Tof! Wacht maar tot je mijn koffer ziet. Dan wil je helemaal losquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, gisteren heb ik allemaal nieuwe make-upjes gekocht (niks spannend verder: nieuw oogpotlood, oogschaduw, en rouge). Vandaag eens een beetje getut en ik vond mezelf voor het eerst sinds tijden er best wel weer eens leuk uitzienNog lang niet wat het moet zijn, maar in ieder geval niet blergh
Oh, en ik heb nieuwe lippenstift. Sort of. Is meer een soort gloss; ik vind 'm awesome!
[ afbeelding ]
Dees! Is van Maybelline. Ziet er tof uit, geeft mooi glansje en ruikt lekker zoet
quote:
Ik heb niks met lippenstift, maar die ziet er leuk uit zeg!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, gisteren heb ik allemaal nieuwe make-upjes gekocht (niks spannend verder: nieuw oogpotlood, oogschaduw, en rouge). Vandaag eens een beetje getut en ik vond mezelf voor het eerst sinds tijden er best wel weer eens leuk uitzienNog lang niet wat het moet zijn, maar in ieder geval niet blergh
Oh, en ik heb nieuwe lippenstift. Sort of. Is meer een soort gloss; ik vind 'm awesome!
[ afbeelding ]
Dees! Is van Maybelline. Ziet er tof uit, geeft mooi glansje en ruikt lekker zoet
Ik ook niet! Vind t vies aanvoelen em t staat me niet. Maar gewoon een glansje vind ik tofquote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb niks met lippenstift, maar die ziet er leuk uit zeg!
lijkt me fijn spul!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook niet! Vind t vies aanvoelen em t staat me niet. Maar gewoon een glansje vind ik tofEn dit ziet er ook nog eens nice uit
Laat mijn baby erbuiten jah!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef V1z0R het volgende:
Vind het knap hoe je nog geen foto van Saar in d'r berenpakje hebt gepost, Coco.
Ja, ik voel me echt een dame. Want lippenstift op. Terwijl het alleen maar wat glimt. Maar dan nog he! Extra sexy enzoquote:
Rrrrrrquote:Op zondag 6 januari 2013 01:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik voel me echt een dame. Want lippenstift op. Terwijl het alleen maar wat glimt. Maar dan nog he! Extra sexy enzo
Tis wel echt fijn en mooi overigens.
Lol! Kunt mij beter niet zelf los laten gaan though. Wordt het een beetje dit effect:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof! Wacht maar tot je mijn koffer ziet. Dan wil je helemaal los![]()
Dat. Hier ook altijd gewoon iets becel-achtigs in huis. Boter wel tijdje geprobeerd, maar idd dat smeren, en er staat toch gewoon op dat het in de koelkast bewaard moet worden. Ik merk het wel als de boter-polizei op de stoep staatquote:Op zondag 6 januari 2013 08:39 schreef Phaidra het volgende:
Ik wist wel dat ik commentaar zou krijgen op de margarine. Shoot me. Boter vind ik lekkerder, maar dat smeert zo beroerd dat ik nauwelijks brood overhoud. En ik heb geen grote aversie tegen margarine. Gewoon een dun laagje, veel beleg en dan proef je het nauwelijks meer.
Ga dan ook gewoon op tijd naar bed!quote:
Ken je van die dagen dat je echt op tijd naar huis wilt, maar dat niks op werk soepel gaat zodat het uitloopt? En dat je als je thuis bent snel nog een was wit draaien en te veel wasmiddel in het bolletje mikt zodat het overstroomt? Waarna je vervolgens de fles wasmiddel omtikt zodat er een dikke laag op je badkamervloer ligt?quote:Op zondag 6 januari 2013 09:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon op tijd naar bed!
Jaaaaaah.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oldschool in een botervloot buiten de koelkast bewaren Phaidra.
Normaal ga ik altijd hardlopen, maar heb net besloten om morgen of dinsdag maar te gaan. Ga nu even een stukje wandelen buiten, een beetje frisse lucht kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:46 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Ik weet niet wat ke gaat doen in de sportschool GB? Ik zou iig geen huppellesje gaandoen, maar bojv. Met spinning merk je vanzelf wel of het gaat.
Ik lijk het weer een beetje beter te doen
Hier ook weer die zooi er uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Hier gisteren ook de kerstspullen weer opgeruimd. Dat is even kaal, maar daarna ook wel weer lekker fris
Wat Aurum zegt GB, afhankelijk van wat je gaat doen. Misschien even gaan en dan testen met roeien hoe je knie reageert? Je gebruikt hem dan wel, maar als je dat goed doet, gaat hij niet op slot en voel je of de pezen geirriteerd zijn. En anders gewoon een rondje bovenlijf doenquote:Op zondag 6 januari 2013 09:21 schreef Goodbye het volgende:
Even jullie advies gevraagd!Gisteren gleed ik bijna uit, maar dus net niet omdat ik me goed schrap zette. Ik heb hierbij alleen per ongeluk mijn knie "op slot" gezet, volgens mij. Als ik gewoon een poosje zit, of in bed lig of een stukje wandel dan gaat het prima. Maar als ik dus bijv. op wil staan na een poosje gezet/gelegen te hebben, dan doet het een paar minuutjes echt verrekte veel zeer.
![]()
Nu wilde ik vandaag naar de sportschool gaan.. Doen of niet doen?
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:53 schreef Skoap het volgende:
werd wakker gebeld door een vriend, zijn schouder lag uit de kom. Of ik hem ff naar de SEH wilde brengen. De arts die hem hielp had wel een fijne manier om die schouder weer goed te krijgen, deed hem ook helemaal geen pijn. Dat heb ik ook wel eens anders gezien (dit is al zijn 5de of 6x keer....)
Ik eet niet altijd low carb, daarvoor heb ik er een veel te grote hekel aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:56 schreef Nallie het volgende:
Morning!
Bijgelezen
Lijkt me niet echt gezond om altijd low carb te eten toch? Met name door het hoge aandeel van vet...
Maar misschien kan je wel gewoon een broekje kopen wat je nu past![]()
Die gloss ziet er tof uit Coco!
Ik ga zo mn kerstspullen opruimen.
Vanochtend naar de sportschool gaan hardlopen, uurtje trainen en toen weer terug gehuppeld.
Net ontbijtje op. Goed begin van de dag
Ik heb het boek hier ook liggen en al uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:02 schreef An24 het volgende:
Ik heb gisteren een nieuw boek over voedsel gekocht:http://www.bol.com/nl/p/d(...)ADNLGOO0020083762bn2
Een jonge arts die de laatste wetenschappelijke ideeen over voedsel op een rij zet. Geen dieetboek maar lifestyle eten over het gezond ouder worden. Ik laat nog wel weten wat ik er van vind. Moet eerst nog even Dick Swaab uitlezen
Ja, dat had ik ook toen ik het even screende, over loveli. Ik zag de post over "mensen zijn niet gemaakt om melk te drinken" zo voor mijn ogen verschijnenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het boek hier ook liggen en al uit.
Oke boek (soms leek het net of loveli het boek had geschreven), goed leesbaar, grote kern van waarheid al vond ik niet alle bewijzen even sterk.
Nouja, mocht je m willen. Very spezjiul prais for joe!quote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wij zijn ons brein, toch? Lijkt me wel grappig!Van meerdere mensen wel gehoord dat ie interessant is, maar heb best een boel te lezen
Nou eiiiigenlijk...quote:Op zondag 6 januari 2013 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, mocht je m willen. Very spezjiul prais for joe!
Ja, het is een erg fijn leesbaar boekquote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wij zijn ons brein, toch? Lijkt me wel grappig!Van meerdere mensen wel gehoord dat ie interessant is, maar heb best een boel te lezen
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef loveli het volgende:
Lightbulb-moment: de dagen worden weer langer, winterdiptijd is over!
Ik ben inmiddels wel overtuigd van die D. Natuurlijk voel ik me al veel fitter de afgelopen jaren, maar nu ook fitter/energieker dan in de winters daarvoor.quote:
Gooi jij nu niet de twee boeken waarover gesproken wordt door elkaar? Of doe ik dat?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou eiiiigenlijk...Even opgezocht en klinkt tof! PM met prijs/rekeningnummer s'il vous plait?
![]()
Een loveli-boek, win
Het gaat bij jullie beiden goed. Eerst reageert Maria op XM over Swaab boek. Het tweede zinnetje gaat over voedselzandloper boek.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Gooi jij nu niet de twee boeken waarover gesproken wordt door elkaar? Of doe ik dat?
Loveli -> Zandloper (voedsel)
XM -> Boek over (brein)
Dacht ik.
Oh oepsquote:Op zondag 6 januari 2013 14:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Het gaat bij jullie beiden goed. Eerst reageert Maria op XM over Swaab boek. Het tweede zinnetje gaat over voedselzandloper boek.
Ja, was echt zalig!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:45 schreef conleche het volgende:
Lekkere lunch!Volgens mij hoeft je D qua kcals. niet echt licht te zijn, toch?
Waar gaat het mis?quote:Op zondag 6 januari 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens meelezen na 20 mislukte pogingen tot wat gewicht verliezen
Heb net geëdit, is dat duidelijker?quote:Op zondag 6 januari 2013 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar gaat het mis?
Hoe gaat het mis?
Waarom gaat het mis?
Wat is je doel en wat is je plan?
Ik denk dat ik maar eens wat ga zoeken op het internet en een lijst ga maken van wat allemaal mogelijk is. Dan heb ik altijd wat bij de hand en val ik niet steeds terug in hetzelfdequote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, ontbijt en lunch dus...
je hebt zoveel variaties.
Salades, bereid vlees (koud), brood, volk.crackers, muesli, melk, eieren, kwark, yoghurt, soepen (kan je veel groente in kwijt)
Ja en nee...quote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb net geëdit, is dat duidelijker?
Ik waarom het misgaat is omdat ik chaggo word als ik geen slecht eten (chips) e.d. En ook al van het vooruitzicht dat ik het niet mag eten. Klinkt heel kinderachtig en dat is het ook
Ik wil ongeveer 10kg kwijt en ik heb de Wii van mijn zus geleend voor meer beweging.
Ja niet dat ik het nooit mag, ik vind wel dat ik 1 dag in de week mag zondigen, met mate. Anders gaat het sowieso mis denk ik. Maar daar word ik dus alsnog chaggo van. Ik denk dat het inderdaad wennen is. En achter in mijn hoofd houden dat het voor mezelf beter isquote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en nee...
Als je gaat bedenken dat je iets nooit meer mag dan wordt het wel heel erg moeilijk.
Mens lijdt het meest van het lijden wat men vreest.
Dat moet je toch proberen los te laten.. Niks kan perfect en dat hoeft ook helemaal niet.
En gezond is feitelijk qua smaak ook nog eens veel lekkerder
quote:
Het is een omslag in je denken inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja niet dat ik het nooit mag, ik vind wel dat ik 1 dag in de week mag zondigen, met mate. Anders gaat het sowieso mis denk ik. Maar daar word ik dus alsnog chaggo van. Ik denk dat het inderdaad wennen is. En achter in mijn hoofd houden dat het voor mezelf beter is
Na 3 weken geen slecht voer heb je er geen trek meer in. True story.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik waarom het misgaat is omdat ik chaggo word als ik geen slecht eten (chips) e.d. En ook al van het vooruitzicht dat ik het niet mag eten. Klinkt heel kinderachtig en dat is het ook
+ nieuwe lagers.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef laziness het volgende:
De skates pas ik niet helaas![]()
Misschien moet ik gewoon eens nieuwe wielen onder mijn huidige paar zetten. Geen idee of dat voldoende zou zijn maar wie weet.
Zolang je dit gedrag houdt zal blijvend afvallen lastig zijn..quote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb net geëdit, is dat duidelijker?
Ik wil ongeveer 10kg kwijt en ik heb de Wii van mijn zus geleend voor meer beweging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |