Lang getwijfeld tussen die en Keep the Car Running, maar die laatste heeft denk ik meer kans op een plek in de eindlijst.quote:
Keep the Car Running vind ik echt een veel mooier nummer (dat zegt overigens wel wat, want No Cars Go is ook een fantastisch nummer). Er zit geen climax in dat nummer, daardoor wil je 'meer', echt prachtig nummer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lang getwijfeld tussen die en Keep the Car Running, maar die laatste heeft denk ik meer kans op een plek in de eindlijst.
Keep the Car Running was mijn eerste aanraking met Arcade Fire, dus daar heb ik fijne herinneringen aan. Maar No Cars Go is geweldigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Keep the Car Running vind ik echt een veel mooier nummer (dat zegt overigens wel wat, want No Cars Go is ook een fantastisch nummer).
Juist het kippenvel dat de bombastische climax van No Cars Go mij geeft, doet bij mij het kwartje die kant op vallen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Keep the Car Running vind ik echt een veel mooier nummer (dat zegt overigens wel wat, want No Cars Go is ook een fantastisch nummer). Er zit geen climax in dat nummer, daardoor wil je 'meer', echt prachtig nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Hij gaat m'n top 5 net niet halen, maar ik sluit de mogelijkheid niet uit dat dit nummer, zoals de geruchten gingen, ook echt over Bruce-liedjes ging. Kweenie waaromquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:20 schreef Norrage het volgende:
1. Bruce Springsteen - Thunder Road
2. Bruce Springsteen - Racing in the Street
3. Bruce Springsteen - Drive All Night
4. Bruce Springsteen - Workin' On The Highway
5. Bruce Springsteen - Cadillac Ranch
Bruce en auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |