Dit klopt niet, als je meer dan 12 uur een week hebt gewerkt ontvang je gewoon de toeslagen!!! ( zullen we dit maar eens opnemen in de OP, want die vraag zien we zo vaak..., incl de percentages)quote:Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef Loll het volgende:
[..]
krijg je niet je krijgt het alleen als je meer dan 12 contract uren hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef xjoep het volgende:
Een collega vertelde mij dat wanneer je meer dan 12 uur in een week werkt dat je dan voor de extra uren die je na 20:00 doet meer krijgt uitbetaald, 160% dacht ik dat hij zei. Klopt dit? Ik kon het niet terug vinden op de website van ah.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
na 20:00 33%, na 21:00 50% en op zaterdag al na 18:00 50%.
Mijn Regelingen
Beloning
Toeslagen
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:44 schreef MrBaas het volgende:
Ik heb vorig jaar in een stuk of 3 weken meer gewerkt dan 12 uur.
Hoe werkt dit dan met avondtoeslagen, vakantietoeslagen en winsttoeslagen?
Wanneer krijg ik die?
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:44 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ohw ja daar ging het allemaal niet zonder slag of stoot helaas. Een boel verbouwingen gedaan met Paul, maar deze was heftig en zeer zwaar te noemen. Maar ze blijven leuk om op zijn tijd een paar te doen
quote:Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ik vind het anders wel een schitterende winkel geworden in Diemen.. (Gaat over die XL met die roltrappen naar beneden toch? )
quote:Op zondag 6 januari 2013 15:46 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Is ook zeker een fantastische winkel geworden. Maar als je geholpen het bij deze verbouwing in het pre-openingsteam dan kan ik je vertellen dat het een pittige operatie is geweest waar bijna alles fout ging dat fout kon gaan bij een verbouwing. Maar hij ging netjes op tijd open
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef Loll het volgende:
[..]
Wil ik wel geloven.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dit klopt niet, als je meer dan 12 uur een week hebt gewerkt ontvang je gewoon de toeslagen!!! ( zullen we dit maar eens opnemen in de OP, want die vraag zien we zo vaak..., incl de percentages)
@ einstein de ene verbouwing gaat heel soepel de andere gaat echt totaal fout.
Heb zelfs een keer meegemaakt dat alle voorraadstanden naar 0 waren gezet 's nachts. Die winkel heeft maanden lang met een berg LDC gezeten.
Ja dan is het heel jammer. RDC Pijnacker konden we toen we het constateerde nog cancellen met veel moeite. Maar het LDC zouden we toch echt krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wil ik wel geloven.Alles naar 0? Holy crap. Dan is het jammer, he, dat alles zo geautomatiseerd gaat.
onzin, tenzij je bij een franchise werkt (ga er dan maar vanuit dat je niks krijgt) krijg je die gewoon bij je salaris.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef Loll het volgende:
[..]
Als ik een keer meer dan 12 uur werk in de week, krijg ik dan niet de winstuitkering/vakantiegeld op een ander moment ?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef bigbass het volgende:
[..]
onzin, tenzij je bij een franchise werkt (ga er dan maar vanuit dat je niks krijgt) krijg je die gewoon bij je salaris.
Nee, dat is wel afhankelijk van je contract. Bij een contact van 12 uur of minder krijg je het meteen, bij een contract van meer dan 12 uur krijg je het één keer per jaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Als ik een keer meer dan 12 uur werk in de week, krijg ik dan niet de winstuitkering/vakantiegeld op een ander moment ?
Voel je vrij om een FAQ-je te makenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
Is het niet handig om die regeltjes omtrent toeslagen, BCD uren etc. een keer in de OP te mikken? die vragen komen iedere keer weer terug.
Staat er netjes!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef einschtein het volgende:
OP iets aangepast m.b.t. images en een F.A.Q. toegevoegd.
In welke winkel sta jij nu dan? En zat je ook in het pre openings team van Diemen? Er is inderdaad (erg) veel mis gegaan, maar we gingen zelfs vóór geplande tijd openquote:Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja dan is het heel jammer. RDC Pijnacker konden we toen we het constateerde nog cancellen met veel moeite. Maar het LDC zouden we toch echt krijgen.
Was in mijn pre-openingsteams van 2008 toen we dagelijks van Amsterdam naar Den Haag reden om daar te helpen met de C1000's die omgingen naar Albert Heijn:) Geweldige tijd, lange dagen.
Done.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Staat er netjes!
Als ik nog een paar aanvullingen annex correcties mag doen?
- De toeslag op zondag krijg je altijd, ongeacht de hoogte van je contract
- Je krijgt geen toeslag bij BCD-uren. Je krijgt wel een toeslag van 100% als je op de betreffende dag tóch werkt - naast de BCD-uren dus.
- Handig om te vermelden om welke dagen dat het gaat? Nieuwjaarsdag, Kerst, Hemelvaart, Pasen, Pinksteren - en dus niet op Koninginnedag en oudjaar
- Je hebt recht op de maaltijdvergoeding als je dienst minimaal 5 uur lang is, je voor 19:00 begint en na 19:00 klaar bent.
En ik heb nog steeds mijn twijfels over de toeslag 's ochtends tussen 06:00 en 07:00. Hij staat niet meer in de CAO en bij ons stond ie ook niet meer in R&R.
Bij ons staat hij gewoon nog in R&R nadat ik de urenafsluiting heb gedaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds mijn twijfels over de toeslag 's ochtends tussen 06:00 en 07:00. Hij staat niet meer in de CAO en bij ons stond ie ook niet meer in R&R.
Sta in 1554, Amstelveen. Jeps zat in het pre-openingsteam van Diemen ja. Ja jullie waren die hele film aan het maken:). Jammer dat ik die nog noolit gezien heb. Geloof dat ik er nog een stukje voor heb verteld staande in de Non-Food-Box. Dat we uiteindelijk eerder open gingen kwam alleen maar omdat de receptie niet door gingquote:Op zondag 6 januari 2013 21:59 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
In welke winkel sta jij nu dan? En zat je ook in het pre openings team van Diemen? Er is inderdaad (erg) veel mis gegaan, maar we gingen zelfs vóór geplande tijd openOok mooie winkel geworden. En de film van de verbouwing is helemaal supertof om te zien hoe groot zo'n operatie van een verbouwing eigenlijk is.
Ja maar ie zit er deze periode nog niet bij.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:23 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik heb mijn salarisstroken doorgekeken en ik kan mijn MVP niet zien. Wordt dit wel op het salarisstrook getoond ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik, alleen kan ik de MVP niet in de salarisstrook van de maand november niet terugvindenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:23 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja maar ie zit er deze periode nog niet bij.
Hij moet gewoon op je loonstrook staan uit me hoofd periode 10quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Dat weet ik, alleen kan ik de MVP niet in de salarisstrook van de maand november niet terugvinden
Klopt dit is gewoon een feestdagquote:Op zondag 6 januari 2013 23:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Volgens de CAO valt Koninginnedag onder de categorie feestdagen (Artikel 2, lid q "en de jaarlijkse dag waarop de verjaardag van H.M. de koningin wordt gevierd.") en dat zou dus volgens artikel 8 lid 2 van de CAO ook een BCD dag moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |