Gaaf is het zeker, dat zie je zelden (wilde bijna zeggen 'Nooit', maar de foto bewijst het tegendeel) in Nederland. Waarom? Mag je vragen aan HTRS / de Mcn. Dat weet ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef James1988 het volgende:
3 locs in triple-tractie? Gaaf! Maar... waarom?
Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Dagjesmens pezo moet niet zo huilen, ga eerst eens frequent reizen. En als je echt om 08:30 op je evenement wilde zijn had je gewoon een hotel geboekt suffe kut..
Dat zijn trouwens de snelst accelererende reizigerstreinen In The World [/diepe stem]quote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:
Nog een kleine. De regiosprinter tussen Mönchengladbach en Dalheim! Ik heb de eer hier in te hebben gezeten met Watertornado en Greavy. Was ook een klein ding. Onderste 2 foto's zelf gemaakt.
Sommige treinen met een ES64F4 rijden met 2 lokken, en als er een derde zit, bijna altijd in opzending.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef James1988 het volgende:
Ik ben absoluut geen kenner van goederentreinen, maar als ik een trein zie met zo'n lading hangt er meestal maar één locomotief voor. Zeker met een krachtpatser als de ES64F4...
Ik heb echt geen flauw idee wat je in een Fallns vervoert![]()
Eens. Maar je bent onwijs dom als je voor zoiets (schijnbaar) belangrijks vertrouwt op de Fyra. Toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.
Vind ik.
En de mevrouw des reiziger had voorkennis. Welke gemiddelde nederlandse reiziger gaat zonder extra tijd te nemen naar zijn werk terwijl er sneeuw op komst is. Of welke no-brain student neemt geen extra speling als je naar een tentamen moet. Als je daar niet over nadenkt verdien je het niet om te klagen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.
Vind ik.
Ik zou het ook anders hebben aangepakt. Maar dat ontneemt die mevrouw dus niet het recht om te klagen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Eens. Maar je bent onwijs dom als je voor zoiets (schijnbaar) belangrijks vertrouwt op de Fyra. Toch?
Sneller dan metro's?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens de snelst accelererende reizigerstreinen In The World [/diepe stem]
Er was in het geheel geen sprake van extreem weer, een eerdere trein was die dag niet beschikbaar en Fyra presenteert zichzelf als een premium-dienst.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef b2py het volgende:
[..]
En de mevrouw des reiziger had voorkennis. Welke gemiddelde nederlandse reiziger gaat zonder extra tijd te nemen naar zijn werk terwijl er sneeuw op komst is. Of welke no-brain student neemt geen extra speling als je naar een tentamen moet. Als je daar niet over nadenkt verdien je het niet om te klagen.
Klaag jij nou over het feit dat we kissebissen of iemand mag klagen?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nou lopen kissebissen of iemand ergens over MAG klagen?![]()
![]()
Puh-lease guys
Kolentreinen beladen rijden altijd met dubbeltractie 189(Schenker, TXL), een losse Class66(HGK (RTB reed in opdracht van HGK)), dubbeltractie 186 (Captrain), 3x6400 in Triple Tractie (DBS), 2xV100 dubbeltractie (RRF), 189+G1206(CapTrain). Zo moet ik ze wel aardig gehad hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Kolen en erts zie ik regelmatig voorbij komen met multiple geschakelde 189 locs van DB schenker.
Rurtalbahn rijdt met een class'66 en ik meen RRF met 2 V-100 multiple (weet dat laatste niet zeker).
Maar jij klaagt over het feit dat iemand klaagt over het klagen over klagen. Geloof ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef Viezze het volgende:
[..]
Klaag jij nou over het feit dat we kissebissen of iemand mag klagen?
Nee ik vraag gewoon iets, pikomhoogquote:Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef Viezze het volgende:
[..]
Klaag jij nou over het feit dat we kissebissen of iemand mag klagen?
Waarom 2 elektrische loks en maar 1 66'iger? De e-locs hebben meer vermogen dan de 66. Heeft dit te maken met de aanzettrekkracht die bij een 66 (409 kN) hoger is dan bij een 186/189 (300 kN)?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Kolentreinen beladen rijden altijd met dubbeltractie 189(Schenker, TXL), een losse Class66(HGK (RTB reed in opdracht van HGK)), dubbeltractie 186 (Captrain), 3x6400 in Triple Tractie (DBS), 2xV100 dubbeltractie (RRF), 189+G1206(CapTrain).
Da's een bus op rails.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef dennistd het volgende:
Ook klein: de baureihe 670
[ afbeelding ]
Ik denk idd vanwege de aanzettrekkracht.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarom 2 elektrische loks en maar 1 66'iger? De e-locs hebben meer vermogen dan de 66. Heeft dit te maken met de aanzettrekkracht die bij een 66 (409 kN) hoger is dan bij een 186/189 (300 kN)?
Wat een über waardeloos geschreven kutstuk trouwens. Zeker door eoa japanner zo uit Google Translate opgekokhalsd of zoquote:
Beetje Lightrail praktijken.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef dennistd het volgende:
Ook klein: de baureihe 670
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |