deel 1 prima, witte ellende mag weg blijven tenzij ze sneeuw uitvinden die alleen op plekken blijft liggen waar het geen overlast veroorzaaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:34 schreef -CRASH- het volgende:
2 weken vorst ... weinig tot geen wind...
dan krijg je een mooie zwarte ijslaag.
En dan nog sneeuw erbij
Die sneeuw moet eerst vallen, dus op a.s vrijdag/zaterdag/zondag, en daarna pas druk maken om een eventuele ijsvloer. Hoe meer sneeuw des te kouder het juist kan worden en als dat gewoon eerst valt dan heb je ook nog geen ijs...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Modellen zien er toch goed uit nu, hopelijk gewoon vrieskou en schaatsen ipv sneeuw
Mwa Taxi per arreslee dan maarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
deel 1 prima, witte ellende mag weg blijven tenzij ze sneeuw uitvinden die alleen op plekken blijft liggen waar het geen overlast veroorzaakt
zal mijn baas eens bellen of ie nog wat rendieren heeftquote:
Als er hier een gele fuk-fuk tuk-tuk rond kan scheurenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal mijn baas eens bellen of ie nog wat rendieren heeft
Dat heb ik ookal de laatste paar dagen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:54 schreef Klonk het volgende:
iemand trouwens een idee over het temperatuurverloop van vandaag, was net ff buiten en heb het gevoel dat het nu koeler is dan vanmorgen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef INViCTuS het volgende:
Boh...je zal je verwarming maar niet aan willen zettenzit je dan in je eigen huis met dikke kleren aan waar het 10-12 graden is...
Ken je zo iemand dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef INViCTuS het volgende:
Boh...je zal je verwarming maar niet aan willen zettenzit je dan in je eigen huis met dikke kleren aan waar het 10-12 graden is...
Ik dacht dat jij aan het experimenteren was?quote:
Dan heb ik liever -10 jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef Momo... het volgende:
De voorspelling voor maandag in Centraal-Australië is 52 graden.
.
Sneeuw isoleert toch als de ziekte? Lijkt me niet goed voor ijsaangroei.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die sneeuw moet eerst vallen, dus op a.s vrijdag/zaterdag/zondag, en daarna pas druk maken om een eventuele ijsvloer. Hoe meer sneeuw des te kouder het juist kan worden en als dat gewoon eerst valt dan heb je ook nog geen ijs...
Ook veel bosbranden daar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef Momo... het volgende:
De voorspelling voor maandag in Centraal-Australië is 52 graden.
.
Dat is op Tasmanië... Niet in Centraal Australiëquote:
Ach, noem het inmiddels meer een levensstijl.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan het experimenteren was?
In België...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Fredo55 het volgende:
Zaterdag sneeuw?
[ afbeelding ]
Dauwpunt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nacht daarop al flinke vorst onder een sneeuwtapijt:
[ afbeelding ]
Sneeuwkaart:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|