quote:Op zondag 6 januari 2013 12:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Eens een keer nieuwe speakers rondom er in zetten. Stel ik nu al heel lang uit.
Zoiets moet er hier dus ook gaan gebeuren, helaas maar waar. Diesel, of G3..quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben daarom blij dat ik mijn GTi heb weg gedaan voor een burgerbak op diesel.
Mooie V70 classic aanschaffen,hoop lol voor medium money.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoiets moet er hier dus ook gaan gebeuren, helaas maar waar. Diesel, of G3..
Te zwaar, dat zuipt nog meer als de Niksan op LPG.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:47 schreef Charged het volgende:
[..]
Mooie V70 classic aanschaffen,hoop lol voor medium money.
G3 offcourse
ach,compenseert met alle voordelen.,ruimte,stilte,luxe..(zijn alle excuses waarom ik zo'n ding gekocht heb...meer heb ik niet)quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Te zwaar, dat zuipt nog meer als de Niksan op LPG.
Passat Station, 140 PK CommonRail Diesel. 1:17,5.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoiets moet er hier dus ook gaan gebeuren, helaas maar waar. Diesel, of G3..
Ik zit met hetzelfde probleem maarja, wat ga je terugkopen... Ik heb echt gèèn idee waar ik even gelukkig van zou worden als van mijn huidige dailyquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
De Niksan er eindelijk uitschoppen en iets gaan rijden wat geen klauwen met geld aan brandstof kost, 900¤ in de maand naar de pomp brengen begint me een beetje de strot uit te hangen.
Mjah, ik zit toch aan iets kleiners te denkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:51 schreef Charged het volgende:
[..]
ach,compenseert met alle voordelen.,ruimte,stilte,luxe..(zijn alle excuses waarom ik zo'n ding gekocht heb...meer heb ik niet)
En 150¤ MRB in de maand, en voor dat geld rijd ik ook een C-Benz, A4, of een 5-seriequote:Op dinsdag 31 december 2013 16:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Passat Station, 140 PK CommonRail Diesel. 1:17,5.
Ik ken het, maar een goedkope toffe bak rijden kost een bak geld (aanschaf), en dat heb ik net effe niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem maarja, wat ga je terugkopen... Ik heb echt gèèn idee waar ik even gelukkig van zou worden als van mijn huidige daily
zeer cheap ass blik kopen voor een jaartje kopen geen optie?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ken het, maar een goedkope toffe bak rijden kost een geld (aanschaf), en dat heb ik net effe niet.
Gelukkig zijn ze al wel naar je onderwegquote:
Idd, gaat puur om het brandstofverbruik, en dat is van zo'n hok op de snelweg ook niet geweldig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:10 schreef Charged het volgende:
[..]
zeer cheap ass blik kopen voor een jaartje kopen geen optie?
(cuore,121,chalalarade en daarna iets dikkers kopen?)
Never mind,zie je wekelijkse km's.
yup,ben blij momenteel dat mijn vriendin bij een tankstation werkt maar de lol gaat er wel weer vanaf qua korting en zulks..quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:29 schreef monsterd. het volgende:
Hebben jullie het nieuwsbericht over de prijsstijging voor LPG gelezen?
133 slechts.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik zit toch aan iets kleiners te denken
[..]
En 150¤ MRB in de maand, en voor dat geld rijd ik ook een C-Benz, A4, of een 5-serie![]()
Er zijn G3 opties die goedkoper zijn. Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen.
Ik dacht altijd dat jij zo'n rustige chauffeur wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:40 schreef leolinedance het volgende:
Minder bekeuringen. Sinds ik een Beemer heb is het er niet beter op geworden...
Was jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij zo'n rustige chauffeur was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |