abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2013 @ 22:10:13 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121248263
quote:
16s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Is toch niet handig, lijkt me echt kut kijken. Moet je steeds naar beneden/opzij kijken.
:)
pi_121249335
Tvp O+
Signature
  zondag 6 januari 2013 @ 23:34:00 #78
376361 bojan
Het is friet
pi_121253143
Ajax wil Patosi (Lokeren)

Talentje hoor, die gaat het nog ver brengen
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  zondag 6 januari 2013 @ 23:35:27 #79
376361 bojan
Het is friet
pi_121253210
pi_121253409
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef bojan het volgende:

Ze willen elk "talentje" tussen de 15 en 18 20 uit de Benelux. En Scandinavie. Oh, en Zuid-oost Europa. Goede jeugdopleiding en zulks. Slim, begrijpelijk beleid, maar ergens heeft het ook veel weg van een walgelijke, ordinaire rooftocht.

:P
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_121253454
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ze willen elk "talentje" tussen de 15 en 18 uit de Benelux. En Scandinavie. Oh, en Zuid-oost Europa. Goede jeugdopleiding en zulks. Slim, begrijpelijk beleid, maar ergens heeft het ook veel weg van een walgelijke, ordinaire rooftocht.
Hij is 20.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121253606
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ze willen elk "talentje" tussen de 15 en 18 20 uit de Benelux. En Scandinavie. Oh, en Zuid-oost Europa. Goede jeugdopleiding en zulks. Slim, begrijpelijk beleid, maar ergens heeft het ook veel weg van een walgelijke, ordinaire rooftocht.

:P
Vermeer, vd Hart, Veltbaas, Ligeon, Koppers, Lukoki, de Jong, van Rhijn, Blind, Babel, Ligeon, Denswil, Klaassen zuivere producten uit de eigen kweek.

Tel ik Visser, Toby etc. niet eens mee.
  zondag 6 januari 2013 @ 23:55:01 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121254108
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef bojan het volgende:

Ik dacht dat het in dit geval andersom was
  maandag 7 januari 2013 @ 00:32:35 #84
376361 bojan
Het is friet
pi_121255421
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik dacht dat het in dit geval andersom was
Klopt. Ajax houdt hem in het oog en hij heeft al laten blijken een overstap te zien zitten indien de interesse van Ajax concreet wordt.

Al betwijfel ik dat hij daar in de basis zou staan. Voor zijn toekomst zou hij imo beter eerst naar een club als Genk gaan, hij heeft nog tijd genoeg
pi_121259156
quote:
Ooijer sluit trainer zijn niet uit

André Ooijer orienteert zich de komende tijd op zijn toekomst. "Het afgelopen half jaar heb ik veel analysewerk gedaan bij Eredivisie Live en dat is me ontzettend goed bevallen, heel leuk om te doen. Je volgt het voetbal heel anders dan als speler.”

Vanwege zijn goede band met Frank de Boer en het grote aantal oud-spelers dat bij Ajax in de organisatie zit, is de link van Ooijer met Ajax snel gelegd. „Ik heb vroeger gezegd dat ik nooit trainer zou worden, maar daar denk ik nu wel anders over”, hield de zevenvoudig kampioen van Nederland alle opties open
Ooijer en Stam mogen er volgend seizoen ook nog wel bij. ^O^
pi_121259592
quote:
Чека се Ајакс за Мелега, Воша жели више од 500.000 евра

После раскида уговора са Алмамијем Мореиром и Миланом Бојовићем и одласка Мирослава Стевановића у шпанску Севиљу, Војводина би у овом прелазном року требало да реализује још један трансфер играча у велики европски клуб.
Ради се о 18-годишњем Дејану Мелегу, талентованом везисти, који са Новосађанима има стипендијски уговор, а за којег је заинтересован славни Ајакс.
Контакти су успостављени и у међувремену су са обе стране конкретизовани, али до извесног застоја у преговорима је дошло зато што Војводина није задовољна висином обештећења.
Према неслужбеним изворима, Ајакс је изразио спремност да за Мелега плати 500.000 евра, али Новосађани покушавају да испослују већу цену.
Будући да разлика између оног што би Војводина желела да добије и износа који су понудили Холанђани није велика, очекује се да ће два клуба постићи споразум и да ће Дејан Мелег ових дана добити „зелено светло“ да каријеру настави у Ајаксу.
Vrij vertaald, Vojvodina wil meer zien dan de halve miljoen die Ajax heeft geboden
pi_121259597
dit gaat over meleg.
pi_121259619
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vrij vertaald, Vojvodina wil meer zien dan de halve miljoen die Ajax heeft geboden
Dit heb ik hier zaterdag al gepost. Beetje laat maat.
pi_121260287
Die patosi is wel een goede trouwens. Zou wat zijn als Eriksen en de Jong allebei hopelijk verkocht worden en dat Ajax dan Meleg Patosi en Maher haalt O+ Wat een (aanvallend gedeelte van het) middenveld heb je dan _O_
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121260294
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:48 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dit heb ik hier zaterdag al gepost. Beetje laat maat.
ach altijd beter laat dan nooit toch :) weet hij veel ik zou ook niet hele topic doorspitten trouwens als ik zoiets zou posten hoor :P
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121260382
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:33 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.

Elke club waar hij gespeeld heeft aanbidt hem, daarbuiten veel haat. In Liverpool zijn ze ervan overtuigt dat als hij in Spanje speelde dezelfde status had als Messi / Ronaldo.
Suarez komt nog wel bij een échte topclub, hoop Man utd (al zie ik dat niet snel gebeuren :')) of toch Barca / Real dan..
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Overzichtje van Jong Ajax dit seizoen, ook daar is Overmars druk mee bezig geweest.
hij mag ligeon wel openbreken vind ik. Voor koppers is t indd beter als ie verhuurt word, zijn nu gewoon teveel talenten voor hem met boilesen en dijks maar moet zeggen dat ik t m vorig jaar echt goed vond doen, speelde toen volgensmij zelfs nog tegen man utd ook toch ? Als invaller voor boilesen. Soweiso moet blind weg man, Dijks is in potentie 100x beter en ook nu al beter vind ik. Afgezien van die paar wedstrijdjes laatste tijd dat blind wat beter speelt en gelijk ook weer een grote mond krijgt :') :r
pi_121260401
Terwijl Blind nog steeds vaak gewoon in 1x zijn man kwijt is trouwens hoor, loopt ie nog ergens te huppelen op de middellijn terwijl die rechtsvoor zon btje al gaat inschieten moet je maar is goed opletten. Denk dat t laatste tijd wat minder opvalt omdat t gelukkig nooit écht gevaarlijk word maar hij heeft sowieso nog per wedstrijd wel stuk of 4/5 van dat soort momenten, levensgevaarlijk
  maandag 7 januari 2013 @ 09:33:28 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121260848
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Suarez komt nog wel bij een échte topclub, hoop Man utd (al zie ik dat niet snel gebeuren :')) of toch Barca / Real dan..

[..]

Ik zie Suarez bij geen van die 3 komen en hij heeft het wel naar zijn zin bij Liverpool geloof ik
pi_121260877
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik zie Suarez bij geen van die 3 komen en hij heeft het wel naar zijn zin bij Liverpool geloof ik
mm misschien is t ook wel beetje wishfull thinking hoor, zou t m wel gunnen namelijk want denk wel dat ie t aankan. Vind liverpool eigenlijk ook geen mooie club voor O+ Luis O+
pi_121260880
Suarez zal nooit naar Barca of ManUnited gaan. Real Madrid vind ik ook niet bij hem passen.
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_121260898
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:35 schreef wieisboos het volgende:
Suarez zal nooit naar Barca of ManUnited gaan. Real Madrid vind ik ook niet bij hem passen.
Real zie ik m wel spelen eigenlijk hoor.
  maandag 7 januari 2013 @ 09:40:27 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121260972
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Real zie ik m wel spelen eigenlijk hoor.
Laat hij zichzelf maar onsterfelijk maken in Liverpool door kampioen te worden, dat zal nog wel even duren.....
pi_121260979
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Laat hij zichzelf maar onsterfelijk maken in Liverpool door kampioen te worden, dat zal nog wel even duren.....
ja daarom moet ie juist daar zsm weg kan ie nu gauw nog 3 jaar op echte absolute top spelen prijzen pakken en dan weer terugkomen O+ O+
  maandag 7 januari 2013 @ 09:52:54 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121261237
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja daarom moet ie juist daar zsm weg kan ie nu gauw nog 3 jaar op echte absolute top spelen prijzen pakken en dan weer terugkomen O+ O+
Hij is een goeie maar specifieke voetballer, dus ik kan me voorstellen dat de absolute top geen interesse in hem heeft, zeker als je ziet dat afmakers als Falcao en Cavani nog rondlopen in de subtop.
pi_121261335
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij is een goeie maar specifieke voetballer, dus ik kan me voorstellen dat de absolute top geen interesse in hem heeft, zeker als je ziet dat afmakers als Falcao en Cavani nog rondlopen in de subtop.
Falcao is dus even een totaal andere speler als Suarez. Cavani ook enigszins. Ben wel met je eens dat Falcao nog beter is dan Suarez, cavani niet. Heb je die ene goal gezien dat ie zaalvoetballend een penalty neemt _O- van falcao
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')