Er mochten nog 4 posts toen ik begonquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jij neemt wel een heule lange aanlop Pax.
Heb je bestuursrecht de rest van het jaar helemaal niet actief gevolgd dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:46 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Jawel maar heb geen zin om vier dagen te stampen voor een misschien-voldoende.
Na rechtsgeschiedenis heb ik 13 dagen om bestuursrecht 2 fatsoenlijk te bestuderen en een mooi cijfer te halen.
I kid. Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er mochten nog 4 posts toen ik begon
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh die.
Jij bent wel van de omschrijvingen ofniet?
Omdat je Van der Pot/Donner ook al al beeldend omschreef.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hoezo?Weet je nu wat ik bedoel of niet?
B'vo voor het rijmpje. Maar ja klopt, ben dan ook gewoon te lui om even naar mijn boekenkast te lopen en te kijken hoe dat boek heette.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat je Van der Pot/Donner ook al al beeldend omschreef.
En ja ik weet wat je bedoelt. Treur niet, waarde noviet.
Wat een misplaatste superioriteit zeg. De novietenkaart spelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat je Van der Pot/Donner ook al al beeldend omschreef.
En ja ik weet wat je bedoelt. Treur niet, waarde noviet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat een misplaatste superioriteit zeg. De novietenkaart spelen.
Hoorcolleges gekeken en het boek gelezen/gescand, werkcolleges ga ik niet heen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je bestuursrecht de rest van het jaar helemaal niet actief gevolgd dan?
Leuk hè. Zo af en toe doe ik wel gewoon m'n best voor jullie hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef Letstalk het volgende:
[..]
B'vo voor het rijmpje. Maar ja klopt, ben dan ook gewoon te lui om even naar mijn boekenkast te lopen en te kijken hoe dat boek heette.
Jij zit sowieso veel in de bestuursrechtelijke hoek dezer dagen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk hè. Zo af en toe doe ik wel gewoon m'n best voor jullie hoor.
Van der Pot is wel een bekend boek ook gewoon. Zèlfs ik ken het?
Ja, klopt hoor. Maar zoals ik al zei, ik heb dat boek nog nooit open gehad, dus dan raak je er niet zo bekend mee dat je weet hoe het heet of wie de auteur is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk hè. Zo af en toe doe ik wel gewoon m'n best voor jullie hoor.
Van der Pot is wel een bekend boek ook gewoon. Zèlfs ik ken het?
Aaha, ja ik ben wel naar de werkgroepen geweest en heb die opdrachten ook wel redelijk actief voorbereid ook de bonusdingetjes, dus voor mijn gevoel hoef ik nu meer gewoon te herhalen. Kan ook wel best wel veel studeren nog in korte tijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoorcolleges gekeken en het boek gelezen/gescand, werkcolleges ga ik niet heen.
Ik ben dus niet totaal onbekend met de stof maar ik mag me graag rustig voorbereiden en dan komt het (meestal) wel goed.
Moet wel zeggen dat ik maximaal 4 uur per dag geconcentreerd kan studeren zonder chemische hulpmiddelen.
Wat is jouw plan van aanpak?
Van der Pot is wel meer Staatsrecht eigenlijk. Maar vooruit; omdat ook jij noviet bent. I'll give you a pass on this one.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij zit sowieso veel in de bestuursrechtelijke hoek dezer dagen.
Zonde. Mooi boek wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, klopt hoor. Maar zoals ik al zei, ik heb dat boek nog nooit open gehad, dus dan raak je er niet zo bekend mee dat je weet hoe het heet of wie de auteur is.
echt hoor, dat je nog naar hoorcolleges ging enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef Paxcon het volgende:
Trouwens ongelooflijk dat nu het eerste semester bijna afgelopen is, ik al op de helft van het leerjaar zit. Het voelt nog als gisteren dat ik begon.
Nog maar een half jaar inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef Paxcon het volgende:
Trouwens ongelooflijk dat nu het eerste semester bijna afgelopen is, ik al op de helft van het leerjaar zit. Het voelt nog als gisteren dat ik begon.
About that. Wanneer ben je noviet-af?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Van der Pot is wel meer Staatsrecht eigenlijk. Maar vooruit; omdat ook jij noviet bent. I'll give you a pass on this one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |