Ze zullen wel ERTMS-level bedoelen, maar dan klopt daar alsnog geen zak van. In België zijn ETCS Level 1 en Level 2 gelijktijdig actief. In Nederland is het of/ofquote:Op zondag 6 januari 2013 13:54 schreef greavy het volgende:
Ja, dat wel. Maar dan nog, de oorzaak van de gestrande Fyra. Snapt iemand hoe dat zit? Dat de "code" op de BVL(oid) verkeerd geschakeld staat
Ik had het me voorgenomen te onthouden.... Volgens mij ergens tussen Würzburg en Arnheimquote:Op zondag 6 januari 2013 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
en waar is "Ergens langs de A3" dan?Dat ding is bijna 800 km lang
Waarom kan dat in België wel en in Nederland niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 16:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze zullen wel ERTMS-level bedoelen, maar dan klopt daar alsnog geen zak van. In België zijn ETCS Level 1 en Level 2 gelijktijdig actief. In Nederland is het of/of
Tinus Tussengas door de bocht hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 16:54 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik had het me voorgenomen te onthouden.... Volgens mij ergens tussen Würzburg en Arnheim
Andere leverancier (Alstom) en andere eisen vanuit Infrabel. Het Belgische deel van de HSL was ook als eerste opgeleverd en in gebruik genomen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarom kan dat in België wel en in Nederland niet?
Oftewel, de belgen hadden het deze keer wel goed voor elkaar en wij niet..quote:Op zondag 6 januari 2013 17:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Andere leverancier (Alstom) en andere eisen vanuit Infrabel. Het Belgische deel van de HSL was ook als eerste opgeleverd en in gebruik genomen.
In Nederland was het een project van de Rijksoverheid, ProRail kreeg pas met de HSL te maken nadat alle bouwwerkzaamheden voltooid waren. De keuze voor het beveiligingssysteem is door Den Haag gemaakt, niet door ProRail.
Kan nog de fasescheiding op de grens zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 16:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze zullen wel ERTMS-level bedoelen, maar dan klopt daar alsnog geen zak van. In België zijn ETCS Level 1 en Level 2 gelijktijdig actief. In Nederland is het of/of
Was een geintje hehquote:
Welneequote:Op zondag 6 januari 2013 17:28 schreef remcoP het volgende:
Dit is natuurlijk ook een kleine trein.
[ afbeelding ]
Maar die vind je niet in Duitsland.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Welnee![]()
Dit is pas klein:
[ afbeelding ]
Gaaf is het zeker, dat zie je zelden (wilde bijna zeggen 'Nooit', maar de foto bewijst het tegendeel) in Nederland. Waarom? Mag je vragen aan HTRS / de Mcn. Dat weet ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef James1988 het volgende:
3 locs in triple-tractie? Gaaf! Maar... waarom?
Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Dagjesmens pezo moet niet zo huilen, ga eerst eens frequent reizen. En als je echt om 08:30 op je evenement wilde zijn had je gewoon een hotel geboekt suffe kut..
Dat zijn trouwens de snelst accelererende reizigerstreinen In The World [/diepe stem]quote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:
Nog een kleine. De regiosprinter tussen Mönchengladbach en Dalheim! Ik heb de eer hier in te hebben gezeten met Watertornado en Greavy. Was ook een klein ding. Onderste 2 foto's zelf gemaakt.
Sommige treinen met een ES64F4 rijden met 2 lokken, en als er een derde zit, bijna altijd in opzending.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef James1988 het volgende:
Ik ben absoluut geen kenner van goederentreinen, maar als ik een trein zie met zo'n lading hangt er meestal maar één locomotief voor. Zeker met een krachtpatser als de ES64F4...
Ik heb echt geen flauw idee wat je in een Fallns vervoert![]()
Eens. Maar je bent onwijs dom als je voor zoiets (schijnbaar) belangrijks vertrouwt op de Fyra. Toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.
Vind ik.
En de mevrouw des reiziger had voorkennis. Welke gemiddelde nederlandse reiziger gaat zonder extra tijd te nemen naar zijn werk terwijl er sneeuw op komst is. Of welke no-brain student neemt geen extra speling als je naar een tentamen moet. Als je daar niet over nadenkt verdien je het niet om te klagen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.
Vind ik.
Ik zou het ook anders hebben aangepakt. Maar dat ontneemt die mevrouw dus niet het recht om te klagen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Eens. Maar je bent onwijs dom als je voor zoiets (schijnbaar) belangrijks vertrouwt op de Fyra. Toch?
Sneller dan metro's?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens de snelst accelererende reizigerstreinen In The World [/diepe stem]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |