Ja vind ik dus ook. Tuurlijk moet je in theorie kunnen vertrouwen op de trein, maar als je zelf al geregeld aan den lijve ondervonden hebt dat het gewoon geen reële optie is, dan ben je dwaas als je er toch in stapt. En moet je de gevolgen accepteren.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:31 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat als dat ding nog nooit op tijd is geweest ze daar wel rekening mee had moeten houden. Zeker als zo'n evenement belangrijk voor je is. Neemt natuurlijk niet weg dat je moet kunnen vertrouwen op die trein.
Ze zullen wel ERTMS-level bedoelen, maar dan klopt daar alsnog geen zak van. In België zijn ETCS Level 1 en Level 2 gelijktijdig actief. In Nederland is het of/ofquote:Op zondag 6 januari 2013 13:54 schreef greavy het volgende:
Ja, dat wel. Maar dan nog, de oorzaak van de gestrande Fyra. Snapt iemand hoe dat zit? Dat de "code" op de BVL(oid) verkeerd geschakeld staat
Ik had het me voorgenomen te onthouden.... Volgens mij ergens tussen Würzburg en Arnheimquote:Op zondag 6 januari 2013 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
en waar is "Ergens langs de A3" dan?Dat ding is bijna 800 km lang
Waarom kan dat in België wel en in Nederland niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 16:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze zullen wel ERTMS-level bedoelen, maar dan klopt daar alsnog geen zak van. In België zijn ETCS Level 1 en Level 2 gelijktijdig actief. In Nederland is het of/of
Tinus Tussengas door de bocht hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 16:54 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik had het me voorgenomen te onthouden.... Volgens mij ergens tussen Würzburg en Arnheim
Andere leverancier (Alstom) en andere eisen vanuit Infrabel. Het Belgische deel van de HSL was ook als eerste opgeleverd en in gebruik genomen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarom kan dat in België wel en in Nederland niet?
Oftewel, de belgen hadden het deze keer wel goed voor elkaar en wij niet..quote:Op zondag 6 januari 2013 17:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Andere leverancier (Alstom) en andere eisen vanuit Infrabel. Het Belgische deel van de HSL was ook als eerste opgeleverd en in gebruik genomen.
In Nederland was het een project van de Rijksoverheid, ProRail kreeg pas met de HSL te maken nadat alle bouwwerkzaamheden voltooid waren. De keuze voor het beveiligingssysteem is door Den Haag gemaakt, niet door ProRail.
Kan nog de fasescheiding op de grens zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 16:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze zullen wel ERTMS-level bedoelen, maar dan klopt daar alsnog geen zak van. In België zijn ETCS Level 1 en Level 2 gelijktijdig actief. In Nederland is het of/of
Was een geintje hehquote:
Welneequote:Op zondag 6 januari 2013 17:28 schreef remcoP het volgende:
Dit is natuurlijk ook een kleine trein.
[ afbeelding ]
Maar die vind je niet in Duitsland.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Welnee![]()
Dit is pas klein:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |