Nee hoor. Maar die laatste drie kilo willen er niet van af.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dwyn, ben je zoveel weer aangekomen dan?
van de Wii?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga morgenochtend er wel even op staan anders krijg je weer dat gezeik dat je gewicht op verschillende tijden anders kan zijn.
Ja, van de Wii.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van de Wii?
Tot een paar kilo maakt dat toch niet uit?
Mja ik ben ook bijna obese, er zijn andere mensen die nog dikker zijn. Van jezelf vind je t altijd ergerquote:
Bijna obese?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik ben ook bijna obese, er zijn andere mensen die nog dikker zijn. Van jezelf vind je t altijd erger
Dan is dit je juiste gewichtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die laatste drie kilo willen er niet van af.
ERMAHGERDquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Illamasqua verkopen ze ook bij asos, free shipping
boeiend, daar luister je toch niet naar?quote:
Volgens mij snap je me niet. Of zijn er meer mensen tien kilo aangekomen in drie maanden zonder zwanger te zijn? Dan neem ik het terugquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik ben ook bijna obese, er zijn andere mensen die nog dikker zijn. Van jezelf vind je t altijd erger
Set-pointquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is dit je juiste gewichtwelk bmi heb je nu?
Ik heb nog steeds een buik waar ik me dood aan erger. Mijn BMI is nu 23.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is dit je juiste gewichtwelk bmi heb je nu?
Ik snap je wel, maar er zijn altijd mensen die vast wel meer zijn aangekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij snap je me niet. Of zijn er meer mensen tien kilo aangekomen in drie maanden zonder zwanger te zijn? Dan neem ik het terug
voedingscentrumquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik zal eens voedingscentrum bmi berekenen
Nee, maar dat gooit ook je hele grafiek in de war.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
boeiend, daar luister je toch niet naar?
schande!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een buik waar ik me dood aan erger. Mijn BMI is nu 23.
Maar wattttnou als die 3 kg niet van je buik afgaan? Kan je misschien niet beter focussen op buikspieroefeningen dan oid?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jezus gristus mens, je snapt me toch welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar er zijn altijd mensen die vast wel meer zijn aangekomen.
ja en BMI zegt ook niet allesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
BMI 28.3
[..]
Ze doen toch overal dezelfde berekening voor je BMI, lekker boeiend
Doe ik ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar wattttnou als die 3 kg niet van je buik afgaan? Kan je misschien niet beter focussen op buikspieroefeningen dan oid?
Ik heb er gewoon last van.quote:
ze bedoelt dat ze extreem aan het jojo-en isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijvoorbeeld zoiets skjoe
[ afbeelding ]
MAAR IK LEES NET EEN BLOG DAT OOK AL WIL JE AFVALLEN DAT JE BLIJ MOET ZIJN MET JEZELGF EN DAT JE MOET DENKEN IK DOE DIT OM MEZELF TE VERBETEREN NIET OMDAT IK NU SLECHT BENquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jezus gristus mens, je snapt me toch wel!!!
Ah okay!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Doe ik ook.
[..]
Ik heb er gewoon last van.
oquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze bedoelt dat ze extreem aan het jojo-en is
Daar gaat je buikvet niet van weg, sterker nog, je buik wordt er dikker vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar wattttnou als die 3 kg niet van je buik afgaan? Kan je misschien niet beter focussen op buikspieroefeningen dan oid?
zie edit van mijn postquote:
Spees snapt me echt nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze bedoelt dat ze extreem aan het jojo-en is
en wil je mijn foto hier niet neer zetten, vind ik niet zo fijn![]()
Hoe komt dat dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar gaat je buikvet niet van weg, sterker nog, je buik wordt er dikker van
Officieel tussen 18,5 en 25. Alleen dat schijnt wereldwijd te zijn en de gemiddelde Aziaat weegt minder dan de gemiddelde Europeaan... Dus 19 a 20 is een minimum naar het schijnt..quote:
Wat is je BMI dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay mooi! ik had vroeger altijd veel ondergewicht maar dat valt nu dus wel mee
Ik heb ook geen conditie hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed, ik merk dat mijn conditie echt 0.00 of zelfs -10.000.000 is dus dit is niet echt gezondOok al zie ik er niet als een rond tonnetje uit
Plus ik voel me vaker ziekig enzo, eerst nooit last van![]()
precies, en een francaise ziet er weer heel anders uit dan een portugese etcquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Officieel tussen 18,5 en 25. Alleen dat schijnt wereldwijd te zijn en de gemiddelde Aziaat weegt minder dan de gemiddelde Europeaan... Dus 19 a 20 is een minimum naar het schijnt..
Ah zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je spieren daar dikker worden
Kopuh? Ik doe er niets meequote:
Mja ik sta echt om de domste dingen te hijgen, dan voel ik me niet echt fijn. En ik kan er makkelijk wat aan doen want ik ben gewoon lui en ik kan goeden excuses verzinnen en ik hou van eten, velen etenquote:
Of bodybuilders enzo inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar een topturner heeft meestal ook een bmi van 25+, dus het is niet heilig
Nope, hoogstens sterker en je spant je spieren onbewust meer aanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik dacht juist te merken dat mijn buik wel platter is als ik oefeningen doe
Het mooiste voorbeeld vond ik toch wel dat je te lam was om naar de winkel te fietsen om dat spel voor de wii te halenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik sta echt om de domste dingen te hijgen, dan voel ik me niet echt fijn. En ik kan er makkelijk wat aan doen want ik ben gewoon lui en ik kan goeden excuses verzinnen en ik hou van eten, velen eten
Hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik sta echt om de domste dingen te hijgen, dan voel ik me niet echt fijn. En ik kan er makkelijk wat aan doen want ik ben gewoon lui en ik kan goeden excuses verzinnen en ik hou van eten, velen eten
Neinz de batterijenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het mooiste voorbeeld vond ik toch wel dat je te lam was om naar de winkel te fietsen om dat spel voor de wii te halen
Theheheh ditquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het mooiste voorbeeld vond ik toch wel dat je te lam was om naar de winkel te fietsen om dat spel voor de wii te halen
Buikje is het allermoeilijkste om eraf te krijgen en gaat bijna niet met lijnenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
Buikje is het allermoeilijkste om eraf te krijgen en gaat bijna niet met lijnen
Nee je zusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt ga ik huilen
dat dus....elke keer je kamer verbouwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil best een wii maar het kan niet in mijn woonkamer
in je tuinhuis strakjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil best een wii maar het kan niet in mijn woonkamer
Juist wel. Of gewoon accepteren dat een plankbuik na je 21e een grote illusie is. Want dat is het.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Buikje is het allermoeilijkste om eraf te krijgen en gaat bijna niet met lijnen
Met die 200 kilo salontafelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat dus....elke keer je kamer verbouwen.
Man! dan hoef je niet eens meer te sporten!
wieltjes onder maken?quote:
Dat!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juist wel. Of gewoon accepteren dat een plankbuik na je 21e een grote illusie is. Want dat is het.
Zeker als je wel een buikje hebt gehad, want dat vel wat je nu over hebt blijft daar lekker hangenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juist wel. Of gewoon accepteren dat een plankbuik na je 21e een grote illusie is. Want dat is het.
Want daar moet je onder zuigen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wieltjes onder maken?
das ook ideaal met stofzuigen/dweilen enzo
Hoax, jij kan niet janken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
plankbuik
die heb ik ook niet meermaar ik mag nog steeds niet klagen maar kan wel janken
maar als i kweer ga werken ga i kweer fietsen
je moet niks natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want daar moet je onder zuigen?!!!!
dan ga je alleen heuvel afwaartsquote:
Ik krijg er wel honger vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:09 schreef PriemGirl het volgende:
Wa een goeie gewicht-klaag avond dezen
Ja, dat heb ik geprobeerd ook. Dan liep ik op de terugweg met die fiets te zeulen en te zweten terwijl geboren Arnhemmers mij voorbij zoefden.quote:
hoe weet jij dat die mensen in arnhem geboren zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik geprobeerd ook. Dan liep ik op de terugweg met die fiets te zeulen en te zweten terwijl geboren Arnhemmers mij voorbij zoefden.
dan neem je de bus op de terugweg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik geprobeerd ook. Dan liep ik op de terugweg met die fiets te zeulen en te zweten terwijl geboren Arnhemmers mij voorbij zoefden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoe weet jij dat die mensen in arnhem geboren zijn?
Kiek die Sjaan scherp zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geef nooit op!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
nicequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het heeft ook geen zin, er komt geen vuil onder
Das ook kei gezondquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:11 schreef Dwyn het volgende:
Maar nu loop ik alles dus dan krijg ik ook beweging.
Omdat dat de enige mensen zijn die hier normaal kunnen fietsen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan daar ook prima fietsen en ben daar niet geboren!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat dat de enige mensen zijn die hier normaal kunnen fietsen.
tenzij je de Tour de France fietstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dikke care hoe hard andere mensen je voorbij fietsen, je doet t toch voor jezelf..
Ook in de Geitenkamp?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan daar ook prima fietsen en ben daar niet geboren!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zie nu zo'n cartoonachtig landschap voor me met van die megabergen waar Dwyn voorbij moet als ze gaat werken
Ik heb nog een bakje met allemaal zooi in chocoladequote:
Ik twijfel of ik nog maar een appel ga pakken dan maar daar heb ik heul geen zin inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog een bakje met allemaal zooi in chocolade
Ermahgerdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mis het fietsen ook. Vorige werk was 6km fietsen, dat was leuk te doen.
Nu rond de 20km en over het algemeen draai ik diensten van 10 uur of langer, dat gaat weer een beetje ver.
Maar ik heb een app gedownload dat je zou moeten trainen om weg te kunnen rennen voor zombies![]()
![]()
![]()
![]()
Schijnt dat er zelfs intervaltraining inzit waarbij je in je oortjes hoort "ZOMBIE ATTACK RUN" en dat hij dan aan de hand van je gps bijhoudt of je de zombies voor bent gebleven![]()
Ik zit met die standaardgedachte "als ik het nu op vreet is het weg en kan ik het later niet meer opvreten"quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nog maar een appel ga pakken dan maar daar heb ik heul geen zin infuuu
Dat klinkt toch tof?quote:
nooit last van en ik heb ook wieltjes die je vast kunt klikken voor als er klein grut over de vloer is wat aan de tafel hangt om te staan enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als je wieltjes maakt rolt de tafel weg als je je poten er op legt
Ja die appquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mis het fietsen ook. Vorige werk was 6km fietsen, dat was leuk te doen.
Nu rond de 20km en over het algemeen draai ik diensten van 10 uur of langer, dat gaat weer een beetje ver.
Maar ik heb een app gedownload dat je zou moeten trainen om weg te kunnen rennen voor zombies![]()
![]()
![]()
![]()
Schijnt dat er zelfs intervaltraining inzit waarbij je in je oortjes hoort "ZOMBIE ATTACK RUN" en dat hij dan aan de hand van je gps bijhoudt of je de zombies voor bent gebleven![]()
Ja jammer dat die krengen zo duur zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
electrische fiets ragt OVERAL doorheen
Ok! Maar die van mij hoeft dus toch niet opzij. En voor drankjes heb ik mijn leuningquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nooit last van en ik heb ook wieltjes die je vast kunt klikken voor als er klein grut over de vloer is wat aan de tafel hangt om te staan enzo.
zelf doe ik ze altijd los en dat ding rijdt niet zo maar weg, ik vind het relaxed. Ook als ik drankje op tafel heb staan en lui tv kijk ofzo. tafeltje naar me toe trekken, zuipen, tafeltje weg duwen
zoiets?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zie nu zo'n cartoonachtig landschap voor me met van die megabergen waar Dwyn voorbij moet als ze gaat werken
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb al vijf dagen honger
Gezonderen
Valsspeler.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
electrische fiets ragt OVERAL doorheen
Ik ook! Echtechtecht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga vanaf morgen ook gezond doen
ECHT
Ja het is voor hardlopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die appIntro vertelde dat die er ook was voor het hardlopen ofzo geloof ik
en structuur en ritme en en enquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb besloten dat ik dit jaar ook wil gaan werken. Als ik minder thuiszit kan ik ook minder vreten, dikke winst op alle fronten dus
Als wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb besloten dat ik dit jaar ook wil gaan werken. Als ik minder thuiszit kan ik ook minder vreten, dikke winst op alle fronten dus
Je zou er eigenlijk zo'n bril bij moeten kunnen kopen dat je overal zombies om je heen zietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja het is voor hardlopen![]()
Ben wel benieuwd
Ik ga me met hardlopen altijd ergens als ik aan het opbouwen ben vervelen en dan nok ik er weer mee. Maar misschien maken zombies het boeiend
Ja, eerst lopen pochen dat je makkelijk bergen bedwingt. Juhuh.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax!
ik voel echt wel dat ik wat gedaan heb als ik 1,5 fiets per dag
tomaaienplukkertquote:
Ik denk dat ik dan in een hoekje duik, da's geen bewegingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je zou er eigenlijk zo'n bril bij moeten kunnen kopen dat je overal zombies om je heen ziet
Nee jongeuh! Zombie slalom! OF Zombie hordelopen OF OF OFquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan in een hoekje duik, da's geen beweging![]()
ze vroeg of ik daar kan fietsen, dat kan ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, eerst lopen pochen dat je makkelijk bergen bedwingt. Juhuh.
Zombies, run! geloof ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Incantrix het volgende:
Ik haat mensen met elektrische fietsen. En Schaar, hoe heet dat progsel?straks als ik weer ga opbouwen is dat wel leuk wellicht.
Zuighoer achter het station want verder kan ik niksquote:
Dat dus ja, jij keihard vechten met tegenwind, en dan zij zo *TRING* en dan boos kijken omdat je niet in 3 seconden opzij bentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Net als die aidssenioren. Fiets je 30km/u met je stadsfiets met maar 1 versnelling, racen ze je voorbij op die veredelde scooter. En nog arrogant omkijken ook
Ik ga ff zoeken, thnxquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zombies, run! geloof ik
Is op Android, weet niet of hij er ook is voor de iphone
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zuighoer achter het station want verder kan ik niks
Nah ik zat ff te kijken, begin wel met administratiefs ofzo, en dan pak ik er een loi bij. Zien hoe ver ik kom.
Het moet niet, dat is het fijne
EN ZO IS HET MAAR NETquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IT WORKS IF YOU BELIEVE IN IT!!!! 1!!!11!EINZEINZEIZN
Ja, in jouw geval snap ik het wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb de keuze of met de bus en dan 0,0 beweging of met de electrische fiets anderhalf uur en genoeg beweging krijgen, ik kies voor het tweede
die hellehond was anders vast de oorzaak van het ongelukquote:
Ik heb een paar vrienden met eigen bedrijf en groot netwerk, er valt altijd wel iets te regelenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]nou, iets administratiefs vind je ook niet zo even, helaas. Maar scheelt wel als het niet hoeft
Je hoeft toch niet te stoppen voor bejaarden?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef Dwyn het volgende:
Een 80-jarige vrouw is op 11 augustus rond 20.30 uur gewond geraakt bij een verkeersongeval. De vrouw reed in haar scootmobiel op de Burgemeester Matsersingel in Arnhem. Zij stak de kruising met de Kronenburgsingel over, waarop zij werd aangereden door een auto die haar kennelijk over het hoofd had gezien.
De bestuurder van het voertuig stopte niet en reed door zonder zich te bekommeren over de vrouw. De vrouw werd met verwondingen aan het hoofd met de ambulance overgebracht naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Omstanders hadden het kenteken van het betrokken voertuig genoteerd. De bestuurder, een 24-jarige man uit Arnhem, werd in zijn woning aangehouden. Ook de 20-jarige passagier werd later in zijn woning aangehouden. Beiden zijn naar het bureau overgebracht.
Niet mijn straat trouwens, maar stond ertussen.
en zeker geen gehandicapten, duh!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te stoppen voor bejaarden?
200 punten!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te stoppen voor bejaarden?
Er zitten veel leuke dingen bij de nieuwe collectiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
die rechter 2 vind ik wel tof
lijkt me zoberzo voor jou niet zo ontzettend handigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat heb ik 6 seizoenen gedaan, daar ben ik wel klaar mee
fixedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt me zoberzo voor jou niet zo ontzettend handig
En voor iedereen boven de 15 ook niet de meest toffe baan
ja maar jij bent een luie aapquote:
Klopt. Met mijn fanta zeroquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is hier trouwens best druk voor een zaterdagavond..
We hebben allemaal geen leven
Ik heb slimpiequote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
doel voor 2013: minder untrieds qua makeup en nagellak en zo min mogelijk kopen
Neuh, hier kun je boven de 15 dat soort werk niet meer doen hoorquote:
want Polen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh, hier kun je boven de 15 dat soort werk niet meer doen hoor
dat klinkt zo smerig he, Slimpiequote:
Da's al 4 dagenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb al sinds 1 januari geen makeup en lakjes gekocht!
ja dat bedoel ik, of Polenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Te duur, kutkinders van 13 die t wel den voor 1 euro per uur?
Het ziet er ook smerig uit, maar het is zo lekkerquote:
Ik had op m'n 15e slijmbeursontsteking in mn schouder en waterknieenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt me zoberzo voor jou niet zo ontzettend handig
En voor iedereen boven de 20 ook niet de meest toffe baan
ze swatcht alles wel matig. Ook wel te zien aan die korstlip eronderquote:
Jaquote:
Ik had eigenlijk een feestjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is hier trouwens best druk voor een zaterdagavond..
We hebben allemaal geen leven
Ik moest weer lachenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja![]()
Hier kom je sowieso moeilijk aan dat werk. Nooit gedaan want ik kende niemand die dat werk aanbood![]()
Ik had wel een folderwijk
nee hoor, want Schimpie is liefdequote:
Ik woon in het westland he..waar iedereen een kas met kromme jongens of tomaters in zn achtertuin heeft. Werk zat hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja![]()
Hier kom je sowieso moeilijk aan dat werk. Nooit gedaan want ik kende niemand die dat werk aanbood![]()
Ik had wel een folderwijk
Ja hier heb je wel wat, maar dat is dan net weer in andere wijken waar iedereen iedereen kent dus dat wordt zo ingevuldquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik woon in het westland he..waar iedereen een kas met kromme jongens of tomaters in zn achtertuin heeft. Werk zat hier
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zuid limburgs klinkt gewoon retarded
Zeeuwsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
mijn vent maakt af en toe rare zinnen en woorden en heeft een hele rollende rrrrrrr
maar ja, Zeeuw he
Oeh die wil ikquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaat iedereen nou ook nog voor 12en naar bed op zaterdag?![]()
Lig nu ook al in bedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker naar bed dan MMbeterschap!
Het halve topic heeft het geloof ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lig nu ook al in bedVoel mij nu wel al iets beter dan gisteravond dus hopelijk kan ik morgen die paar uur gewoon werken. Daarna heb ik gelukkig bijna twee weken vrij
M. heeft van precies hetzelfde last dus waarschijnlijk hebben we in Berlijn iets opgelopen van iemand
Ja, gezelligquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het halve topic heeft het geloof ik
Ff mn virusscanner updaten danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zouden we elkaar allemaal besmetten via fok?![]()
Je kunt nog drawsomething spelenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Al mijn telefoonspelletjes tegenstanders zijn op
nee, duurt me te lang.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kunt nog drawsomething spelen
Sorry hoor ik wil alleen maar helpen hoor IK WIST NIET DAT JE BOOS WERD!quote:
snoepjes snickers marsquote:
Ik heb mojitoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb mojitoAlcoholvrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vorige week gesolliciteerd op een baan als planner bij een bedrijf waar je de touringcar voor de touringcarreisjes huurt. (volgt u hem nog?)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]nou, iets administratiefs vind je ook niet zo even, helaas. Maar scheelt wel als het niet hoeft
The departed?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik keek een ontzettend frustrerende film... waar op het eind uiteindelijk alsnog de goeie wordt doodgeschoten... nouja praktisch iedereen is doodgeschoten en dát is vooral frustrerend
Laten we de film stoppen:
BAM IEDEREEN DOOD
EINDE.
Thehehhe lijkt wel een lang kabouter wesley filmpje
Dat is wel vreselijk frustrerend jaquote:Op zondag 6 januari 2013 01:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had vorige week gesolliciteerd op een baan als planner bij een bedrijf waar je de touringcar voor de touringcarreisjes huurt. (volgt u hem nog?)
Ik ben exportmanager geweest, best wel ervaring met zendingen, vrachtwagens, buitenland, moeilijk, niet op tijd etc.etc. en het dan toch oplossen.
Maar nee....ze zochten iemand die exact die functie al eerder had gedaan.
As if! ze die zomaar even ergens gaan vinden!![]()
Maar het geeft maar aan hoe kieskeurig ze kunnen zijn. Gewoon omdat het kan, omdat er zoveel werkelozen zijn.
hoezo?quote:
Datte inderdaad, en dan statussen en foto's uppen, maar soms komt het er dan niet te staan, maar dan is het wel ge-upt. En soms ook niet, maar dat zie je dus nietquote:Op zondag 6 januari 2013 07:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoezo?
Bij mij vrat dat ding batterijen, supertraag en liep steeds vast, maar is op Android dus weet niet of je dat op je aaifoon ook zo ervaart. Maar ik heb 'm er dus afgekieperd
(en ook wakker... of heeft je Stef je uit je bed gepord?0
Dat denk ik dus ook telkens, maak verdorie gewoon een beetje een goeie app man!quote:Op zondag 6 januari 2013 07:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja das ook zwaar irritant van die app, dat had ik ook vaak. Kun je beter gewoon via de mobiele website uploaden enzo. Alhoewel, weet niet of dat kan met een iPhone. Met mijn oude iphone kon ik dan geen foto's selecteren...
ik snap daar niks van, facebook wordt zooooveel gebruikt door iedereen, gooi er een klap geld tegenaan en een paar goeie ontwikkelaars en maak een goeie app, damn... zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn?
Met mij gaat redelijk, koorts is nu geloof ik wel bijna weg, slaap alleen heel onregelmatig en suf hoofdpijn hoofd enzo, maar gaat de goede kant op hoor
Ik ga dit weekend en de maandag in ieder geval even goed gebruiken om uit te rusten en uit te zieken. Ik liep echt al weken niet fit rond, dus is wel goed om er nu even goed naar te luisteren.
We krijgen alleen dinsdag iemand op bezoek 's avonds die de boel in detail komt opmeten voor de dakkapellen en dus moet de zolder praktisch leeg zijn (staat nu allemaal pestbende omdat we zolder als was/opberg/zooihok gebruiken ;') ) en ik vind het een beetje kut dat Koos dat nu alleen moet gaan opruimen
Heb 'm wel beloofd daarna een keer lekker mee uit eten te nemen en lief voor 'm te doen, dus wie weet kan ik 'm daarmee omkopen en kom ik van mijn eigen schuldgevoel af
Joh, het belangrijkste is je gezin toch? Meets komen wel weer, zeker als het straks weer mooier weer is, dan heeft iedereen daar meer zin in ook
Waarschijnlijk lig je alleen maar in katzwijm naar Peach te kijken als de rest bij die meet is
Komt goed, er komen nog genoeg mogelijkheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zo'n puntding is dat
dat ziet er wel lekker uit trouwens
En ook dat broodje ernaast. Ik ben echt een sucker voor vlechtbroodjes en al helemaal met maanzaad
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Hahahaha, dat heb je hier samen met Spees de grootste zeikerd te pakken ook nog geloof ikquote:Op zondag 6 januari 2013 07:44 schreef Incantrix het volgende:
Ja, zo'n dingik zou het ook niet weten, ik ben echt saai qua eten en koken. Ik durf ook nooit meer iets anders dan patat met jullie te eten na gelezen te hebben hoe er over moeilijke eters gedacht wordt
Joh, daar is dit hele topic toch voorquote:Op zondag 6 januari 2013 07:45 schreef Incantrix het volgende:
Gosh, ik zit vandaag in een emo-hormonale bui geloof ik, ik ga maar even iets anders doen dan dit topic vervuilen met mijn gejank
quote:Op zondag 6 januari 2013 07:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh gaat 'm wel lukken hoor, hij is niet zo groot die vent van mij, maar kan wel bergen verzetten
Ik hoop alleen dat hij de gestucte muren heel laat op weg naar beneden met al die spullen, want heel handig en voorzichtig is hij vaak niet
Joh, die meet wordt toch moeilijk kut en saai, da's duidelijk, je mist er niks aan!Whaha, omg, dat is zó man-eigen volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zo'n puntding is dat
[ afbeelding ]
dat ziet er wel lekker uit trouwens
En ook dat broodje ernaast. Ik ben echt een sucker voor vlechtbroodjes en al helemaal met maanzaadEr zit een gat in de hoofdplaat van Stef's voormalige ledikant omdat lief bij het ombouwen naar peuterbedje ook zo lekker lomp liep te doen, not to mention de deuken die binnen twee dagen in Stef's nieuw behangen muur zaten
En whehe, dat zou lief zijnLaat mij maar ff in mijn sop gaarkoken geloof ik, ik zit er ff doorheen geloof ik. Klotelijf. Klote-alles
En tja, qua eten.. Ik zeg maar niksIn my defence: als ik nu zie hoe mijn moeder/mijn ouders omgaan met Stef en zijn smaakontwikkeling snap ik best dat dat bij mij verstoord is.. Gelukkig lijkt Stef zich daarin wel beter te ontwikkelen, mijn grote angst was eigenlijk dat hij zo zou worden als ik
![]()
Die pan, dat is dan zo'n soort van slowcooker toch? Of gaat dit juist heel hard?3!
quote:Op zondag 6 januari 2013 09:13 schreef Incantrix het volgende:
Och meisje, dat is ook echt een superlastige beslissing! Vind het wel heel goed dat je naar je gut feeling luistert, zelfs al heb je het dan laat door.. Beter nu stoppen met iets waar je ongelukkig van wordt als doorbijten en dan straks alsnog gaan bedenken wat je nu éigenlijk zou moeten.. Dikke kus mop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |