quote:Op zondag 6 januari 2013 17:19 schreef Actaeon het volgende:
Windmill. Ja waarom ook niet nòg een keer.
Gelukkig wonen hier ook 2 vrouwen die regelmatig schoonmaken, plus de vriendin van een van mijn huisgenoten maakt af en toe schoon hierquote:Op zondag 6 januari 2013 17:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
schone omgevingen zijn voor mietjes. Als het opgedroogd bier niet van de muren af te pulken is gaat er iets niet goed. Daarmee bouw je nooit een degelijke weerstand op.
Ajacied442 is altijd ziek snel.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kom uit VBL, daar gaat het pas snel
Ik moet nog twee hoofdstukken voor dinsdag en het lukt maar nietquote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit al op 7/10 uur op Spotify... en ik moet nog de hele maand
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:22 schreef Actaeon het volgende:
@Maharbal nog: Volgens mij heb ik trouwens bijna precies dezelfde schoenen als jij maar dan met brogue motief en een heel druk bewerkte zoolOok van Floris. Terwijl ik normaal nooit Floris haal eigenlijk.
Oef, samenwonen met vrouwen is een vak apart. Die delen over het algemeen mijn visie op een studentenwoning niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Gelukkig wonen hier ook 2 vrouwen die regelmatig schoonmaken, plus de vriendin van een van mijn huisgenoten maakt af en toe schoon hier
Naheffingsaanslag 103930202920039339 euquote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit zwart gewerkt![]()
(niet als drollenvanger dan)
Skere tijdenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik moet nog twee hoofdstukken voor dinsdag en het lukt maar niet
Klopt. Ik draag ze ook onder andere combinatiesquote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Brogue wilde ik niet halen, dat draag je niet onder een pak.
O ja, die vent. Moest bijna wel een kloon van iemand zijn.quote:
Niet mee eens. Een (semi-)brogue ofxord schoen staat m.i. een stuk formeler dan een derbyquote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Brogue wilde ik niet halen, dat draag je niet onder een pak.
Ach weinig last van. Prima als zij het schoon willen houden toch? En die gasten kunnen er af en toe ook wat van. Zette er 1 zomaar de wasmachine uit omdat hij om half twaalf vond dat het te laat was en dat ding teveel herrie maakte. Vervolgens zet ik hem natuurlijk gewoon weer aan, komt ie enorm pissed naar buiten dat dit echt niet kan want het is al 00:00. Als hij hem niet uitgezet had was ie allang klaar geweest maar goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oef, samenwonen met vrouwen is een vak apart. Die delen over het algemeen mijn visie op een studentenwoning niet.
Geen spotify premium hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit al op 7/10 uur op Spotify... en ik moet nog de hele maand
Ach, volgens 'puristen' is het dragen van een brogue onder je pak een regelrechte faux pas.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:25 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een (semi-)brogue ofxord schoen staat m.i. een stuk formeler dan een derby
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:26 schreef Ties02 het volgende:
Zijn hier ook mensen die van die bruine schoentjes dragen onder een zwart pak
Brogues zijn èigenlijk van oudsher meer vrijetijdsschoenen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:25 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een (semi-)brogue ofxord schoen staat m.i. een stuk formeler dan een derby
Oke goedzo, vind dat zo smaakloosquote:Op zondag 6 januari 2013 17:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Het is het makelaarstopic niet.
Onder mijn grijze pak draag ik wel bruine schoenen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Het is het makelaarstopic niet.
Ik vind zelf dat daar ook gewoon zwarte schoenen onder horen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:27 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Onder mijn grijze pak draag ik wel bruine schoenen.
Dat snap ik niet. Vind dat zelf heel lelijk. Draag jij uberhaupt wel eens bruine schoenen dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat daar ook gewoon zwarte schoenen onder horen.
Jazeker.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Vind dat zelf heel lelijk. Draag jij uberhaupt wel eens bruine schoenen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |