Je moet idd uitkijken dat zoiets niet chronisch wordt! Heb je ook 's nachts pijn als je op je zij ligt? Ik heb het ook een tijd gehad, je moet dan heel lang rustigaan doen. Beterschap!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:19 schreef Hoplahopla het volgende:
Vandaag redelijk weinig. Gelukkig moet ik zeggen, want ik loop nog steeds met een pijnlijk heup rond. Dus een hele zware dag was misschien niet zo handig geweest.
Ja in mijn heup. Ik doe ook extra rustig aan nu. Niets doen is ook niet handig denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:18 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Je moet idd uitkijken dat zoiets niet chronisch wordt! Heb je ook 's nachts pijn als je op je zij ligt? Ik heb het ook een tijd gehad, je moet dan heel lang rustigaan doen. Beterschap!
Ja dat had ik ook een keer verleden week, dat de rode bak door elkaar zat. Ik leg alle bundels dan weer terug in de vakjes, zodat ik makkelijk de bundels aan kan passen als dat nodig is.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:01 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was het ook weinig. Alleen jammer dat de post in die rode bakken weer een groot drama was. Op zich, als je de rode kaart in het midden van de bak tegenkomt weet je wel al hoe laat het is. Maar echt alles zat dus door elkaar, sommige vakjes kwam ik wel 3 keer tegen, en zo was het bij het grootste deel van de wijken.
Ik heb trouwens de hele winter die dubbellaagse jas nog niet aan gehad, met die zomerjas aan had ik het over het algemeen warm zat.
Ja, dat doe ik ook, maar het kost wel weer allemaal extra tijd, en het gebeurt wel erg vaak de laatste tijdquote:Op zondag 6 januari 2013 14:04 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook een keer verleden week, dat de rode bak door elkaar zat. Ik leg alle bundels dan weer terug in de vakjes, zodat ik makkelijk de bundels aan kan passen als dat nodig is.
Als dit iets is dat steeds terugkeert of chronisch is moet je misschien eens kijken naar glucosamine als je dat nog niet gebruikt. Ik heb zelf ook altijd problemen met mijn heupen en zeker de laatste twee weken. Dat lijkt bij mij in ieder geval door het weer te komen.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja in mijn heup. Ik doe ook extra rustig aan nu. Niets doen is ook niet handig denk ik.
De post is moeilijk te bezorgen omdat ze geen postcodes gebruiken, maar ze zullen er geen moment over denken om dan maar postcodes in te gaan voeren??quote:Op zondag 6 januari 2013 21:59 schreef Achtentachtig het volgende:
"Caribisch Nederland blijft verstoken van post in 2013"
http://weblogs.nos.nl/bin(...)en-van-post-in-2013/
Aardig inkijkje..
En dan een week vrij :-Dquote:
Interessant, maar weer aardig treurigstemmend niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:59 schreef Achtentachtig het volgende:
"Caribisch Nederland blijft verstoken van post in 2013"
http://weblogs.nos.nl/bin(...)en-van-post-in-2013/
Aardig inkijkje..
Ooooh en ik ben daar zoooooooow aan toe......en dat meen ik echt...quote:
ik ben ook de week van 14 januari vrij (tot 28 januari)quote:
Met andere woorden: PSV-ers die bij de receptie waren zijn nu in het bezit van een niet al te veel voorkomende misdruk, die voor verzamelaars sneller in waarde zal stijgen dan de versie die in de winkels ligt. Ellek nadeel heb z'n voordeel zogezegt.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:46 schreef Deezertje het volgende:
LOL!
OB: PostNL baalt van blunder met jubileumpostzegel Frits Philips
5 januari 2013 Verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet
De fout in de jubileumpostzegel met Frits Philips erop, is gemaakt door postbezorger PostNL. Het bedrijf baalt van de fout, zo laat een woordvoerder zaterdag weten. PostNL laat nieuwe postzegels drukken.
Ter ere van het honderdjarig bestaan van de club, presenteerde PSV vrijdag jubileumpostzegels. De achternaam van clubicoon Frits Philips werd verkeerd afgedrukt, zonder 's' op het einde.
Fout ondanks controles
PostNL trok zaterdag het boetekleed aan: "Deze fout is er helaas ingeslopen ondanks de nauwgezette werkwijze bij het drukproces en de diverse controles. Het ontwerp van het postzegelvel heeft wel de juiste spelling van Frits Philips."
De fout zit alleen in de kleine oplage die is uitgedeeld tijdens de nieuwjaarsreceptie van de club. Op de postzegels die in de winkel komen te liggen, staat de naam van Frits Philips wel goed gespeld.
Dan ga ik met je mee!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:12 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ze mogen mij daar wel heen sturen om het ze allemaal uit te leggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |