Kijk maar uit, straks word je weer ontslagenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Munsterman verteld dat ik voor de binnenlandse triple/treble ga: kampioenschap, beker en JC-schaal. Kijken of ik het weer red
Ik denk dat je net geluk moet hebben met elke game die je start.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind 13 wel de makkelijkste FM tot nu toe.
Neh, ik doe het fantastisch in 12quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks word je weer ontslagen
Ja, maar 12 is niet zoveel in de lijn van 0 naar 50.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe bedoel je precies? Je kan toch gewoon in het profiel naar z'n attributen kijken en dat vergelijken met je huidige spelers?
Never nooit je penaltynemers wisselen als het gelijk staat. Nooit. Nooit. Nooit.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer, 3-4 verloren met penalties (stand was 0-0 na 120 min en alle goeie penaltynemers waren al gewisseld)Spelers zaten er echt HE-LE-MAAL doorheen, iedereen had een conditie van minder dan 60%.
Ik snap het ook niet helemaal, attributes gaan toch maar tot 20..quote:Op zondag 6 januari 2013 01:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar 12 is niet zoveel in de lijn van 0 naar 50.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, attributes gaan toch maar tot 20..
Gaat automatischquote:Op zondag 6 januari 2013 01:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Worden spelers automatisch beter als ze geblesseerd zijn? Je hoeft zelf geen dokters in te schakelen?
Nu al genoeg, ik begin netquote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef TJV het volgende:
Genoeg geweest voor vandaag. Kampioen met Telstar, staf versterkt en een nieuwe linksback + de 2 beste nieuwe Nederlandse regens aangetrokken. Kom maar op met die CL.
Af en toe moet je je muis ook rust gunnen.quote:
Telstar sinds CM 97/98quote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef TJV het volgende:
Genoeg geweest voor vandaag. Kampioen met Telstar, staf versterkt en een nieuwe linksback + de 2 beste nieuwe Nederlandse regens aangetrokken. Kom maar op met die CL.
Niet iedereen speelt FM 13...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:16 schreef xminator het volgende:
Laten we eens een fok competitie starten
Dat zeg ik ook wel eens tegen mijn vriendinquote:
Regensquote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef TJV het volgende:
Pics van je vriendin.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook wel eens tegen mijn vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |