Ik haat het juist om in hokjes te denken. Je doet jezelf en de ander te kortquote:Op maandag 14 januari 2013 22:42 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja, kun je vinden, en je hebt gelijk dat de overige verschillen behalve geaardheid er misschien minder toe doen. Hetero's heb je tenslotte ook in verschillende soorten en maten. Maar ik zie er zelf toch wel 'patronen' in (ook in hetero's btw, die plaats ik ook in verschillende 'hokjes'). Misschien komt dat omdat ik zelf zoekende ben en mezelf graag in een bepaald hokje plaats, misschien ook omdat ik gewoon mensen graag in hokjes plaats/ categoriseer/ verklaar. Maar tis niet dat ik daarmee per definitie een zwart/ wit denker ben, kan namelijk ook heel goed genuanceerd denkenJa dat klinkt krom I know.
Iedereen denkt voor een gedeelte in hokjes ja, maar je kunt er ook te ver in door slaan... En dat doet deze persoon naar mijn meningquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:50 schreef Vanyel het volgende:
Als je niet in hokjes dacht, kon je de wereld niet aan. Hokjes zijn de strategie van ons brein om nog enigszins chocola van alle info te maken.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Iedereen denkt voor een gedeelte in hokjes ja, maar je kunt er ook te ver in door slaan... En dat doet deze persoon naar mijn mening
Prove itquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:10 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorKan ook heel genuanceerd en openminded zijn.
Leuke woordspelingquote:Op maandag 7 januari 2013 09:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit is me er ook wel eentje van de oude doos:
[ afbeelding ]
Violette Morris
vind het allebei wel leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:21 schreef bulbjes het volgende:
Ja, en lesbiennes kunnen natuurlijk ook fetishes hebben, net als hetero's. Dus misschien dat er ook wel lesbiennes zijn die de 'normale' lesbo seks weinig prikkelend vinden? (dwz elkaar vingeren, beffen, zoenen, veel zuchten en steunen en evt. penetreren met een voorwerp)
Maar stel dat je bijv. op wat hardere seks kickt, dan zul je als lesbienne misschien eerder naar van die filmpjes kijken waarbij vrouwen andere vrouwen domineren en minder snel of niet naar filmpjes waarbij mannen vrouwen domineren, or am I wrong?
(of insert andere fetish, maar kon zo gauw niks anders duidelijks bedenken).
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Plassen jullie weleens bij elkaar in de mond, zo heel geil enso?
En geen ervaring met mannen?quote:
Geen idee hoe ze het noemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:21 schreef bulbjes het volgende:
[..]
En geen ervaring met mannen?(dan zou je het kijken naar hetero-seks misschien nog opwindend kunnen vinden omdat je zelf weet hoe het voelt of zo
)
Hoe noemen ze dat ook alweer als je als lesbienne nog nooit seks hebt gehad met een man, goldstar of zoiets? Iets met star toch?
Ff gegoogled. Gold star heet het dus idd als je nog nooit sex met mannen hebt gehad (en ook die intentie niet hebt). En dan heb je nog een Hasbian, das een 'lesbienne' die overstapt op mannen. En een hetero-flexible, dat is een hetero die zich identicifeert en omringt met veel gays. Zo leer je nog es watquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:24 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het noemen
Maar heb wel ooit sex met mannen gehad
Jezus hoe verzinnen ze het zeg..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:27 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ff gegoogled. Gold star heet het dus idd als je nog nooit sex met mannen hebt gehad (en ook die intentie niet hebt). En dan heb je nog een Hasbian, das een 'lesbienne' die overstapt op mannen. En een hetero-flexible, dat is een hetero die zich identicifeert en omringt met veel gays. Zo leer je nog es wat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |