Nee hoor. Maar die laatste drie kilo willen er niet van af.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dwyn, ben je zoveel weer aangekomen dan?
van de Wii?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga morgenochtend er wel even op staan anders krijg je weer dat gezeik dat je gewicht op verschillende tijden anders kan zijn.
Ja, van de Wii.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van de Wii?
Tot een paar kilo maakt dat toch niet uit?
Mja ik ben ook bijna obese, er zijn andere mensen die nog dikker zijn. Van jezelf vind je t altijd ergerquote:
Bijna obese?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik ben ook bijna obese, er zijn andere mensen die nog dikker zijn. Van jezelf vind je t altijd erger
Dan is dit je juiste gewichtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die laatste drie kilo willen er niet van af.
ERMAHGERDquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Illamasqua verkopen ze ook bij asos, free shipping
boeiend, daar luister je toch niet naar?quote:
Volgens mij snap je me niet. Of zijn er meer mensen tien kilo aangekomen in drie maanden zonder zwanger te zijn? Dan neem ik het terugquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik ben ook bijna obese, er zijn andere mensen die nog dikker zijn. Van jezelf vind je t altijd erger
Set-pointquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is dit je juiste gewichtwelk bmi heb je nu?
Ik heb nog steeds een buik waar ik me dood aan erger. Mijn BMI is nu 23.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is dit je juiste gewichtwelk bmi heb je nu?
Ik snap je wel, maar er zijn altijd mensen die vast wel meer zijn aangekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij snap je me niet. Of zijn er meer mensen tien kilo aangekomen in drie maanden zonder zwanger te zijn? Dan neem ik het terug
voedingscentrumquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik zal eens voedingscentrum bmi berekenen
Nee, maar dat gooit ook je hele grafiek in de war.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
boeiend, daar luister je toch niet naar?
schande!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een buik waar ik me dood aan erger. Mijn BMI is nu 23.
Maar wattttnou als die 3 kg niet van je buik afgaan? Kan je misschien niet beter focussen op buikspieroefeningen dan oid?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een buik waar ik me dood aan erger. Mijn BMI is nu 23.
Jezus gristus mens, je snapt me toch welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar er zijn altijd mensen die vast wel meer zijn aangekomen.
ja en BMI zegt ook niet allesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
BMI 28.3
[..]
Ze doen toch overal dezelfde berekening voor je BMI, lekker boeiend
Doe ik ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar wattttnou als die 3 kg niet van je buik afgaan? Kan je misschien niet beter focussen op buikspieroefeningen dan oid?
Ik heb er gewoon last van.quote:
ze bedoelt dat ze extreem aan het jojo-en isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijvoorbeeld zoiets skjoe
[ afbeelding ]
MAAR IK LEES NET EEN BLOG DAT OOK AL WIL JE AFVALLEN DAT JE BLIJ MOET ZIJN MET JEZELGF EN DAT JE MOET DENKEN IK DOE DIT OM MEZELF TE VERBETEREN NIET OMDAT IK NU SLECHT BENquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jezus gristus mens, je snapt me toch wel!!!
Ah okay!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Doe ik ook.
[..]
Ik heb er gewoon last van.
oquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze bedoelt dat ze extreem aan het jojo-en is
Daar gaat je buikvet niet van weg, sterker nog, je buik wordt er dikker vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar wattttnou als die 3 kg niet van je buik afgaan? Kan je misschien niet beter focussen op buikspieroefeningen dan oid?
zie edit van mijn postquote:
Spees snapt me echt nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze bedoelt dat ze extreem aan het jojo-en is
en wil je mijn foto hier niet neer zetten, vind ik niet zo fijn![]()
Hoe komt dat dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar gaat je buikvet niet van weg, sterker nog, je buik wordt er dikker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |