je wilde toch suggesties? je kunt vanalles doen; naar de sauna, geef haar een massage, ga uit eten of kook zelf, workshop, indoor kart/snowboarden/etc, strandwandeling, you name it.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
En tjah, een workshop, ik wil ook een beetje genieten op een date en dat doe ik dan niet denk ik.
sauna of massage lijkt me voor date 2 niet de beste optie.... Niet iedereen durft zich zo kwetsbaar op te stellen. Just my 2 centsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
je wilde toch suggesties? je kunt vanalles doen; naar de sauna, geef haar een massage, ga uit eten of kook zelf, workshop, indoor kart/snowboarden/etc, strandwandeling, you name it.
Ligt aan het soort datequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
sauna of massage lijkt me voor date 2 niet de beste optie.... Niet iedereen durft zich zo kwetsbaar op te stellen. Just my 2 cents
Leven?quote:
Tuurlijk!quote:
Ghehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Alt F4 om de titel te kunnen zien
Super.... btw de beste wensen voor 2013quote:Op zondag 6 januari 2013 11:00 schreef Myraela het volgende:
Morgen bank uitzoeken.Volgende week waarschijnlijk de kat ophalen.
Ik ben blij.
A good to knowquote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb TB gepm't over de kartmeet.
Incl verzoek om zijn reactie naar PeuRac door te sturen ipv te reageren.
Thanks,quote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb TB gepm't over de kartmeet.
Incl verzoek om zijn reactie naar PeuRac door te sturen ipv te reageren.
Dan ben ik wel benieuwd naar zijn reactiequote:Op zondag 6 januari 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:
TB heeft alsnog zijn reactie naar mij gestuurd. Helaas geen opmerking of hij wel of niet kan.
Hij verklaarde me wie TB was.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar zijn reactie
No shit sherlock.quote:
Nope.quote:
Misschien had je de vraag wie TB was eruit moeten slopenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godver
Ik had het nog extra vermeld in de pm. Stuur de reactie naar PeuRac
.
Ja, dat was misschien wel handiger geweest.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien had je de vraag wie TB was eruit moeten slopen
Al moet ik eerlijk zeggen, iedereen heeft gezegd te kunnen tot nu toe, alleen voor hem verplaatsen is sowieso niet erg handig.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat was misschien wel handiger geweest.
Misschien kan jij hem een nieuw berichtje sturen?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk zeggen, iedereen heeft gezegd te kunnen tot nu toe, alleen voor hem verplaatsen is sowieso niet erg handig.
Dat zal ik eens doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem een nieuw berichtje sturen?
consider it done.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we die datum vastprikken als hij kan.
Iedereen toch? Hoe kom je anders aan een Fok!-account?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:27 schreef ook_gek het volgende:
Wie had hier nou een beetje last van autisme? Ik weet het niet meer
Ik ben autistisch aangelegd.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:27 schreef ook_gek het volgende:
Wie had hier nou een beetje last van autisme? Ik weet het niet meer
Die zie ik hier niet meer zo vaak.... Je kunt hem een pm/dm sturen natuurlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef ook_gek het volgende:
Ja leuk allemaal.....
Maar er is een user die aan het daten was en last had van autisme en het date moeilijker maakte.
Was dat niet magnetronkoffie? Ik heb even wat vragen
Dat was ikquote:Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef ook_gek het volgende:
Ja leuk allemaal.....
Maar er is een user die aan het daten was en last had van autisme en het date moeilijker maakte.
Was dat niet magnetronkoffie? Ik heb even wat vragen
Maar dat was dus inderdaad magnetronkoffie?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zie ik hier niet meer zo vaak.... Je kunt hem een pm/dm sturen natuurlijk
Dat was jij niet gekquote:Op maandag 7 januari 2013 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was ik! Wat voor vragen heb je zoal?
Whud? Niet één van mijn collega´s hoop ik, die zijn veul te lekker voor hem.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
Ik denk dat je Tijnbrein bedoeld, die was een Poolse schone aan het daten meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |