SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oeeeeeeehhhhhquote:Die sprak ik gisteravond al weer. Dus dat wist ik.quote:Arme meid.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb net ff een pm eruit gestuurd voor de kartmeet, voordat het ineens februari is
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Mij niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb net ff een pm eruit gestuurd voor de kartmeet, voordat het ineens februari is
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je stond niet in het lijstje? Maar je mag wel mee hoorquote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Jippiequote:Op zondag 6 januari 2013 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je stond niet in het lijstje? Maar je mag wel mee hoor
Het wordt wel weer tijd voor trioquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt wel weer tijd voor trio![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt wel weer tijd voor trioWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Het verschil in PI's intrigeert mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedere burgerlul die een beetje spanning wil, kiest voor een trio.quote:Doe iets nieuws, gewoon minimaal een kwartet.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Goed, net een mojito gehad. En zit nu aan de pina colada na zonsondergang te kijkenquote:vanavond een laatste avondmaal met kreeft.
En jij?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
MVVV .... Okquote:Op zondag 6 januari 2013 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere burgerlul die een beetje spanning wil, kiest voor een trio.Doe iets nieuws, gewoon minimaal een kwartet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij wil het heel graag, ik ben nog een beetje afwachtendquote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het verschil in PI's intrigeert mij
Oh, lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed, net een mojito gehad. En zit nu aan de pina colada na zonsondergang te kijkenvanavond een laatste avondmaal met kreeft.
En jij?. Morgen weer terug?
Ja, gaat prima hoor![]()
![]()
Morgenavond van goa naar mumbai, dan in de nacht van mumbai naar parijs. En dan in de ochtend naar amsterdam.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, lekker. Morgen weer terug?
Ja, gaat prima hoor
De 8e ben ik om 12 uur ofzo in 020Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, lekker is datquote:Op zondag 6 januari 2013 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Morgenavond van goa naar mumbai, dan in de nacht van mumbai naar parijs. En dan in de ochtend naar amsterdam.
De 8e ben ik om 12 uur ofzo in 020Geniet er nog even van
![]()
![]()
Thanksquote:Op zondag 6 januari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, lekker is datGeniet er nog even van
Ieder zijn ding natuurlijk.quote:
Wat is er mis met 2 mannen dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat het geen vrouwen zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk.
Wat is er mis met 2 mannen dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Iemand enig idee waarom ik een huge blauwe plek op mijn hand heb?
[b]AirwiN schreef [/b]
sry doe ik alleen nog voor mezelfquote:Op zondag 6 januari 2013 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kleedt je ook nooit meer leuk aan voor mij
dus![]()
Kinky hoor .quote:Op zondag 6 januari 2013 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere burgerlul die een beetje spanning wil, kiest voor een trio.Doe iets nieuws, gewoon minimaal een kwartet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Fair enough.quote:
Ik kan ook wel 3 vrouwen bedenken waar ik een avondje mee door zou willen brengen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bovenop?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee waarom ik een huge blauwe plek op mijn hand heb?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Refresh my memory pleasequote:Op zondag 6 januari 2013 13:23 schreef Evie het volgende:
nice huppel!!hahaha die van het suikerklontje was ook echt geniaal
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet m even zoeken, maar was iets met pssst pssst en een dealer en : Evie ik heb ook suikerklontjesquote:
dus![]()
Ik weet wiequote:Op zondag 6 januari 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fair enough.
Ik kan ook wel 3 vrouwen bedenken waar ik een avondje mee door zou willen brengen.![]()
![]()
Oh ja die was ook wel geweldig jaquote:Op zondag 6 januari 2013 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet m even zoeken, maar was iets met pssst pssst en een dealer en : Evie ik heb ook suikerklontjes![]()
Uhm er zit nu een kat op mn rug!!
Correctie: er ligt nu een kat te diesellen op mijn rug!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, telefoon viel op toetsenbord![]()
![]()
Ik ook nietquote:![]()
Vanavond even kijken waar ik nog meer blauw ben
[b]AirwiN schreef [/b]
terrorkat?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja die was ook wel geweldig ja![]()
Uhm er zit nu een kat op mn rug!!
Correctie: er ligt nu een kat te diesellen op mijn rug!We must meet.. and make a plan to destroy the world
![]()
dus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: