Vrouwen nog langer dan 1.85 m zullen er écht heel weinig zijn, waarschijnlijk een verwaarloosbaar percentage.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, als 5% 1.85 is betekent het dat 95% geen 1.85 is.
Dat kan langer en korter zijn.
Waarschijnlijk zijn er meer vrouwen groter dan 1.85 dan precies 1.85.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:31 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Vrouwen nog langer dan 1.85 m zullen er écht heel weinig zijn, waarschijnlijk een verwaarloosbaar percentage.
Minimaal dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er meer vrouwen groter dan 1.85 dan precies 1.85.
Maar ik gok die groep zo rond de 3% ofzo.
Dat zijn toch zo 2 of meer dames in een volle kroeg.quote:
In mijn ervaring zijn zulke lange vrouwen maar enkelingen. De meeste zijn maximaal 1.75.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zijn toch zo 2 of meer dames in een volle kroeg.
Hoewel...
Dat percentage zal wel richting de 10% gaan ook als ik het met mijn kroeg ervaringen ga vergelijken![]()
Zoals ik al zeg, in een redelijk drukke kroeg zie je er zo 2. Minimaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:38 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn zulke lange vrouwen maar enkelingen. De meeste zijn maximaal 1.75.
Eerder maximaal. Ik bezoek studentencafés en zie zelden zulke lange vrouwen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, in een redelijk drukke kroeg zie je er zo 2. Minimaal.
1.85 is een vrouw die langer is dan wat ik ben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:42 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Eerder maximaal. Ik bezoek studentencafés en zie zelden zulke lange vrouwen.
Je hebt een grote lul en/of bent rijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:44 schreef Godshand het volgende:
Ik ben 1,76 m en heb een vriendin. Wat doe ik dan goed, TS?
Ik denk dat mijn inschattingsvermogen toch wel redelijk goed is wat dat betreft. Geen meetlint nodig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1.85 is een vrouw die langer is dan wat ik ben.
Die zijn er zat.
Misschien moet je er eens een meetlint naast hangen....
Nou blijkbaar niet he. Of zijn de lengtes van de dames in de kroegen waar jij komt heel anders dan verscheidene kroegen / clubs waar ik geweest ben?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:48 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn inschattingsvermogen toch wel redelijk goed is wat dat betreft. Geen meetlint nodig.
Jij extrapoleert jou subjectieve ervaring naar de mijne. Het feit dat jij 'minstens 2' vrouwen van zo een lengte ziet wanneer je uitgaat, wilt niet zeggen dat dat voor iedereen het geval is. Jouw waarneming wilt niet zeggen dat mijn waarneming en/of inschattingsvermogen fout is.quote:
Mijn objectieve ervaringen, het zijn gewoon meetbare cijfers. Gemiddeld 2 vrouwen per avond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:51 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Jij extrapoleert jou subjectieve ervaring naar de mijne. Het feit dat jij 'minstens 2' vrouwen van zo een lengte ziet wanneer je uitgaat, wilt niet zeggen dat dat voor iedereen het geval is. Jouw waarneming wilt niet zeggen dat mijn waarneming en/of inschattingsvermogen fout is.
Zo komt het wel op mij over. Je zegt zelf dat je altijd 'minstens 2' zulke vrouwen ziet in elke redelijk drukke kroeg/uitgaansgelegenheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn objectieve ervaringen, het zijn gewoon meetbare cijfers. Gemiddeld 2 vrouwen per avond.
Dat is voor iedereen het geval in diezelfde kroeg als waar ik was.
Je doet nu net alsof de plekken waar ik toevallig kom altijd omgeven zijn van 2 lange vrouwen... ALtijd heel toevallig alleen als ik er ben.![]()
Mogelijk in theorie, evenals dat jij nu een dobbelsteen pakt en 10x achter elkaar 6 gooit.
Maar in praktijk zal je dat niet zo snel gooien denk ik.
Slaap lekker verder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:03 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Zo komt het wel op mij over. Je zegt zelf dat je altijd 'minstens 2' zulke vrouwen ziet in elke redelijk drukke kroeg/uitgaansgelegenheid.
quote:
Slaap jij maar lekker verderquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, in een redelijk drukke kroeg zie je er zo 2. Minimaal.
Hopelijk heeft TS ook door dat dit Sarcasme isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:18 schreef Stoffa het volgende:
TS heeft gelijk: om aan chicks te komen moeten die centimeters erbij. Hop breken die handel! Laat even weten hoe de operatie verlopen is
Gezien de TS een 100% troll is denk ik dat hij dit wel doorheeftquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:36 schreef Sarcasmus het volgende:
[..]
Hopelijk heeft TS ook door dat dit Sarcasme is
Het is meer dan een kwestie van met meisjes praten. Heb ik al vaak genoeg gedaan, maar tot nu toe zien alleen prostituees mij staan. Je hebt 'het' of je hebt 'het' niet, en als je 'het' niet hebt dan heb je pech.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef Equites het volgende:
Ik ken jongens die 1.60 zijn en alle chicks neuken. Je doet iets fout. Je verschuilt jezelf achter je lengte maar eigenlijk ben je gewoon te pussy een normaal gesprek met een meisje aan te gaan. Praat gewoon met een meisje zonder te denken dat je haar 1 uur later kan neuken. Vrouwen ruiken dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |