quote:
openbaar op het station, hm?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik vind eerste ontmoeting op een openbare plek wel fijn, om te checken of hij niet aartslelijk is en er wel een klik is.
ben je wel weggerend toen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb het weleens meegemaakt dat iemand - op zich - goede foto's had, maar altijd vanuit één hoek genomen. Wist ik verder veel, ik begon net met daten.
Afgesproken voor een café wat zich in een nogal nauwe steeg bevond. En ik zag me daar wat aankomen in de verte... Eén kolossale homp lillend vlees wat zich met de grootste moeite door die steeg heen wist te persen. Overbodig om te zeggen, ik ben daar wat scherper in geworden.
Je hebt anno 2013 nog steeds geen msn/skype + webcam?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:10 schreef Yuki het volgende:
MySpace angle? Foto van een ander? Het kan allemaal op teh interwebz.
Heb wel meegemaakt dat iemand extreem tegenviel... Dat wil ik dus eerst even checken.
Ik zie er op cam een stuk beter uit dan irl. True story.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom hebben naar verhouding zo weinig mensen cam die daten trouwens. Kost weinig en dan heb je een realistisch beeld. Sommigen zullen ook wel niet willen dat de ander een realistisch beeld heeft maar toch. Veel beter dan foto's toch
Omdat ik dat kut vind. Liever reallife een tegenvaller zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom hebben naar verhouding zo weinig mensen cam die daten trouwens. Kost weinig en dan heb je een realistisch beeld. Sommigen zullen ook wel niet willen dat de ander een realistisch beeld heeft maar toch. Veel beter dan foto's toch
Voel je je ook zo'n koe die gekeurd wordt, he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat kut vind. Liever reallife een tegenvaller zijn
Nee hoor. Ik kijk gewoon niet graag maar mezelf (want altijd zon fucked up klein schermpje waar jejezelf op ziet) en daarbij zie ik er thuis nooit uitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voel je je ook zo'n koe die gekeurd wordt, he.
Dat was een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt anno 2013 nog steeds geen msn/skype + webcam?
heb niet eens een (web)cam. of veel recente foto's.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef Blim het volgende:
ik hou ook niet van cammen.. hang ook altijd als n zak aardappelen achter mn laptop..
hoeft echt niemand te zien hoor..
ik heb net mn profielfoto veranderd van knuz.. krijg nu berichten van gasten die
me al eens eerder een bericht hebben gestuurd.. ze sturen ook exact t zelfde..originele bericht!
uitzonderlijk triest zulk soort gasten
Doe eens 1 van die weinige recente fotos dmenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
heb niet eens een (web)cam. of veel recente foto's.
Wat Cue_ zeiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens 1 van die weinige recente fotos dmen
jou ken ik niet, dus in dat geval gaan dames voor. mijn dm staat open.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef YogaLove het volgende:
Ik meld me ook aan voor dm foto's
Denk dat ik zometeen weer eens een Knuz profiel aan ga maken, in plaats van RP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |