Kijk maar uit, straks word je weer ontslagenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Munsterman verteld dat ik voor de binnenlandse triple/treble ga: kampioenschap, beker en JC-schaal. Kijken of ik het weer red
Ik denk dat je net geluk moet hebben met elke game die je start.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind 13 wel de makkelijkste FM tot nu toe.
Neh, ik doe het fantastisch in 12quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks word je weer ontslagen
Ja, maar 12 is niet zoveel in de lijn van 0 naar 50.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe bedoel je precies? Je kan toch gewoon in het profiel naar z'n attributen kijken en dat vergelijken met je huidige spelers?
Never nooit je penaltynemers wisselen als het gelijk staat. Nooit. Nooit. Nooit.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer, 3-4 verloren met penalties (stand was 0-0 na 120 min en alle goeie penaltynemers waren al gewisseld)Spelers zaten er echt HE-LE-MAAL doorheen, iedereen had een conditie van minder dan 60%.
Ik snap het ook niet helemaal, attributes gaan toch maar tot 20..quote:Op zondag 6 januari 2013 01:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar 12 is niet zoveel in de lijn van 0 naar 50.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, attributes gaan toch maar tot 20..
Gaat automatischquote:Op zondag 6 januari 2013 01:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Worden spelers automatisch beter als ze geblesseerd zijn? Je hoeft zelf geen dokters in te schakelen?
Nu al genoeg, ik begin netquote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef TJV het volgende:
Genoeg geweest voor vandaag. Kampioen met Telstar, staf versterkt en een nieuwe linksback + de 2 beste nieuwe Nederlandse regens aangetrokken. Kom maar op met die CL.
Af en toe moet je je muis ook rust gunnen.quote:
Telstar sinds CM 97/98quote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef TJV het volgende:
Genoeg geweest voor vandaag. Kampioen met Telstar, staf versterkt en een nieuwe linksback + de 2 beste nieuwe Nederlandse regens aangetrokken. Kom maar op met die CL.
Niet iedereen speelt FM 13...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:16 schreef xminator het volgende:
Laten we eens een fok competitie starten
Dat zeg ik ook wel eens tegen mijn vriendinquote:
Regensquote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef TJV het volgende:
Pics van je vriendin.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook wel eens tegen mijn vriendin
Dat zijn ook alle hommos die het niet aankunnenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet iedereen speelt FM 13...
Wel een leuk idee trouwens!
Ik had geen andere keuze, die kerels waren óf geblesseerd óf zaten er helemaal doorheen. Absurd dat je nauwelijks een voorbereiding hebt voor een tweede seizoen, hooguit 2 wedstrijdenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Never nooit je penaltynemers wisselen als het gelijk staat. Nooit. Nooit. Nooit.
Regens zijn (nep)spelers in het spel, zij stromen ieder jaar in het spel als jeugdspeler en vervangen langzaam als het ware de echte spelers..quote:
Wat is dat dan voor een plastic nepkop?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Regens zijn (nep)spelers in het spel, zij stromen ieder jaar in het spel als jeugdspeler en vervangen langzaam als het ware de echte spelers..
Bij deze:
[ afbeelding ]
Nee gast, mijn laptop kan het niet aanquote:Op zondag 6 januari 2013 01:43 schreef xminator het volgende:
Dat zijn ook alle hommos die het niet aankunnen Die gaan zeker ook ragequitten na 2 weken ofzo, heb je niets aan dus.
Lolquote:Op zondag 6 januari 2013 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat dan voor een plastic nepkop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
De wat?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef DeHovenier het volgende:
Is het waard om de vriendschappelijke beker te winnen?
*danquote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee gast, mijn laptop kan het niet aanGaat veel te traaaaaaag
Daarnaast vond ik de matchengine veel slechter als van 12.
kusjequote:
Vriendschappelijke beker. Ik moet tegen FC Istres.quote:
Als je thuis speelt krijg je inkomsten van de kaartenverkoop.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:55 schreef DeHovenier het volgende:
Vriendschappelijke beker. Ik moet tegen FC Istres.
Ik doe nooit een voorbereiding, 2 maanden vakantie en dan weer competitie. Werkt prima.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had geen andere keuze, die kerels waren óf geblesseerd óf zaten er helemaal doorheen. Absurd dat je nauwelijks een voorbereiding hebt voor een tweede seizoen, hooguit 2 wedstrijden
Maar dan hebben de jongens totaal geen wedstrijdritme en conditiequote:Op zondag 6 januari 2013 02:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik doe nooit een voorbereiding, 2 maanden vakantie en dan weer competitie. Werkt prima.
Alle vriendschappelijke wedstrijden overlaten aan je assistent, vervolgens voor 2 maanden op vakantie gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar dan hebben de jongens totaal geen wedstrijdritme en conditie
Je kan ze toch gewoon laten spelen door je assistent? Doe ik ook altijd, dan kan ik me bezig houden met transfereren. Veel beter dan op vakantie gaan toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 02:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alle vriendschappelijke wedstrijden overlaten aan je assistent, vervolgens voor 2 maanden op vakantie gaan.
Conditie uiteraard 100%, trainen gaat wel door. Wedstrijdritme komt vanzelf.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan hebben de jongens totaal geen wedstrijdritme en conditie
Ik ga ook nooit op vakantie, ik leg alleen maar uit wat TJV bedoeldequote:Op zondag 6 januari 2013 02:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan ze toch gewoon laten spelen door je assistent? Doe ik ook altijd, dan kan ik me bezig houden met transfereren. Veel beter dan op vakantie gaan toch?
Hoe flik je dat in 12? Ik zie nl. geen enkele manier om dat te doen... bij Training zie ik alleen kerels die niet in de basis staanquote:Op zondag 6 januari 2013 02:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Conditie uiteraard 100%, trainen gaat wel door. Wedstrijdritme komt vanzelf.
Ik herinner me daar niks vanquote:Op zondag 6 januari 2013 02:08 schreef DeHovenier het volgende:
1-0 gewonnen, nu in de finale tegen Borussia M'gladbach.
Gewoon geen oefenduels inplannen.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe flik je dat in 12? Ik zie nl. geen enkele manier om dat te doen... bij Training zie ik alleen kerels die niet in de basis staan
In 13 is dat stukken beter, maar m'n assistent is daar ALTIJD bezorgd over het trainingsschema
[..]
Ik herinner me daar niks vanAlleen wat gewone losse voorbereidingswedstrijdjes en dan aan het seizoen beginnen
Waarom zie ik nu meteen het gezicht van Hennie Spijkerman voor mequote:Op zondag 6 januari 2013 02:16 schreef TJV het volgende:
Gewoon geen oefenduels inplannen. Assistenten zijn de grootste debielen die er zijn, enige reden dat ik er 1 heb is dat ze onrealistische transfers eruit filteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |