een bocht was! Jammer dat ze geen slowmotion herhaling uitzonden. Dan had ik het beter kunnen zien.
Lijkt mij wel superleuk om zo'n rally van dichtbij mee te maken. Goed geregeld!
Kan je voor een goed shot dat je gemaakt hebt dan nog geld vragen? Of is dat niet het idee, omdat het 'hun' rally is? Wel leuk natuurlijk als jouw shot wereldwijd wordt uitgezonden.
Normaal gesproken moet je dat wel kunnen verkopen ja. Nu hebben we wat anders geregeld voor later.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aha, ik had niet eens gezien dat het in een bocht was! Jammer dat ze geen slowmotion herhaling uitzonden. Dan had ik het beter kunnen zien.
Lijkt mij wel superleuk om zo'n rally van dichtbij mee te maken. Goed geregeld!
Kan je voor een goed shot dat je gemaakt hebt dan nog geld vragen? Of is dat niet het idee, omdat het 'hun' rally is? Wel leuk natuurlijk als jouw shot wereldwijd wordt uitgezonden.
Sainz heeft de tijd die hij verloor met zoeken naar het waypoint teruggekregenquote:Op maandag 7 januari 2013 06:24 schreef Dekatria het volgende:
Sainz heeft tijd teruggekregen van de organisatie, wat 'm de tweede etappewinst oplevert. Al-Attiyah heeft een tijdstraf van 1u gekregen.
Zie het niet gebeurenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Verhoeven die tijd ook terug krijgt.
En alle anderen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz heeft de tijd die hij verloor met zoeken naar het waypoint teruggekregen
Nu maar hopen dat Verhoeven die tijd ook terug krijgt.
Raar eigenlijk. Beide gevallen van het tijdsverlies hadden toch exact dezelfde oorzaak? Bovendien was Verhoeven niet de enige van de topmotorrijders, maar waren er meerdere met het probleem.quote:
Ja vond ik ook kak gisteravond. Toen heb ik eerst maar een kwartier Eurosport 2 gekeken met het WK tafelvoetbal.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:40 schreef Salatrel het volgende:
eurosportbiljarten zo belangrijk vinden dat de dakar uitzending een kwartier later begint waardoor ik een halve uitzending op mijn dvr heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |