SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oeeeeeeehhhhhquote:Die sprak ik gisteravond al weer. Dus dat wist ik.quote:Arme meid.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb net ff een pm eruit gestuurd voor de kartmeet, voordat het ineens februari is
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Mij niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb net ff een pm eruit gestuurd voor de kartmeet, voordat het ineens februari is
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je stond niet in het lijstje? Maar je mag wel mee hoorquote:
Jippiequote:Op zondag 6 januari 2013 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je stond niet in het lijstje? Maar je mag wel mee hoor
Het wordt wel weer tijd voor trioquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt wel weer tijd voor trio![]()
[..]
Het wordt wel weer tijd voor trioWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Het verschil in PI's intrigeert mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedere burgerlul die een beetje spanning wil, kiest voor een trio.quote:Doe iets nieuws, gewoon minimaal een kwartet.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Goed, net een mojito gehad. En zit nu aan de pina colada na zonsondergang te kijkenquote:vanavond een laatste avondmaal met kreeft.
En jij?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
MVVV .... Okquote:Op zondag 6 januari 2013 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere burgerlul die een beetje spanning wil, kiest voor een trio.Doe iets nieuws, gewoon minimaal een kwartet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij wil het heel graag, ik ben nog een beetje afwachtendquote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het verschil in PI's intrigeert mij
Oh, lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed, net een mojito gehad. En zit nu aan de pina colada na zonsondergang te kijkenvanavond een laatste avondmaal met kreeft.
En jij?. Morgen weer terug?
Ja, gaat prima hoor![]()
![]()
Morgenavond van goa naar mumbai, dan in de nacht van mumbai naar parijs. En dan in de ochtend naar amsterdam.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, lekker. Morgen weer terug?
Ja, gaat prima hoor
De 8e ben ik om 12 uur ofzo in 020Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, lekker is datquote:Op zondag 6 januari 2013 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Morgenavond van goa naar mumbai, dan in de nacht van mumbai naar parijs. En dan in de ochtend naar amsterdam.
De 8e ben ik om 12 uur ofzo in 020Geniet er nog even van
![]()
![]()
Thanksquote:Op zondag 6 januari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, lekker is datGeniet er nog even van
Ieder zijn ding natuurlijk.quote:
Wat is er mis met 2 mannen dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat het geen vrouwen zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk.
Wat is er mis met 2 mannen dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Iemand enig idee waarom ik een huge blauwe plek op mijn hand heb?
[b]AirwiN schreef [/b]
sry doe ik alleen nog voor mezelfquote:Op zondag 6 januari 2013 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kleedt je ook nooit meer leuk aan voor mij
dus![]()
Kinky hoor .quote:Op zondag 6 januari 2013 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere burgerlul die een beetje spanning wil, kiest voor een trio.Doe iets nieuws, gewoon minimaal een kwartet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Fair enough.quote:
Ik kan ook wel 3 vrouwen bedenken waar ik een avondje mee door zou willen brengen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bovenop?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee waarom ik een huge blauwe plek op mijn hand heb?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Refresh my memory pleasequote:Op zondag 6 januari 2013 13:23 schreef Evie het volgende:
nice huppel!!hahaha die van het suikerklontje was ook echt geniaal
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet m even zoeken, maar was iets met pssst pssst en een dealer en : Evie ik heb ook suikerklontjesquote:
dus![]()
Ik weet wiequote:Op zondag 6 januari 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fair enough.
Ik kan ook wel 3 vrouwen bedenken waar ik een avondje mee door zou willen brengen.![]()
![]()
Oh ja die was ook wel geweldig jaquote:Op zondag 6 januari 2013 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet m even zoeken, maar was iets met pssst pssst en een dealer en : Evie ik heb ook suikerklontjes![]()
Uhm er zit nu een kat op mn rug!!
Correctie: er ligt nu een kat te diesellen op mijn rug!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, telefoon viel op toetsenbord![]()
![]()
Ik ook nietquote:![]()
Vanavond even kijken waar ik nog meer blauw ben
[b]AirwiN schreef [/b]
terrorkat?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja die was ook wel geweldig ja![]()
Uhm er zit nu een kat op mn rug!!
Correctie: er ligt nu een kat te diesellen op mijn rug!We must meet.. and make a plan to destroy the world
![]()
dus![]()
Haha, goeie vraagquote:Op zondag 6 januari 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Vanavond even kijken waar ik nog meer blauw ben![]()
![]()
Het is leuk om de kat snoepjes te gevenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:28 schreef Evie het volgende:
[..]
terrorkat?We must meet.. and make a plan to destroy the world
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat lijkt me een redelijk nauwkeurige weergave van mijn gedachten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een redelijk nauwkeurige weergave van mijn gedachten.![]()
![]()
oooh is dat net zo leuk als de hond bitterballen voeren?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is leuk om de kat snoepjes te geven
dus![]()
Handigquote:Op zondag 6 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja ik liep weg en toen viel de telefoon, weet ik dat ie op F5 ligt![]()
![]()
Gevaarlijkerquote:Op zondag 6 januari 2013 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
oooh is dat net zo leuk als de hond bitterballen voeren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij vindt alles koud schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom wordt Silverlight niet ondersteund op de Mac in combinatie met Chrome
Max keek wel heel gelukkig toenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
oooh is dat net zo leuk als de hond bitterballen voeren?![]()
quote:jaaah lief was dat he?!
Geloof dat within temptation er nog eens een nummertje over geschreven heeft jaquote:
dus![]()
Is het in NL warm genoeg om zonder jas te treinen enzo? Heb geen jas meegenomen uiteraars.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet. De trein van net was lekker warm.
Je moet het er maar mee doenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]jaaah lief was dat he?!
![]()
[..]
Geloof dat within temptation er nog eens een nummertje over geschreven heeft ja.
![]()
Voor een Vinniiee niet voor normale mensen welquote:Op zondag 6 januari 2013 13:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is het in NL warm genoeg om zonder jas te treinen enzo? Heb geen jas meegenomen uiteraars.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor een Vinniiee niet voor normale mensen wel
En dat vraag je aan iemand die het zo goed als altijd koud heeft?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is het in NL warm genoeg om zonder jas te treinen enzo? Heb geen jas meegenomen uiteraars.
Denk dat het wel te doen is als je niet al te lang hoeft te wachten.![]()
De hond wel jaquote:Op zondag 6 januari 2013 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]jaaah lief was dat he?!
![]()
[..]
Geloof dat within temptation er nog eens een nummertje over geschreven heeft ja![]()
Een beetje wel jaquote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje piraat (euh lief) toch??
![]()
[..]
Het wordt wel weer tijd voor trioHoiquote:
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik DM wel even anders, dan doen we niet een topic-kaap.
![]()
![]()
Ah, nu wordt 't pas echt interessant.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik DM wel even anders, dan doen we niet een topic-kaap.
Nou, als het met iedereen waarmee ik aan het DMen was interessant zou worden zou ik het wel verrekte druk hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, nu wordt 't pas echt interessant.![]()
![]()
![]()
Ow ik voel me gelijk minder speciaalquote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, als het met iedereen waarmee ik aan het DMen was interessant zou worden zou ik het wel verrekte druk hebben.![]()
![]()
![]()
DM'en?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, als het met iedereen waarmee ik aan het DMen was interessant zou worden zou ik het wel verrekte druk hebben.![]()
![]()
Verkapte 'ik ben best een DM-slet' post.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben best een DM-slet' post.Zij beginnen.
![]()
![]()
Ghehehequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Slome OV mensenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
Bwehe, wat nou je kunt niet in 3 minuten overstappen op Utrecht? Heb nog 2 minuten over.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ligt er een beetje aan van welk spoor naar welk spoor, waar je aankomt en hoe erg mensen in de weg staan/lopen, maar het moet prima kunnen ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
Bwehe, wat nou je kunt niet in 3 minuten overstappen op Utrecht? Heb nog 2 minuten over.
![]()
Probeer het ook eens op een dinsdag rond 6 uur in de avond en dan overstappen van spoor 18 naar spoor 1. En dan ook in 3 minuten.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
Van 15 naar 9. En op zondag is het nooit zo druk, maandagmiddag tijdens de spits kan het wel eens moeilijk worden ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan van welk spoor naar welk spoor, waar je aankomt en hoe erg mensen in de weg staan/lopen, maar het moet prima kunnen ja.![]()
Zie mijn vorige post.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer het ook eens op een dinsdag rond 6 uur in de avond en dan overstappen van spoor 18 naar spoor 1. En dan ook in 3 minuten.![]()
Ooh, dat gaat wel ja. Dat is maar 2 perronnen verderop, buiten de spits om gaat dat prima.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van 15 naar 9. En op zondag is het nooit zo druk, maandagmiddag tijdens de spits kan het wel eens moeilijk worden ja.![]()
Daarom snap ik niet waarom ik een half uur zou moeten.wachten volgens reisplanner.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooh, dat gaat wel ja. Dat is maar 2 perronnen verderop, buiten de spits om gaat dat prima.![]()
Aan de andere kant is dat dinsdagavondscenario een prima gelegenheid om een stel Utrechtenaars omver te lopen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
Van 15 naar 9. En op zondag is het nooit zo druk, maandagmiddag tijdens de spits kan het wel eens moeilijk worden ja.
Reisplanner neemt het graag een beetje ruim.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom ik een half uur zou moeten.wachten volgens reisplanner.
Het is nu veranderd, maar 9292 heeft jaren lang geroepen dat het van busstation Zuid naar Utrecht CS 10 minuten lopen was.![]()
![]()
Ik word nooit omver gelopen, daar ben ik veel te geoefend voor.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dat dinsdagavondscenario een prima gelegenheid om een stel Utrechtenaars omver te lopen.![]()
![]()
Bonuspunten indien raak dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik word nooit omver gelopen, daar ben ik veel te geoefend voor.
Ik ook dagelijks weer vanaf morgenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer het ook eens op een dinsdag rond 6 uur in de avond en dan overstappen van spoor 18 naar spoor 1. En dan ook in 3 minuten.3 minuten om over te stappen 2 maal
dus![]()
Jij kan dat!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:14 schreef Evie het volgende:
Ik ook dagelijks weer vanaf morgen3 minuten om over te stappen 2 maal
Truequote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dat dinsdagavondscenario een prima gelegenheid om een stel Utrechtenaars omver te lopen.![]()
![]()
Geen idee hoe lang dat daadwerkelijk lopen is hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 14:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Reisplanner neemt het graag een beetje ruim.
Het is nu veranderd, maar 9292 heeft jaren lang geroepen dat het van busstation Zuid naar Utrecht CS 10 minuten lopen was.![]()
![]()
11 dacht ikquote:Op zondag 6 januari 2013 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik daxht dat 9 roffa en den haag was.![]()
![]()
3 minuten. MAX 5, als je heeeel langzaam loopt.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang dat daadwerkelijk lopen is hoor![]()
Bwehehequote:Op zondag 6 januari 2013 14:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
3 minuten. MAX 5, als je heeeel langzaam loopt.![]()
![]()
Mijn 180 kilo loop je niet zomaar omver andersquote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dat dinsdagavondscenario een prima gelegenheid om een stel Utrechtenaars omver te lopen.
dus![]()
Ik ga absoluut mijn best doen om over je heen te gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:23 schreef Evie het volgende:
Mijn 180 kilo loop je niet zomaar omver anders
goodluckquote:Op zondag 6 januari 2013 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga absoluut mijn best doen om over je heen te gaan.
mehh ben verdrietig
dus![]()
quote:
Van de jaarbeurs parkeerplaats naar de Vredenburg is 10min lopen, net.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
3 minuten. MAX 5, als je heeeel langzaam loopt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Mocht je er meer over kwijt willen PM je maar.quote:
Mn overbuurman staat elke 10min op uit zijn stoel, loopt heen en weer en gaat weer zitten
unruhe!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Mn overbuurman staat elke 10min op uit zijn stoel, loopt heen en weer en gaat weer zittendus![]()
Dat kan. Maar bushalte Zuid en Noord zijn allebei echt vlakbij CS.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van de jaarbeurs parkeerplaats naar de Vredenburg is 10min lopen, net.![]()
Dat klopt, binnen die 5min kan je nog een broodje halen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan. Maar bushalte Zuid en Noord zijn allebei echt vlakbij CS."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Oh da's trap af toch aan Jaarbeurszijde?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan. Maar bushalte Zuid en Noord zijn allebei echt vlakbij CS.![]()
![]()
Precies.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt, binnen die 5min kan je nog een broodje halen.Gekke reisplanners.
Jaarbeurs is verder weg denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh da's trap af toch aan Jaarbeurszijde?![]()
Hmm... en zover is dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies.Gekke reisplanners.
[..]
Jaarbeurs is verder weg denk ik.![]()
Mwoah het is weer zover.. de feestweekquote:
En moest gister een konijntje uit zn lijden verlossen en nek omdraaien.. is zielig denk ik nu over na
dus![]()
Ah, arm konijntjequote:Op zondag 6 januari 2013 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah het is weer zover.. de feestweek
En moest gister een konijntje uit zn lijden verlossen en nek omdraaien.. is zielig denk ik nu over na![]()
met uitgerotte oogjes.. aan het kermen.. angstig.. jah was zielig ja.. mja... nu hoeft ie niet meer te lijdenquote:
dus![]()
Precies.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm... en zover is dat nou ook weer niet.![]()
![]()
Zeker met die nieuwe route niet, voor mijn gevoel is het nu veel korter geworden. Terwijl ze eigenlijk alleen maar het pad rechtgetrokken hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies.Gekke reisplanners.
[..]
Jaarbeurs is verder weg denk ik.
Ik ken de oude route niet, dus dat weet ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker met die nieuwe route niet, voor mijn gevoel is het nu veel korter geworden. Terwijl ze eigenlijk alleen maar het pad rechtgetrokken hebben![]()
![]()
Naar huis nemen en bij de erwtensoep doenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
met uitgerotte oogjes.. aan het kermen.. angstig.. jah was zielig ja.. mja... nu hoeft ie niet meer te lijden![]()
![]()
Ja, lekker man zo'n myxomatose konijnquote:Op zondag 6 januari 2013 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naar huis nemen en bij de erwtensoep doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nooit naar de jaarbeurs(zijde) geweest?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ken de oude route niet, dus dat weet ik niet."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Haha nee ik heb nog nooit konijntje op hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, lekker man zo'n myxomatose konijn.
![]()
![]()
Nog nooit konijn gegeten?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee ik heb nog nooit konijntje op hoorje hebt wat gemist in je leven!
Ik doe ze liever aaien enzoquote:Op zondag 6 januari 2013 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit konijn gegeten?je hebt wat gemist in je leven!
![]()
![]()
Het gaat om de myxomatose, niet om het konijnquote:Op zondag 6 januari 2013 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee ik heb nog nooit konijntje op hoor.
Sorry, ik moet dit zeggenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Whehequote:Op zondag 6 januari 2013 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Vrijdag 350 posts. Die meet was echt saai![]()
![]()
Geeft net dat extra beetje spice?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om de myxomatose, niet om het konijn.
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, ik moet dit zeggenCareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Lol, zag er op de cam ook niet echt spannend uit ofzo neequote:Op zondag 6 januari 2013 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Niet echtquote:Op zondag 6 januari 2013 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, zag er op de cam ook niet echt spannend uit ofzo nee![]()
![]()
Neuh, ik moet altijd de andere kant op.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit naar de jaarbeurs(zijde) geweest?Waar kan je dat zien?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Hier: GC / Dagcijfers #226 Geen Levenquote:Op zondag 6 januari 2013 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neuh, ik moet altijd de andere kant op.
[..]
Waar kan je dat zien?![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naar huis nemen en bij de erwtensoep doen
dus![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naar huis nemen en bij de erwtensoep doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Het is stil in huis
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet niet hoe lekker jij het pokkenvirus vindtquote:?
Jeetje, dikke stront in een trechter gaat nog harder.
Gisteren bij mij was ook niet zo bijzonder, hoeveel posts heb je toen gemaakt?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Vrijdag 350 posts. Die meet was echt saaiIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
FOK! doet het weer100. Maar vanaf dat ik de trein in stapte heb ik vrijwel niets meer gepostquote:Op zondag 6 januari 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren bij mij was ook niet zo bijzonder, hoeveel posts heb je toen gemaakt?. Dus da's van 00:00 tot 14:00 ofzo?
![]()
![]()
Ik vraag me af wanneer je tong80 in gaat halen.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Vrijdag 350 posts. Die meet was echt saai
quote:Op zondag 6 januari 2013 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
FOK! doet het weer
[..]
100. Maar vanaf dat ik de trein in stapte heb ik vrijwel niets meer gepost. Dus da's van 00:00 tot 14:00 ofzo?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog maar anderhalf uur!!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat duurt nog wel even hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer je tong80 in gaat halen.Wat?quote:![]()
![]()
Dat zelfs mijn spontane ondermaatse meet gezelliger was dan die meet van vrijdagquote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even hoor
[..]
Wat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je staat al in de top-500. Redelijk hoog ook al.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even hoor
[..]
Wat?
339 is niet hoog johquote:Op zondag 6 januari 2013 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je staat al in de top-500. Redelijk hoog ook al.
[b]AirwiN schreef [/b]
Sowiesoquote:Op zondag 6 januari 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zelfs mijn spontane ondermaatse meet gezelliger was dan die meet van vrijdag.
50k posts is nog niet zoveelquote:Op zondag 6 januari 2013 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je staat al in de top-500. Redelijk hoog ook al..
![]()
Kan je nagaan als ik een meet planquote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso.
[..]
50k posts is nog niet zoveel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij staat gewoon in de top-20quote:Je zit al op meer dan 1/10 van Tong. Ik pas op 1/20.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso.
[..]
50k posts is nog niet zoveel.
I knowquote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat gewoon in de top-20
[..]
Je zit al op meer dan 1/10 van Tong. Ik pas op 1/20.
[b]AirwiN schreef [/b]
je zou maar 300k posts hebben net als tong bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die als doel hebben veel fok posts te maken![]()
![]()
HET IS AL BIJNA DONKER BUITEN MAAR DAT MAAKT NIET UIT WANT IK KAN NU HET LICHT AANDOEN!!
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoiquote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
je zou maar 300k posts hebben net als tong bijvoorbeeld.
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedereen zijn hobby he.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die als doel hebben veel fok posts te makenC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
17equote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ik een meet planIk zat het afgelopen half jaar 40+ uur per week op FOK!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat gewoon in de top-20
[..]
Je zit al op meer dan 1/10 van Tong. Ik pas op 1/20.![]()
![]()
Mensen die doelen stellen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die als doel hebben veel fok posts te maken
Dat gaat het komende half jaar vast niet veranderenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
17e
[..]
Ik zat het afgelopen half jaar 40+ uur per week op FOK!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
HET IS AL BIJNA DONKER BUITEN MAAR DAT MAAKT NIET UIT WANT IK KAN NU HET LICHT AANDOEN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
494kquote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
je zou maar 300k posts hebben net als tong bijvoorbeeld.
Ik vind het schandalig dat jij niet langs bent gekomen gisterenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maandag het uitzendbureau even bellenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat het komende half jaar vast niet veranderen.
![]()
ik ben beschaafd.quote:geregistreerd op: donderdag 23 augustus 2001 @ 19:16
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 57232 (gemiddeld 14 per dag)![]()
![]()
Laten we hopen dat je snel weer wat hebtquote:Op zondag 6 januari 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maandag het uitzendbureau even bellen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Was niet zo'n goed idee geweest.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat jij niet langs bent gekomen gisteren![]()
Voel je je al wat beter?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zelfde geldt voor jouquote:Op zondag 6 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je snel weer wat hebt![]()
![]()
Nou inderdaadquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh god.quote:
C'est la vie
Je houdt de broek nu wel schoon?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed zo.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik draag uit voorzorg gewoon geen broekEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misselijk nuquote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik draag uit voorzorg gewoon geen broek
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeer verstandig.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik draag uit voorzorg gewoon geen broekC'est la vie
Que?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:13 schreef sararaats het volgende:
frietjes eten joepie joepie
neus slagveld en oor kakIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is alleen altijd een nadeel bij het webcammen. Dan moet je altijd even de webcam verdraaien als je wat wilt drinken.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik moet echt een iPod met meer geheugen hebben..... Zo lastig om elke keer een lijst van 4gb samen te stellen voor in de auto......
Daarom ben ik ook:quote:Op zondag 6 januari 2013 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alleen altijd een nadeel bij het webcammen. Dan moet je altijd even de webcam verdraaien als je wat wilt drinken.
C'est la vie
neus vol korstjes en oorpijn omdat er water in zit en het wil er niet uitquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
VINNIIEE!!!!
http://moviecynics.com/fe(...)-fun-drinking-games/Wanneer gaan we feast kijken?quote:This drinking came is to be played with Feast II and some beer.
1 drink – every time you see footage from the first film
1 drink – every time you see a character in black and white
1 drink – every time a character name pops up on screen
1 drink – every time you see boobs
1 drink – every time someone speaks Spanish
1 drink – every time someone dies
The One Hell of a Load Challenge: Drink continuously when monster semen is spraying.
Oh en deel 3 ook natuurlijk![]()
http://moviecynics.com/fe(...)ovie-drinking-games/If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom hou ik altijd mijn sokken aan.
C'est la vie
En de link met patat eten?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
neus vol korstjes en oorpijn omdat er water in zit en het wil er niet uitIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar ik laat natuurlijk niet zomaar aan iedereen mijn pener zien op de cam. Alleen aan hele bijzondere dames.quote:
Jouw penis is alleen te zien voor de 'happy few'quote:Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik laat natuurlijk niet zomaar aan iedereen mijn pener zien op de cam. Alleen aan hele bijzondere dames.C'est la vie
Sebiet?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik eet sebiet frieten maar ze zijn er nog nietIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom je bij mij in bed liggen?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo.. ben weer uit bed
Wat een nutteloze dag weer
Maken we de dag wat nuttiger![]()
![]()
Straks.quote:Zijn er wel heel weinig hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw penis is alleen te zien voor de 'happy few'
Vooral van FOK.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:quote:Op zondag 6 januari 2013 17:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo.. ben weer uit bed
Wat een nutteloze dag weer![]()
![]()
Straks weer TLC kijken he!!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo.. ben weer uit bed
Wat een nutteloze dag weer
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawohl!!quote:
Ik zit er al klaar voor
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je bij mij in bed liggen?
Maken we de dag wat nuttiger![]()
![]()
![]()
Mijn heldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Broodje eiersaladequote:Op zondag 6 januari 2013 17:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet nog eten .. heb nog niets gegeten vandaag
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar ik was weer terug in bed gekropenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
ik vind het al zonde als ik na 10 uur mijn bed uit kom![]()
![]()
Kom eens brengenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nö, heb nog een berg spaghetti staan
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dan blijf je toch in de zeester houding liggen.
![]()
![]()
Haha, geweldigquote:Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
VINNIIEE!!!!
http://moviecynics.com/fe(...)-fun-drinking-games/
[..]
Wanneer gaan we feast kijken?
Oh en deel 3 ook natuurlijk![]()
http://moviecynics.com/fe(...)ovie-drinking-games/![]()
![]()
![]()
Jij een fles whiskey, ik een krat bier!!quote:
Moet lukken dan
[b]AirwiN schreef [/b]
Spaghetti isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Draaaaaaank !quote:Op zondag 6 januari 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij een fles whiskey, ik een krat bier!!
Moet lukken dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh god, dat wordt watquote:Op zondag 6 januari 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij een fles whiskey, ik een krat bier!!
Moet lukken dan![]()
![]()
Verstandigquote:Op zondag 6 januari 2013 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Snel opeten voordat m'n ouders terugkomen straks
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuh!!quote:
Nu al zin in
[b]AirwiN schreef [/b]
Slapen is voor mietjes!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En waar mag ik slapen? Is er nog een plekje op de bank?![]()
![]()
Ja hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 17:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En waar mag ik slapen? Is er nog een plekje op de bank?![]()
Kom jij ook de 17de?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Just say when!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Net een zoete inval daar.quote:C'est la vie
quote:Gezellig tochquote:Op zondag 6 januari 2013 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt wel een verdomd inloopschip!
[b]AirwiN schreef [/b]
Strak plan!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:31 schreef Royco1 het volgende:
Even aandenken dat ik mijn luchtbed opzoek voor die tijd
Weet je al wie er naast jou slaapt dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij heldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Even 1 aanschaffen aangezien ik die vaker nodig ga hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:31 schreef Royco1 het volgende:
Even aandenken dat ik mijn luchtbed opzoek voor die tijd.
![]()
Ik niet want Roy is al tijden single, dalijk issie homoquote:Op zondag 6 januari 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Strak plan!
Weet je al wie er naast jou slaapt dan?.
![]()
Zie OPquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet ik nog vragen naast wie ik slaap?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Strak plan!
Weet je al wie er naast jou slaapt dan?![]()
Geen idee, max of je killer kat waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Strak plan!
Weet je al wie er naast jou slaapt dan?![]()
Zal wel kevlar reinforced moeten zijn vrees ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even 1 aanschaffen aangezien ik die vaker nodig ga hebben.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zo lang ben ik niet single hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet want Roy is al tijden single, dalijk issie homo.
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal wel kevlar reinforced moeten zijn vrees ik.
Verdommequote:Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik nog vragen naast wie ik slaap?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja maar dat is de volgende meet. Gisteren was onverwachts en ongepland.quote:
Was eigenlijk muhahaha die lampen kwam ophangen, roy die langs zou komen want was toch in het dorp en vin die gered moest worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezellig. Dan mag jij naast Roy slapenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik moet nog de 18 vrij vragen, maar ik verwacht geen nee eigenlijkhoor je volgende week
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: