Huh wat!?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef Actaeon het volgende:
Wel filmen en hier posten Ties! En eerst ter goedkeuring overleggen aan Sideshow en ondergetekende.
Joh, ik ben het er ook niet mee eens. Maar schijnbaar vinden ze schoenpurteinen datquote:Op zondag 6 januari 2013 17:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, en ik vraag me ook af hoe je daar bij komt?
Zelfs Charles wordt regelmatig gespot met zwarte brogues onder z'n pak. Niet dat dat mijn rolmodel is maar het zegt wel iets.
Je hebt in ieder geval smaak!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook wel eigenlijk.
[..]
Thanks, nou ben hier wel eens eerder geweest toen ook wel een paar keer gepost maar daarna ben ik een tijdje rustiger aan gaan doen met FOK! dus vandaer.
[..]
Lekker bezig, maar daarmee kun je niet eens die eerste vraag van dat oefententamen maken toch?
Welk oefententamen? Ik heb heel vaak die module gedaan (die bovenaan staat als je naar argumentatieleer gaat). Daar zitten heel veel verschillende vragen in en volgens mij krijg je dat soort vragen op het tentamen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook wel eigenlijk.
[..]
Thanks, nou ben hier wel eens eerder geweest toen ook wel een paar keer gepost maar daarna ben ik een tijdje rustiger aan gaan doen met FOK! dus vandaer.
[..]
Lekker bezig, maar daarmee kun je niet eens die eerste vraag van dat oefententamen maken toch?
Dat kan wel soms leuke verrassende accenten aan je outfits geven. En als het bij je past is het cool. Bij jou heb ik altijd wel het idee dat het past.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Joh, ik ben het er ook niet mee eens. Maar schijnbaar vinden ze schoenpurteinen dat
En net als met alles is niemand het met elkaar eens.
Ik houd niet heel erg vast aan dat soort (oude) formaliteiten. Ik draag wat ik mooi vind (en in een zakelijke omgeving moet het natuurlijk zakelijk zijn/ogen).
Ja die bedoel ik inderdaad. Maar hoe maak je die als je niet weet wat al die drogredenen zijn, of weet je dat wel?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welk oefententamen? Ik heb heel vaak die module gedaan (die bovenaan staat als je naar argumentatieleer gaat). Daar zitten heel veel verschillende vragen in en volgens mij krijg je dat soort vragen op het tentamen.
Paxcon weet alles.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik inderdaad. Maar hoe maak je die als je niet weet wat al die drogredenen zijn, of weet je dat wel?
Oh door dat te oefenen en later de gegeven opties op te zoeken weet ik inmiddels welke drogdeden wat betekent.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik inderdaad. Maar hoe maak je die als je niet weet wat al die drogredenen zijn, of weet je dat wel?
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zie de nieuwe 'voordat je reageert'.
Ah oke, dat kan ook. Ik ga nu proberen alle drogredenen uit de tekst te halenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh door dat te oefenen en later de gegeven opties op te zoeken weet ik inmiddels welke drogdeden wat betekent.
Ik moet nog met Sideshow overleggen over een aantal gevallen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de Novietencriteria tegenwoordig?
Ik verwacht wel dat wanneer ik tweedejaars ben, ik geen noviet meer benquote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik moet nog met Sideshow overleggen over een aantal gevallen.
Hahaha heldquote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Haha oke ik deed dit dansje:
[ afbeelding ]
All will be revealed to you. In due time.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat wanneer ik tweedejaars ben, ik geen noviet meer ben
Lekkere Lapsang souchong zo voor in de namiddag/vroege avond?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef eriksd het volgende:
Even aan de thee met een roze koek. Dit ritueel blijf ik koesteren.
Roze koekquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef eriksd het volgende:
Roze koek is zooo fijn. Maar wel glacé dan he?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef eriksd het volgende:
Ben je gek. Gewoon Pickwick normale meuk in een zakje.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lekkere Lapsang souchong zo voor in de namiddag/vroege avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |