SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Kaneel ik heb nog nooit gehosseld
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Vast wel, maar mijn pa is een van de moeilijksten die er bestaat. Ik heb liever dat hij compleet buiten beeld blijft met alles, want (mede) door hem zijn er inmiddels 4 exen in mijn levenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil de jouwe die niet geven dan?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Je bent wel erg moeilijk te hosselen, overigens.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Heeft ie verder ook nog iets tegen allochtonen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel, maar mijn pa is een van de moeilijksten die er bestaat. Ik heb liever dat hij compleet buiten beeld blijft met alles, want (mede) door hem zijn er inmiddels 4 exen in mijn levenC'est la vie
Dat snap ik nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent wel erg moeilijk te hosselen, overigens.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik vind dat je best na een half uurtje sociaal doen bij je pa hierheen kan komenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waar is Royco?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ligt eraan welke 'soort'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft ie verder ook nog iets tegen allochtonen?Toch is het zoquote:Of ik doe gewoon niet hard genoeg mijn best
Ah, dat klinkt wel als een vervelende pa.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel, maar mijn pa is een van de moeilijksten die er bestaat. Ik heb liever dat hij compleet buiten beeld blijft met alles, want (mede) door hem zijn er inmiddels 4 exen in mijn leven
Wat doet hij dan, als de mannen daardoor afhaken?Tik 'em aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo knap bent.
Ik heb dat ook.De mijne wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft ie verder ook nog iets tegen allochtonen?
Is wel hilarisch omdat er volgens mij niemand in mijn familie Nederlands is.
Alleen de vriend van mijn zusje.Vind je?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent wel erg moeilijk te hosselen, overigens.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar Kan Voor gezorgd worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel, maar mijn pa is een van de moeilijksten die er bestaat. Ik heb liever dat hij compleet buiten beeld blijft met alles, want (mede) door hem zijn er inmiddels 4 exen in mijn leven
* DevilsWhore slijpt de katana VastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Mijn soort?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan welke 'soort'
[..]
Toch is het zoOf ik doe gewoon niet hard genoeg mijn best
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tik 'em aan.
[..]
De mijne wel.
Is wel hilarisch omdat er volgens mij niemand in mijn familie Nederlands is.
Alleen de vriend van mijn zusje.
Ik ben helemaal Nederlands, ben zelfs een boerenkleindochter.![]()
![]()
Ik hoor het al zeggen: 'vuile profiteurs zijn het, allemaal!'quote:C'est la vie
Dikke stroomstoring in Glanerbrug. Transformator ontploft, 21000 huishoudens zonder stroom
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik maar voor de helft.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben helemaal Nederlands, ben zelfs een boerenkleindochter.
Solliciteer je naar nieuwe schoonouders?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben helemaal Nederlands, ben zelfs een boerenkleindochter.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nieuwe? Dat klinkt alsof ik al een paar heb wat ik in wil wisselen ofzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Solliciteer je naar nieuwe schoonouders?![]()
![]()
Babyboom over 9 maanden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Samzz het volgende:
Dikke stroomstoring in Glanerbrug. Transformator ontploft, 21000 huishoudens zonder stroom
.
Ik kan je de hand schudden, al ben ik ook nog deels Duits.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben helemaal Nederlands, ben zelfs een boerenkleindochter.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hij had afgezegd, ik hoop hem over te kunnen halen ^^quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat zeg ik net ook tegen liefquote:. Gelukkig hebben wij hier gewoon stroom
.
De andere helft is vanalles en nog wat. Ik heb alleen geen Indianenbloed volgens mij.quote:
Ooh ja, dat was het!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had afgezegd, ik hoop hem over te kunnen halen ^^![]()
jij en Baby'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net ook tegen lief. Gelukkig hebben wij hier gewoon stroom
.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je de hand schudden, al ben ik ook nog deels Duits.![]()
![]()
Bummer. Dat zou dan wel weer tof zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De andere helft is vanalles en nog wat. Ik heb alleen geen Indianenbloed volgens mij.![]()
![]()
Zn mond open trekkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel als een vervelende pa.
Wat doet hij dan, als de mannen daardoor afhaken?![]()
Nee, ik kan dat niet uitleggen, maar mijn pa wantrouwt iedereen vanaf het eerste moment. Niet alleen wie ik mee naar huis neem, maar daadwerkelijk iedereen die op zijn pad komt. En dat is te merken en daar krijg je echt last mee..Jaquote:[..]
Vind je?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar Kan Voor gezorgd worden.
* DevilsWhore slijpt de katana VastGraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is vooral 'tegen' de meeste Turken, Marokkanen en Antillianen.quote:Dat is nog netjes uitgedruktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor het al zeggen: 'vuile profiteurs zijn het, allemaal!'
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zei: gelukkig is hier de stroom niet uitgevallen, je weet wat ze zeggen, hequote:.
Ik wil douchen![]()
Heb eindelijk licht in mn douche, daar wil ik even van genieten maar kan niet want moet deur open doen enzIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nieuwe? Dat klinkt alsof ik al een paar heb wat ik in wil wisselen ofzo.
Mijn moeder zit echt te springen om een nieuwe schoondochter.
Die denkt dat ik neuk met iedere vrouw die ik ken en verzint overal relaties.
Ze belde me gister, om te vragen of ze langs kan komen deze week. Zeg ik, ik kan alleen niet zaterdag, want dan ben ik bij C_M. Zegt ze: Ah, daar blijf je zeker slapen en dan kunnen we zondag ook niet komen.
Wat de neuk?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben veilig!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is vooral 'tegen' de meeste Turken, Marokkanen en Antillianen.C'est la vie
Mijn mama pakt de bruidsbladen bij iedere mannennaam die ze vaker dan 2 keer hoortquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze belde me gister, om te vragen of ze langs kan komen deze week. Zeg ik, ik kan alleen niet zaterdag, want dan ben ik bij C_M. Zegt ze: Ah, daar blijf je zeker slapen en dan kunnen we zondag ook niet komen.
Wat de neuk?
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuk, zo'n vader...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zn mond open trekken![]()
Nee, ik kan dat niet uitleggen, maar mijn pa wantrouwt iedereen vanaf het eerste moment. Niet alleen wie ik mee naar huis neem, maar daadwerkelijk iedereen die op zijn pad komt. En dat is te merken en daar krijg je echt last mee..
[..]
Ja
[..]
Graag!
[..]
Hij is vooral 'tegen' de meeste Turken, Marokkanen en Antillianen.
[..]
Dat is nog netjes uitgedrukt
Hoewel de meeste Nederlanders niet echt iets met het gros van de Turken, Marokkanen en Antillianen hebben. Terecht of onterecht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat de neuk?![]()
![]()
Mijn stiefpapa wil mijn nog liever koppelen dan ik zelf volgens mij.
Hahahaha. Wat een heerlijke aannames.![]()
![]()
![]()
Ach. Bij mijn ex (degene die ik gehosseld hebquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat niet uitleggen, maar mijn pa wantrouwt iedereen vanaf het eerste moment. Niet alleen wie ik mee naar huis neem, maar daadwerkelijk iedereen die op zijn pad komt. En dat is te merken en daar krijg je echt last mee..) kon ik niet met haar pa overweg, maar wel met haar stiefpa. We hadden de grootste lol, terwijl niemand hem ooit had gemogen.
Volgens Fera ben ik niet zo moeilijk...Ik ookquote:Moedersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn mama pakt de bruidsbladen bij iedere mannennaam die ze vaker dan 2 keer hoort
handig als je kinderen hebt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat niet uitleggen, maar mijn pa wantrouwt iedereen vanaf het eerste moment. Niet alleen wie ik mee naar huis neem, maar daadwerkelijk iedereen die op zijn pad komt. En dat is te merken en daar krijg je echt last mee..ik vind mijn leven Buiten de gevangenis best fijn.quote:[..]
Ja
[..]
Graag!Vervelend.quote:[..]
Hij is vooral 'tegen' de meeste Turken, Marokkanen en Antillianen.
Vooral een leuke aanname omdat C_M aseksueel is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn stiefpapa wil mijn nog liever koppelen dan ik zelf volgens mij.
Hahahaha. Wat een heerlijke aannames.![]()
Leuk zo'n moeder.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat de neuk?C'est la vie
Ik heb echt doodnormale ouders, als ik dit zo lees.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral een leuke aanname omdat C_M aseksueel is.Nog beter dan idd.
![]()
Mijn nicht denkt nog steeds dat ik de volgende ben die gaat trouwen. Mijn relaties houden meestal niet langer Stand dan een Half jaar.
Ik was laatst bij een medestudent huiswerk maken. Denkt ze gelijk dat ze mijn vriendin is.quote:
Ze denkt ook dat ik iemand van Internet ken waar ik dingen mee doe die in Den Haag woont. Geeeeeeeen idee waardoor ze dat denkt.
Mijn pa boeit het allemaal geen reet, dat is dan wel weer mooi.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik moest van mijn opa trouwen voor ik 30 was :,)14 SHADES OF GREY
Ik ook, mijn vader vindt alleen dat ik een x een vent die goed bij zijn hoofd is moet hebben. Hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt doodnormale ouders, als ik dit zo lees.
Welke afkomst heb jij?quote:Vertel mij watquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk, zo'n vader...
Hoewel de meeste Nederlanders niet echt iets met het gros van de Turken, Marokkanen en Antillianen hebben. Terecht of onterecht.Ik kan niet met hem, en kan ook echt niet wachten tot ik fulltime op mezelf kan.
Ik heb niet wat tegen 'het ras', maar wel tegen een aantal ettertjes (waaronder ook Nederlanders vallen) die de boel verkloten.Ik vind het vooral jammer dat mijn exen mijn pa als medereden opgaven. Ze hebben een relatie met mij, niet met mijn pa. En natuurlijk is mijn pa een stoorfactor, maar zodra je verder bent in een relatie en gaat samenwonen, heb je er zo goed als geen last meer van. Hoop ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach. Bij mijn ex (degene die ik gehosseld heb) kon ik niet met haar pa overweg, maar wel met haar stiefpa. We hadden de grootste lol, terwijl niemand hem ooit had gemogen.
Volgens Fera ben ik niet zo moeilijk...
Nou, dan ga ik even met Fera spreken over haar hosseltechnieken..What you forget, you are gonna repeat.
Dat heb ik wel, dat als ik bij een jongen langs ga daar meteen een "oehhhh" op terug komt. Want ik val natuurlijk ook wel op alles met een penis.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een medestudent huiswerk maken. Denkt ze gelijk dat ze mijn vriendin is.
Ze denkt ook dat ik iemand van Internet ken waar ik dingen mee doe die in Den Haag woont. Geeeeeeeen idee waardoor ze dat denkt.
Mijn pa boeit het allemaal geen reet, dat is dan wel weer mooi.![]()
![]()
ik ben de bob, vader, zijn vriendin en zijn vrienden zijn al lam en de familie is er nog niet eens. Broertje is gevlucht naar zijn vriendquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat je best na een half uurtje sociaal doen bij je pa hierheen kan komenHet gaat een echte surinaamse verjaardag worden
![]()
![]()
Surinaamsquote:C'est la vie
Neem ze gewoon mee johquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik ben de bob, vader, zijn vriendin en zijn vrienden zijn al lam en de familie is er nog niet eens. Broertje is gevlucht naar zijn vriendHet gaat een echte surinaamse verjaardag worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Heldquote:C'est la vie
Kan ik me voorstellen. Slap wel dat ze dat als reden opgeven.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat mijn exen mijn pa als medereden opgaven. Ze hebben een relatie met mij, niet met mijn pa. En natuurlijk is mijn pa een stoorfactor, maar zodra je verder bent in een relatie en gaat samenwonen, heb je er zo goed als geen last meer van. Hoop ik.
Nou, dan ga ik even met Fera spreken over haar hosseltechnieken..
Klinkt meer als een excuus.Herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, dat als ik bij een jongen langs ga daar meteen een "oehhhh" op terug komt. Want ik val natuurlijk ook wel op alles met een penis.
Al zou ik waarschijnlijk net zo zijn, als ik vader was.
Haha, jaa, maar dat is leuk, lekker je puber klieren en laten blozen enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al zou ik waarschijnlijk net zo zijn, als ik vader was.![]()
![]()
is dat zo? die indruk heb ik eigenlijk niet echt, maar goed, ik ken haar verder niet echt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral een leuke aanname omdat C_M aseksueel is.![]()
Kijk dit gaat al de goede kant op.quote:C'est la vie
quote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, mijn vader vindt alleen dat ik een x een vent die goed bij zijn hoofd is moet hebben. Hij heeft gelijk.
wat is goed bij je hoofd zijn, denk ik dan.![]()
![]()
Wat Is er?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nou ben ik niet bepaald een expert op dat gebied, maar dat is wat zij zegt. En wie ben ik om dat niet te geloven?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
is dat zo? die indruk heb ik eigenlijk niet echt, maar goed, ik ken haar verder niet echt.Datquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, jaa, maar dat is leuk, lekker je puber klieren en laten blozen enzo.
Ik zou zo'n gemene vader zijn.
Bijna al mijn exen zijn autistisch of psychisch niet In Orde. Soms allebei.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
wat is goed bij je hoofd zijn, denk ik dan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat
Ik zou zo'n gemene vader zijn.
[ afbeelding ]Daar moeten ze tegen kunnen!
![]()
Je moet ook geen Fok!kers datenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijna al mijn exen zijn autistisch of psychisch niet In Orde. Soms allebei.
14 SHADES OF GREY
Ben jij Surinaams?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik ben de bob, vader, zijn vriendin en zijn vrienden zijn al lam en de familie is er nog niet eens. Broertje is gevlucht naar zijn vriendHet gaat een echte surinaamse verjaardag worden
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Gewoon terug plagenquote:
14 SHADES OF GREY
1 van de 2 die niet aan Die eisen voldeed, was Een FOK!-er. De enige waar ik een relatie mee had.quote:
Ik zie een rooskleurige toekomst voor ons twee.quote:
C'est la vie
das vervelend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijna al mijn exen zijn autistisch of psychisch niet In Orde. Soms allebei.
zelf ben je wel goed bij je hoofd?![]()
![]()
Surinaams eten.quote:
Ik val alleen over het algemeen niet op jongere mensenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie een rooskleurige toekomst voor ons twee.
Nee, ik ben zo labiel als een pak suiker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
das vervelend.
zelf ben je wel goed bij je hoofd?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val alleen over het algemeen niet op jongere mensen
Niet geschoten, altijd mis.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val alleen over het algemeen niet op jongere mensenC'est la vie
Afgezien van een paar jaar terug dat ze vroegen of ik misschien homo was vragen mijn ouders niet zo veelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1 van de 2 die niet aan Die eisen voldeed, was Een FOK!-er. De enige waar ik een relatie mee had.14 SHADES OF GREY
Niet andersom?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga even afwassen en patat bakken enzo.14 SHADES OF GREY
wees blij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afgezien van een paar jaar terug dat ze vroegen of ik misschien homo was vragen mijn ouders niet zo veel[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je ook een lekkere Surinaamse dushi?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
De tweedequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat denken jullie?
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]die is echt veel mooier.
Ze hebben de hoop al opgevenquote:
14 SHADES OF GREY
friet. patat is een aardappel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga even afwassen en patat bakken enzo.![]()
![]()
Mijn kans op liefde is over, ik ga huilen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Heerlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
er is hier roti, lams, kip en eend. En dan zijn er nog borrelhapjes.
Is er ook pom?C'est la vie
Ze gaat toch ook aardappels erin gooien?quote:
Pas als het eruit komt, kun je het eventueel friet noemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waar moet ik heen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
er is hier roti, lams, kip en eend. En dan zijn er nog borrelhapjes.
oh. vervelend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo labiel als een pak suiker.
was jij trouwens niet dat meisje met die scheikundige weergave van iets op je rug? met dat lijntje wat er teveel stond oid?![]()
Bami jongen, bami.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Noesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn kans op liefde is over, ik ga huilen.Niet huilen
Hell no, ik val op latina's, aziaten en nederlandse dushi'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je ook een lekkere Surinaamse dushi?![]()
Dat ben ik nog steeds.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. vervelend.
was jij trouwens niet dat meisje met die scheikundige weergave van iets op je rug? met dat lijntje wat er teveel stond oid?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee nasi meisje, nasi.quote:C'est la vie
Te laat. En ik heb J. nog wel gedumpt voor jou.quote:
Batman natuurlijk!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat denken jullie?
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
No contest!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
C'est la vie
Maar misschien is het met jou andersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Te laat. En ik heb J. nog wel gedumpt voor jou.
Aight. Ik val alleen op nederlandse kerels. En mooie meisjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hell no, ik val op latina's, aziaten en nederlandse dushi's
Surinaamse bami uber alles.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar misschien is het met jou anders
Weet je wat een pokke end dat is vanaf Leeuwarden.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
NANANANANANANANANNANANA BATMANN!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat denken jullie?
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ok, Batman-taart wordt het dus.
Even naar mijn zusje doorbellen.
NEIN!quote:
Nasi met kip HEIL!C'est la vie
Zullen we ten strijde trekken tegen pom, uit naam van Bami?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
En zo ontstond WOII, lieve kijkbuiskindertjes.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Taart is voor C_M?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even naar mijn zusje doorbellen.14 SHADES OF GREY
Kom naar Hoornquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je wat een pokke end dat is vanaf Leeuwarden.dan gaan we samen
![]()
Surinaamse burgeroorlog.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En zo ontstond WOII, lieve kijkbuiskindertjes.
C'est la vie
Laten we het doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we ten strijde trekken tegen pom, uit naam van Bami?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik ben neutraalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En zo ontstond WOII, lieve kijkbuiskindertjes.14 SHADES OF GREY
jij woont in Leeuwarden? Mooi dan heb ik een plekje om te slapen als ik met andere fok!kers naar Serious Request komquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je wat een pokke end dat is vanaf Leeuwarden.![]()
![]()
Is ze pâtissier ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even naar mijn zusje doorbellen.C'est la vie
Zo jij bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
jij woont in Leeuwarden? Mooi dan heb ik een plekje om te slapen als ik met andere fok!kers naar Serious Request kom
14 SHADES OF GREY
Deze neger plant wel op tijd!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
jij woont in Leeuwarden? Mooi dan heb ik een plekje om te slapen als ik met andere fok!kers naar Serious Request komC'est la vie
Ik werk, studeer en sport in Leeuwarden, met een beetje geluk woon ik er Met een half Jaar Ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
jij woont in Leeuwarden? Mooi dan heb ik een plekje om te slapen als ik met andere fok!kers naar Serious Request kom
eerste slaapplek is al geclaimd door mijn fok!pappa, verder weet ik niet hoeveel ruimte ik dan heb.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, voor mij. C_M is pas in mei weer jarig.quote:Captain_Maximum.quote:Was. Ze wilde het toch maar niet gaan doen. Maar ze heeft wel die hele opleiding afgerond en er jaren in gewerkt.quote:
En ik wist niks te vragen. Dus dan maar een toffe taart.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zijn er meer mensen die last hebben van een vastlopende Fok! bij Chrome? En mensen die daar een oplossing voor hebben?What you forget, you are gonna repeat.
Foodfight.quote:
Ik kruip wel dicht tegen je aan, van mij zal je geen last hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werk, studeer en sport in Leeuwarden, met een beetje geluk woon ik er Met een half Jaar Ook.
eerste slaapplek is al geclaimd door mijn fok!pappa, verder weet ik niet hoeveel ruimte ik dan heb.![]()
![]()
met zijn allen in bed bij DWquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werk, studeer en sport in Leeuwarden, met een beetje geluk woon ik er Met een half Jaar Ook.
eerste slaapplek is al geclaimd door mijn fok!pappa, verder weet ik niet hoeveel ruimte ik dan heb.![]()
![]()
Handig wel zo'n zus.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was. Ze wilde het toch maar niet gaan doen. Maar ze heeft wel die hele opleiding afgerond en er jaren in gewerkt.
En ik wist niks te vragen. Dus dan maar een toffe taart.C'est la vie
Alsof ze dat nog weet!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
c_a en ik zijn aan het plannen geslagen toen we nog op SR12 waren
[b]AirwiN schreef [/b]
En ik aan de andere kant. DW sandwichenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kruip wel dicht tegen je aan, van mij zal je geen last hebben
Hihiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik aan de andere kant. DW sandwichen![]()
![]()
Ik Houd niet van lichaamscontact in bed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kruip wel dicht tegen je aan, van mij zal je geen last hebben
Dat maakt voor mij niks uit, van binnen is hij zwarter dan ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ishimaru is toch niet zwart man.
C'est la vie
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik Houd niet van lichaamscontact in bed.
Als je een Nieuw Bed voor me koopt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik Houd niet van lichaamscontact in bed.![]()
![]()
Whuttttquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik Houd niet van lichaamscontact in bed.
Ik slaap Op de bank, jullie Mogen tegen elkaar aan plakken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik aan de andere kant. DW sandwichen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
wel op de bank?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik Houd niet van lichaamscontact in bed.![]()
Wat is deze?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik slaap Op de bank, jullie Mogen tegen elkaar aan plakken.![]()
![]()
Vastlopen.. Niet echt, wel dat de bewegende smileys soms niet bewegen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van een vastlopende Fok! bij Chrome? En mensen die daar een oplossing voor hebben?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat geplakquote:. Laat mij maar rustig liggen
Hm. Ik heb echt regelmatig dat 'ie vastloopt en ik Chrome weer opnieuw moet opstarten. En alleen bij Fok!. Verder bij geen enkele andere site..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vastlopen.. Niet echt, wel dat de bewegende smileys soms niet bewegen...What you forget, you are gonna repeat.
Zolang ik daar niet wil Slapen, sure. Maar dat gaat In bed ook prima.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hmm, nee, zo erg heb ik het dan weer niet eigenlijk..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm. Ik heb echt regelmatig dat 'ie vastloopt en ik Chrome weer opnieuw moet opstarten. En alleen bij Fok!. Verder bij geen enkele andere site..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
'Even', bij surinamers wel ja.quote:
Ik vind dat altijd wel fijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat geplak. Laat mij maar rustig liggen
Al moet ik zeggen dat ik niet met mn gezicht tegen iemands rug/borst/whatever kan liggen als ik echt ga slapen. Dan moet ik gewoon voldoende frisse lucht hebben zegmaar
Maar mn vriend mag wel tegen mij aan komen liggen
cookies, tijdelijke internetbestanden en history even verwijderen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm. Ik heb echt regelmatig dat 'ie vastloopt en ik Chrome weer opnieuw moet opstarten. En alleen bij Fok!. Verder bij geen enkele andere site..![]()
Dit. En soms heb ik avonden dat ik inderdaad 'alleen' wil liggen. Maar vooral het tegen elkaar in slaap vallenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel fijnAl moet ik zeggen dat ik niet met mn gezicht tegen iemands rug/borst/whatever kan liggen als ik echt ga slapen. Dan moet ik gewoon voldoende frisse lucht hebben zegmaar
Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel fijnAl moet ik zeggen dat ik niet met mn gezicht tegen iemands rug/borst/whatever kan liggen als ik echt ga slapen. Dan moet ik gewoon voldoende frisse lucht hebben zegmaar
het grootste oppervlak van De ander wat mij aan mag raken is een Hand, verder afstand.
Mja, kan ik niet ergens cookies weer uitzetten bij Fok? Kon het zo gauw niet vinden bij instellingen. Want ik ben bang dat dat 't 'm doet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
cookies, tijdelijke internetbestanden en history even verwijderen.What you forget, you are gonna repeat.
Compromis, je mag mijn bil vasthouden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit. En soms heb ik avonden dat ik inderdaad 'alleen' wil liggen. Maar vooral het tegen elkaar in slaap vallen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik moest hier om lachenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.het grootste oppervlak van De ander wat mij aan mag raken is een Hand, verder afstand.
geen idee waarom.
Achja ieder zn meuk! Ben je verder ook niet echt knuffelig of dat wel?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Fisten in Je slaap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moest hier om lachengeen idee waarom.
Achja ieder zn meuk! Ben je verder ook niet echt knuffelig of dat wel?
Heel erg, maar niet als ik wil slapen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vooruit danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Compromis, je mag mijn bil vasthouden.
Ik bedenk me ineens dat ik al 2 maanden vergeet om naar de dokter te gaan voor die gevoelloze plek op mijn been.
Het wordt steeds erger.
Kunnen jullie me even helpen herinneren? Kennelijk heeft opschrijven in agenda en alarm in telefoon zetten geen zin namelijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:! Ik heb weer kans op liefde!
Tuurlijk lieverd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik al 2 maanden vergeet om naar de dokter te gaan voor die gevoelloze plek op mijn been.
Het wordt steeds erger.
Kunnen jullie me even helpen herinneren? Kennelijk heeft opschrijven in agenda en alarm in telefoon zetten geen zin namelijk.C'est la vie
Kaneel, vergeet niet om naar de dokter te gaan!What you forget, you are gonna repeat.
Bel maandag gelijk de dokter voor een afspraak.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het wordt steeds erger.
Kunnen jullie me even helpen herinneren? Kennelijk heeft opschrijven in agenda en alarm in telefoon zetten geen zin namelijk.
14 SHADES OF GREY
Heb je nog hetzelfde nummer als in december 2011 Kaneel?
Zo ja dan SMS ik je wel dat je naar de dokter moet.
C'est la vie
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fisten in Je slaap.
Heel erg, maar niet als ik wil slapen.![]()
Gewoon ruimte als je slaapt
Hang een briefje op je voordeur of zow (wel aan de binnenkantquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het wordt steeds erger.
Kunnen jullie me even helpen herinneren? Kennelijk heeft opschrijven in agenda en alarm in telefoon zetten geen zin namelijk.)
![]()
Of bij het toiletquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hang een briefje op je voordeur of zow (wel aan de binnenkant)
quote:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kaneel, vergeet niet om naar de dokter te gaan!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bel maandag gelijk de dokter voor een afspraak.Dank jullie. Maar ik bedoelde maandag.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hang een briefje op je voordeur of zow (wel aan de binnenkant)
Jep, nog zelfde nummer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef heloef het volgende:
Heb je nog hetzelfde nummer als in december 2011 Kaneel?
Zo ja dan SMS ik je wel dat je naar de dokter moet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Inderdaad. Ik slaap onderhand 2,5 jaar alleen in een 2persoons bed, die ik in mijn eentje helemaal vul (wat een Hele prestatie is als je weet hoe groot ik benquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Gewoon ruimte als je slaapt).
Ik ben er weer. Zit nu met laptop in de woonkamerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
'Even', bij surinamers wel ja.Denk het welquote:![]()
![]()
Je kan maandag een SMSje verwachtenquote:C'est la vie
We gaan je maandag spammenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie. Maar ik bedoelde maandag.
[..]
Jep, nog zelfde nummer.
14 SHADES OF GREY
Alleen als wij het samen inwijdenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je een Nieuw Bed voor me koopt.![]()
![]()
Misschien moet je gaan slapen.quote:of iig geen tv/computer meer
14 SHADES OF GREY
Heb net al een tijd op bed gelegenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan slapen.of iig geen tv/computer meer
![]()
![]()
Ja dat is lastig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb net al een tijd op bed gelegen14 SHADES OF GREY
Waarderen, ik doe het.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan maandag een SMSje verwachtenOwja, jij hebt mijn nummer ook natuurlijk.quote:
Ik weeg 130 kg. Is goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Alleen als wij het samen inwijden[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hoe klein ben je dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik slaap onderhand 2,5 jaar alleen in een 2persoons bed, die ik in mijn eentje helemaal vul (wat een Hele prestatie is als je weet hoe groot ik ben).
1.60quote:
Dat heb ik inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarderen, ik doe het.
[..]
Owja, jij hebt mijn nummer ook natuurlijk.
14 SHADES OF GREY
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben er weer. Zit nu met laptop in de woonkamer
[..]
Denk het wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Melk en suiker graagquote:
14 SHADES OF GREY
Kusjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ik niequote:
Althans suiker wel, geen koffiemelk
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 19:24:30 ]![]()
Kom Maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral op neus en/of voorhoofd[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zonder melk is ook wel goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik nie
Althans suiker wel, geen koffiemelkAlhoewel ik wel een verwende koffiedrinker ben
14 SHADES OF GREY
Ik ben een goedkope koffiedrinker. Ik drink het niet namelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zonder melk is ook wel goed.Alhoewel ik wel een verwende koffiedrinker ben
De volgende keer dat we elkaar zien..quote:
Jij snapt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
LOLquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben een goedkope koffiedrinker. Ik drink het niet namelijk![]()
Tsja als je heel de dag met koffie dan ga je het vanzelf drinken
14 SHADES OF GREY
Ook dat niet. Normaliter krijg je al genoeg suikers binnen, dus drink al een flinke tijd thee en koffie zonder suiker. Af en toe een bakkie met om nog wel wat binnen te krijgen.quote:
Enige nadeel is dat als je een gebakje eet dat zo'n ding opeens mierzoet is.![]()
Hmm, het waait niet echt hard.
Zal ik met mijn hoed naar de kroeg gaan?
Dan kan je wel je hoed afnemen voor de dames aldaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik met mijn hoed naar de kroeg gaan?![]()
Als een hoed jou goed staat zou ik dat doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik met mijn hoed naar de kroeg gaan?14 SHADES OF GREY
Ik dronk altijd met melk en suiker, voor ik ging afvallen. En dan ook nog eens ruim 8 bakken per dagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook dat niet. Normaliter krijg je al genoeg suikers binnen, dus drink al een flinke tijd thee en koffie zonder suiker. Af en toe een bakkie met om nog wel wat binnen te krijgen.
Enige nadeel is dat als je een gebakje eet dat zo'n ding opeens mierzoet is.
Nu dus met een zoetje en hooguit 3/4 bakkies
Ik vind het wel best, vond het al een verbetering op zich
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 19:30:57 ]![]()
Dan..?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De volgende keer dat we elkaar zien..
Ik geloof niet dat daar dames komen die ik boeiend vind.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan kan je wel je hoed afnemen voor de dames aldaar.Hoeden zijn sowieso tof.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een hoed jou goed staat zou ik dat doenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is sowieso al een hele verbeteringquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dronk altijd met melk en suiker, voor ik ging afvallen. En dan ook nog eens ruim 8 bakken per dag
Nu dus met een zoetje en hooguit 3/4 bakkies
Ik vind het wel best, vond het al een verbetering op zich![]()
![]()
Wat voor hoed?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik met mijn hoed naar de kroeg gaan?![]()
Ik ga meestal eerst koken, eten en dan afwassen.quote:14 SHADES OF GREY
Te erg dit schat, te erg!!quote:
Ga je ook naar de volgende JNG meet?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ja jij ook?!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te erg dit schat, te erg!!
Ga je ook naar de volgende JNG meet?![]()
Ze kaapte mij en niemand herkende haar dus jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
He, een meisje dat ik 2 maanden geleden ofzo een request stuurde op fb heeft eindelijk geaccepteerd.
Ik had nog afwas van gister, frituurpan moest toch opwarmen dus toen heb ik de afwas gedaan en daarna patat (quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga meestal eerst koken, eten en dan afwassen.) gebakken. En dan straks even het bord nog afwassen, dat wel.
![]()
Hmm, je kan het wel hebben denk ik. Maar zelf ben ik geen groot hoedenfan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan een bruin riempje.![]()
Eens kijken of ik nog een schoon zwart overhemd heb dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, je kan het wel hebben denk ik. Maar zelf ben ik geen groot hoedenfan.
Ik moet nodig weer wassen.
Vinniiee?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Krijg Je kusjes van mij.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Haha. Dat had ik een paar dagen geleden, nu moet ik nodig was opvouwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens kijken of ik nog een schoon zwart overhemd heb dan.
Ik moet nodig weer wassen.
Mensen ik ga. Avondje oppassen op kinderen die als het goed is al slapen.
Daaag!![]()
Zomaar voor de funquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jongen uit de buurt, fysio
[..]
Neeheheheof semi prof omdat je ergens last van hebt?
![]()
Fijne avondquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Dat had ik een paar dagen geleden, nu moet ik nodig was opvouwen.
Daaag!![]()
![]()
Last van m'n nek en daardoor koppijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zomaar voor de funof semi prof omdat je ergens last van hebt?
![]()
![]()
Veel plezier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Dat had ik een paar dagen geleden, nu moet ik nodig was opvouwen.
Daaag!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Valt me tegen van die pup hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jongen uit de buurt, fysio
[..]
Neehehehe
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel fijn dat die buurjongen dat wil doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Last van m'n nek en daardoor koppijn![]()
Hij is vrijgezel hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel fijn dat die buurjongen dat wil doen![]()
![]()
Dan is het logischquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had nog afwas van gister, frituurpan moest toch opwarmen dus toen heb ik de afwas gedaan en daarna patat () gebakken. En dan straks even het bord nog afwassen, dat wel.
14 SHADES OF GREY
Have funquote:
14 SHADES OF GREY
Nee, is gewoon wel een prima jongen. Ken ik al vanaf dat ik kon lopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij verwacht meer en na die massage breek je zijn hart![]()
![]()
Als ik durf.quote:
Maar jij denkt niet dat hij een move gaat maken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, is gewoon wel een prima jongen. Ken ik al vanaf dat ik kon lopen![]()
Whaha, nee doet ie niet hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar jij denkt niet dat hij een move gaat maken?![]()
![]()
Geniet van de massagequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Whaha, nee doet ie niet hoor![]()
![]()
Ik word Verlegen van jou.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goeie. Anders hoop ik dat ik durf
Ja uhm lastige vraagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is pup al naar huis of is hij nog steeds op die meet?![]()
Hij is weg van die meet maar niet naar huisIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
bij cc thuis?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja uhm lastige vraag![]()
Hij is weg van die meet maar niet naar huis[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
1)quote:_O -
![]()
2) Nee
[b]AirwiN schreef [/b]
Hopen dat het helpt tegen de hoofdpijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hihi, zal wel lukken denk ik. Hij kan er ieder moment zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja uhm lastige vraag![]()
Hij is weg van die meet maar niet naar huis![]()
onderweg naar hups
![]()
![]()
Ik weet waar die is, ik weet waar die is en met wie... of wie allemaal!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik hoop het wel.. en anders toch nog lekker een massage gehadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hopen dat het helpt tegen de hoofdpijn![]()
![]()
Lekker over c-c heen.
Onderweg zegt ze danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hopen dat het helpt tegen de hoofdpijn
[..]![]()
onderweg naar hups
![]()
Die heeft muhahahaha geholpen lamp ophangen :TIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hou van jouquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet waar die is, ik weet waar die is en met wie... of wie allemaal!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht dat jij 2013 seksloos wilde doorbrengen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onderweg zegt ze dan![]()
Die heeft muhahahaha geholpen lamp ophangen :T
Vertel vertel ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet waar die is, ik weet waar die is en met wie... of wie allemaal!Oh ja alsof ik dat wistquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onderweg zegt ze dan![]()
Die heeft muhahahaha geholpen lamp ophangen :T
Ik was er zo'n beetje de hele dag niet![]()
Je vergelijkt mij nu toch niet met ccquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ook! Ik ook! Ik ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet waar die is, ik weet waar die is en met wie... of wie allemaal!![]()
Geen liefde, we durven allebei niet.quote:
Dat was na 3 uur al misluktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 2013 seksloos wilde doorbrengen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lief hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word aangevallen door een minipoes!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan me er over het algemeen na een tijdje wel overheen zettenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen liefde, we durven allebei niet.
Muhahaha kan iedereen hosselen als hij wil.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 2013 seksloos wilde doorbrengen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: