SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Kaneel ik heb nog nooit gehosseld
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Vast wel, maar mijn pa is een van de moeilijksten die er bestaat. Ik heb liever dat hij compleet buiten beeld blijft met alles, want (mede) door hem zijn er inmiddels 4 exen in mijn levenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil de jouwe die niet geven dan?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Je bent wel erg moeilijk te hosselen, overigens.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Heeft ie verder ook nog iets tegen allochtonen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel, maar mijn pa is een van de moeilijksten die er bestaat. Ik heb liever dat hij compleet buiten beeld blijft met alles, want (mede) door hem zijn er inmiddels 4 exen in mijn levenC'est la vie
Dat snap ik nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent wel erg moeilijk te hosselen, overigens.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik vind dat je best na een half uurtje sociaal doen bij je pa hierheen kan komenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waar is Royco?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ligt eraan welke 'soort'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft ie verder ook nog iets tegen allochtonen?Toch is het zoquote:Of ik doe gewoon niet hard genoeg mijn best
Ah, dat klinkt wel als een vervelende pa.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel, maar mijn pa is een van de moeilijksten die er bestaat. Ik heb liever dat hij compleet buiten beeld blijft met alles, want (mede) door hem zijn er inmiddels 4 exen in mijn leven
Wat doet hij dan, als de mannen daardoor afhaken?Tik 'em aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo knap bent.
Ik heb dat ook.De mijne wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft ie verder ook nog iets tegen allochtonen?
Is wel hilarisch omdat er volgens mij niemand in mijn familie Nederlands is.
Alleen de vriend van mijn zusje.Vind je?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent wel erg moeilijk te hosselen, overigens.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar Kan Voor gezorgd worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel, maar mijn pa is een van de moeilijksten die er bestaat. Ik heb liever dat hij compleet buiten beeld blijft met alles, want (mede) door hem zijn er inmiddels 4 exen in mijn leven
* DevilsWhore slijpt de katana VastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Mijn soort?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan welke 'soort'
[..]
Toch is het zoOf ik doe gewoon niet hard genoeg mijn best
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tik 'em aan.
[..]
De mijne wel.
Is wel hilarisch omdat er volgens mij niemand in mijn familie Nederlands is.
Alleen de vriend van mijn zusje.
Ik ben helemaal Nederlands, ben zelfs een boerenkleindochter.![]()
![]()
Ik hoor het al zeggen: 'vuile profiteurs zijn het, allemaal!'quote:C'est la vie
Dikke stroomstoring in Glanerbrug. Transformator ontploft, 21000 huishoudens zonder stroom
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik maar voor de helft.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben helemaal Nederlands, ben zelfs een boerenkleindochter.
Solliciteer je naar nieuwe schoonouders?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben helemaal Nederlands, ben zelfs een boerenkleindochter.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nieuwe? Dat klinkt alsof ik al een paar heb wat ik in wil wisselen ofzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Solliciteer je naar nieuwe schoonouders?![]()
![]()
Babyboom over 9 maanden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Samzz het volgende:
Dikke stroomstoring in Glanerbrug. Transformator ontploft, 21000 huishoudens zonder stroom
.
Ik kan je de hand schudden, al ben ik ook nog deels Duits.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben helemaal Nederlands, ben zelfs een boerenkleindochter.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hij had afgezegd, ik hoop hem over te kunnen halen ^^quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat zeg ik net ook tegen liefquote:. Gelukkig hebben wij hier gewoon stroom
.
De andere helft is vanalles en nog wat. Ik heb alleen geen Indianenbloed volgens mij.quote:
Ooh ja, dat was het!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had afgezegd, ik hoop hem over te kunnen halen ^^![]()
jij en Baby'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net ook tegen lief. Gelukkig hebben wij hier gewoon stroom
.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je de hand schudden, al ben ik ook nog deels Duits.![]()
![]()
Bummer. Dat zou dan wel weer tof zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De andere helft is vanalles en nog wat. Ik heb alleen geen Indianenbloed volgens mij.![]()
![]()
Zn mond open trekkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel als een vervelende pa.
Wat doet hij dan, als de mannen daardoor afhaken?![]()
Nee, ik kan dat niet uitleggen, maar mijn pa wantrouwt iedereen vanaf het eerste moment. Niet alleen wie ik mee naar huis neem, maar daadwerkelijk iedereen die op zijn pad komt. En dat is te merken en daar krijg je echt last mee..Jaquote:[..]
Vind je?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar Kan Voor gezorgd worden.
* DevilsWhore slijpt de katana VastGraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is vooral 'tegen' de meeste Turken, Marokkanen en Antillianen.quote:Dat is nog netjes uitgedruktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor het al zeggen: 'vuile profiteurs zijn het, allemaal!'
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zei: gelukkig is hier de stroom niet uitgevallen, je weet wat ze zeggen, hequote:.
Ik wil douchen![]()
Heb eindelijk licht in mn douche, daar wil ik even van genieten maar kan niet want moet deur open doen enzIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nieuwe? Dat klinkt alsof ik al een paar heb wat ik in wil wisselen ofzo.
Mijn moeder zit echt te springen om een nieuwe schoondochter.
Die denkt dat ik neuk met iedere vrouw die ik ken en verzint overal relaties.
Ze belde me gister, om te vragen of ze langs kan komen deze week. Zeg ik, ik kan alleen niet zaterdag, want dan ben ik bij C_M. Zegt ze: Ah, daar blijf je zeker slapen en dan kunnen we zondag ook niet komen.
Wat de neuk?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben veilig!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is vooral 'tegen' de meeste Turken, Marokkanen en Antillianen.C'est la vie
Mijn mama pakt de bruidsbladen bij iedere mannennaam die ze vaker dan 2 keer hoortquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze belde me gister, om te vragen of ze langs kan komen deze week. Zeg ik, ik kan alleen niet zaterdag, want dan ben ik bij C_M. Zegt ze: Ah, daar blijf je zeker slapen en dan kunnen we zondag ook niet komen.
Wat de neuk?
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuk, zo'n vader...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zn mond open trekken![]()
Nee, ik kan dat niet uitleggen, maar mijn pa wantrouwt iedereen vanaf het eerste moment. Niet alleen wie ik mee naar huis neem, maar daadwerkelijk iedereen die op zijn pad komt. En dat is te merken en daar krijg je echt last mee..
[..]
Ja
[..]
Graag!
[..]
Hij is vooral 'tegen' de meeste Turken, Marokkanen en Antillianen.
[..]
Dat is nog netjes uitgedrukt
Hoewel de meeste Nederlanders niet echt iets met het gros van de Turken, Marokkanen en Antillianen hebben. Terecht of onterecht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat de neuk?![]()
![]()
Mijn stiefpapa wil mijn nog liever koppelen dan ik zelf volgens mij.
Hahahaha. Wat een heerlijke aannames.![]()
![]()
![]()
Ach. Bij mijn ex (degene die ik gehosseld hebquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat niet uitleggen, maar mijn pa wantrouwt iedereen vanaf het eerste moment. Niet alleen wie ik mee naar huis neem, maar daadwerkelijk iedereen die op zijn pad komt. En dat is te merken en daar krijg je echt last mee..) kon ik niet met haar pa overweg, maar wel met haar stiefpa. We hadden de grootste lol, terwijl niemand hem ooit had gemogen.
Volgens Fera ben ik niet zo moeilijk...Ik ookquote:Moedersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn mama pakt de bruidsbladen bij iedere mannennaam die ze vaker dan 2 keer hoort
handig als je kinderen hebt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat niet uitleggen, maar mijn pa wantrouwt iedereen vanaf het eerste moment. Niet alleen wie ik mee naar huis neem, maar daadwerkelijk iedereen die op zijn pad komt. En dat is te merken en daar krijg je echt last mee..ik vind mijn leven Buiten de gevangenis best fijn.quote:[..]
Ja
[..]
Graag!Vervelend.quote:[..]
Hij is vooral 'tegen' de meeste Turken, Marokkanen en Antillianen.
Vooral een leuke aanname omdat C_M aseksueel is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn stiefpapa wil mijn nog liever koppelen dan ik zelf volgens mij.
Hahahaha. Wat een heerlijke aannames.![]()
Leuk zo'n moeder.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat de neuk?C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: