Ik snapte 'm in eerste instantie ook niet. Ik dacht eerst dat het om een typfoutje ging.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom de fout dan zogenaamd is 'gemaakt door postbezorger PostNL'.
net nu het erover gaat krijg ik ook ineens een smsje.. dat ik moet denken aan de aanvraag van mn vog.. ik werk er inmiddels een jaar en ben idd ook alleen van functie veranderd.. zucht.. ze hebben me overigens helemaal geen aanvraagformulieren toegezonden met mijn nieuwe contractquote:Op maandag 7 januari 2013 21:53 schreef gelestipjes het volgende:
Bij mij werd gezegd dat ik geen VOG hoefde aan te vragen omdat ik al bij postnl werkte en alleen van functie veranderde. Kreeg ik na 6 weken ineens een brief thuis dat ik hem binnen 2 weken in moest leveren omdat mijn contract anders van rechtswege beëindigd zou worden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef Deezertje het volgende:
Na alle beloofde praatjes over dat gewerkte uren = uitbetaalde uren, staat 2013 weer in het teken van de budgetten. Besparen waar het kan, en iedere maand heel slinks een minuutje van de wijktijd af... Sommige kantoren waar vroeger nog wel extra tijd geschreven mocht worden moeten nu ook strikt de regeltjes volgen...
Niks voor jou!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag me helaas ziek moeten melden![]()
Met 39,3 graden koorts lig ik nu op bed grrrr
beterschapquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
mja, als aannemelijk is dat de tijden te krap staan dan moeten ze wel degelijk tot uitbetalen overgaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef Deezertje het volgende:
Na alle beloofde praatjes over dat gewerkte uren = uitbetaalde uren, staat 2013 weer in het teken van de budgetten. Besparen waar het kan, en iedere maand heel slinks een minuutje van de wijktijd af... Sommige kantoren waar vroeger nog wel extra tijd geschreven mocht worden moeten nu ook strikt de regeltjes volgen...
Dank je, koorts is hoger aan het worden nuquote:
Het heerst momenteel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier zou ik me niet zo druk om maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Morgen effe bij de gemeente langslopen voor een VOG, maar of de papieren de bestemming tijdig zullen bereiken is de vraag.
Ja, dat zei die van mij ook (ik had een jaar eerder ook al een vog ingeleverd, maar toen dus voor een andere functie) maar ik kreeg dus alsnog de brief en moest hem toen alsnog gewoon opnieuw aanvragen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:41 schreef superkimmi het volgende:
Beterschap. Ik heb al van mn tc gehoord dat ik niet nogmaals een vog hoef aan te vragen. Gelukkg
Strikt de regeltjes volgen. Tsja, weet iemand ondertussen nog wat de regeltjes zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef Deezertje het volgende:
Zelfs als het niet aannemelijk is. Gewerkte tijd moet betaald worden. Punt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, als aannemelijk is dat de tijden te krap staan dan moeten ze wel degelijk tot uitbetalen overgaan
Inderdaad. Eigenlijk schandelijk dat juristen en de overheid het bedrijf altijd maar in alles hun gang laten gaan. Werktijd niet uitbetalen druist in tegen boek 7 van het Burgerlijk Wetboek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zelfs als het niet aannemelijk is. Gewerkte tijd moet betaald worden. Punt.
Dat is inderdaad echt waanzinnig zeg!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het heerst momenteel.
Wij hebben vandaag zo uit m'n hoofd 5 zieken. Waarvan 1 die 2 wijken van in totaal 5 uur loopt. Altijd handig om dat soort dingen te moeten oplossen.
Gewoon uitzendkrachten moeten inzetten om de post weg te krijgen. Is toch niet normaal meer.
Beterschap!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij ons proberen ze het ook weer. Nou lopen sommigen er ook de kantjes vanaf maar dat is alleen maar mogelijk omdat er nooit iemand fatsoenlijk toezicht houdt. Met een beetje de boel strakker organiseren en mensen aanspreken op hun manier van werken zou al een enorme winst te halen zijn. Maar dat gebeurt dus niet, ipv daarvan moet iedereen een briefje in gaan vullen en daarop schrijven welke wijken ze allemaal doen. Die gaan ze dan langs de normtijden leggen die voor de voorbereiding staan en als je erover zit moet je je daarvoor verantwoorden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef Deezertje het volgende:
Bah, met die misselijke Koorstra op de foto. Als ik die vent al zie moet ik walgen...!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:34 schreef ophaling10 het volgende:
"goed nieuws"met dito reactie's
http://www.bd.nl/regio/s-(...)sprakelijk-1.3592130
Hoofdzakelijk werknemer zelf, maar als postnl ga je hier zeker niet ongeschonden uit komenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Bah, met die misselijke Koorstra op de foto. Als ik die vent al zie moet ik walgen...!![]()
Hij zou toch ophoepelen uit het bedrijf?![]()
PostNL niet aansprakelijk, nee wie dan...
Dat was toen erg hè...!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:35 schreef superkimmi het volgende:
haha ik las die zin ook gelijk.. ow, is mij iets gevraagd? kan t me niet herinneren? Had die zaterdag voor kerst in de stromende regen 8 tassen pure post.. was toch niet zo heel blij toen met die kerstmeuk xD
Ja, vooral die regen.. pff.. na 20 minuten onder de douche was ik nog niet warm.. en dan naturlijk de gebruikelijke regenstress, als folders die scheuren als je ernaar kijtk enzoquote:
Ja oké, dat is ook wel zo, maar sinds hun beleid om iedereen maar aan te nemen is er de één na de andere postbezorger in de media die post achterhoudt...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk werknemer zelf, maar als postnl ga je hier zeker niet ongeschonden uit komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |