Nee hoor. Maar die laatste drie kilo willen er niet van af.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dwyn, ben je zoveel weer aangekomen dan?
van de Wii?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga morgenochtend er wel even op staan anders krijg je weer dat gezeik dat je gewicht op verschillende tijden anders kan zijn.
Ja, van de Wii.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van de Wii?
Tot een paar kilo maakt dat toch niet uit?
Mja ik ben ook bijna obese, er zijn andere mensen die nog dikker zijn. Van jezelf vind je t altijd ergerquote:
Bijna obese?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik ben ook bijna obese, er zijn andere mensen die nog dikker zijn. Van jezelf vind je t altijd erger
Dan is dit je juiste gewichtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die laatste drie kilo willen er niet van af.
ERMAHGERDquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Illamasqua verkopen ze ook bij asos, free shipping
boeiend, daar luister je toch niet naar?quote:
Volgens mij snap je me niet. Of zijn er meer mensen tien kilo aangekomen in drie maanden zonder zwanger te zijn? Dan neem ik het terugquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik ben ook bijna obese, er zijn andere mensen die nog dikker zijn. Van jezelf vind je t altijd erger
Set-pointquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is dit je juiste gewichtwelk bmi heb je nu?
Ik heb nog steeds een buik waar ik me dood aan erger. Mijn BMI is nu 23.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is dit je juiste gewichtwelk bmi heb je nu?
Ik snap je wel, maar er zijn altijd mensen die vast wel meer zijn aangekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij snap je me niet. Of zijn er meer mensen tien kilo aangekomen in drie maanden zonder zwanger te zijn? Dan neem ik het terug
voedingscentrumquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik zal eens voedingscentrum bmi berekenen
Nee, maar dat gooit ook je hele grafiek in de war.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
boeiend, daar luister je toch niet naar?
schande!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een buik waar ik me dood aan erger. Mijn BMI is nu 23.
Maar wattttnou als die 3 kg niet van je buik afgaan? Kan je misschien niet beter focussen op buikspieroefeningen dan oid?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een buik waar ik me dood aan erger. Mijn BMI is nu 23.
Jezus gristus mens, je snapt me toch welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar er zijn altijd mensen die vast wel meer zijn aangekomen.
ja en BMI zegt ook niet allesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
BMI 28.3
[..]
Ze doen toch overal dezelfde berekening voor je BMI, lekker boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |