Het gaat 'm niet zozeer om de vorm.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:42 schreef SeculasStatius het volgende:
Ze hadden vanzelf eenzelfde soort vrouwonvriendelijkheid ontwikkeld en vrouwen na gaan psssst'en. Zomaar.
Op dit punt verliest jou ratio het weer van je politiek correcte indoctrinatie.
Ja, dat doet het wel.quote:
Want dat is typisch Marokkaans? Dat doen Turken, Grieken en Italianen nooit?quote:Ze hadden vanzelf eenzelfde soort vrouwonvriendelijkheid ontwikkeld en vrouwen na gaan psssst'en. Zomaar.
Ik heb van die laatste 2 nog nooit wat vernomen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Want dat is typisch Marokkaans? Dat doen Turken, Grieken en Italianen nooit?
Ik heb gruwelijk veel last gehad van sissende Grieken en toen was ik nota bene in hun land,kan je nagaan als ze hier in grote getale aanwezig zouden zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:47 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik heb van die laatste 2 nog nooit wat vernomen?
Ik heb geen boodschap aan je theoretische voorbeelden.
ik sta met 2 poten op de grond. In de NL modder, niet ergens anders.
Lachwekkend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef Flow3r het volgende:
edit; wie weet wat ' de Noor' zou doen als hij hier in grote getale aanwezig was en wij alle folders in het Noors zouden uitprinten, allemaal Noorse winkels zouden hebben en hele Noorse wijken?
Misschien zou die Noor zich ook wel superieur op gaan stellen...
Kan je doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Lachwekkend.
We moeten maar aannemen, dat het zomaar zou kunnen gebeuren!
Neem ik niet aan.
Right....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb gruwelijk veel last gehad van sissende Grieken en toen was ik nota bene in hun land,
En dan doe je overigens ook zeer tactisch of jij niet weet dat je als toerist niet anders behandeld wordt.quote:ik sta met 2 poten op de grond. In de NL modder, niet ergens anders.
Je zult bij Noren niet hetzelfde gezeik zien als bij Mediterrane culturen, maar dat was het punt ook niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:45 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, dat doet het wel.
De sfeer in een wijk wordt niet vergald omdat er 100 witteboorden criminelen wonen.
De sfeer wordt vergald omdat vrouwen op straat geen leven meer hebben.
Dat wordt niet betwist.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef Flow3r het volgende:
Feit blijft dat Nederland het over zichzelf heeft afgeroepen ( of is het haarzelf)
"Marokkanen zijn Marokkaanse overlast spuugzat"quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:50 schreef SeculasStatius het volgende:
Food for thought.
Nog niet nuttig, maar dat komt nog wel
Dat is inherent aan het idee dat jij en ik in hetzelfde gedrag kunnen vervallen als bijvoorbeeld de figuurlijke wolven in Haïti, als we maar in dezelfde situatie terecht komen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat wordt niet betwist.
Nee, jouw maagomkerende, zielige pogingen, om hier echt te verkondigen: "JA, MAAR DAT ZOU MET NOREN OOK WEL KUNNEN GEBEUREN HOOR!"
Ah, de argumenten zijn op.quote:En jij bent zeker ook nog het type dat met het woord racisme gaat smijten als anderen dat soort vooroordelen over de gekleurde medemens gaan spuien?
Dat geloof ik niet. Want ongeacht het land, het zijn altijd dezelfde problemen die zich binnen dezelfde bevolkingsgroepen ontwikkelen. Chinezen doen het overal wel goed, Noren en Nederlanders ook. Marokkanen en negers niet. Iedere keer weer opnieuw. Ook in Duitsland doen Chinezen het wel goed en Arabieren niet. Idem de VS, idem Australië, idem Italie, idem Spanje, Idem UK, Idem Zweden. Op een gegeven moment is het geen toeval meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Marokkanen hebben ook geen cultuur die anderen voor rotte vis uitmaken hoor, ga er eens op vakantie en kom er zelf achter?
Het zijn die klotejochies die hier in Nederland een eigen cultuurtje hebben ontwikkeld en dat zou zeker ook wel kunnen gebeuren met Noren ja, ben ik van overtuigd.
Niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zult bij Noren niet hetzelfde gezeik zien als bij Mediterrane culturen, maar dat was het punt ook niet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:27 schreef Flow3r het volgende:
Dus al waren het Noren geweest; als wij buigen voor de Noorse mentaliteit krijg je Noorse prinsjes die hier de dienst uit gaan maken
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef Flow3r het volgende:
Misschien zou die Noor zich ook wel superieur op gaan stellen en de Nederlandse vrouw als minderwaardig gaan zien,en dus alleen een vrouw uit het land van herkomst willen trouwen.Met als gevolg natuurlijk dan ook dat ze wel ervaring op willen doen bij zo'n minderwaardige Nederlandse, hoewel zij geen huwelijkmateriaal zal zijn.
Nee, ik denk dat je een religie nodig hebt, die er niet moeilijk over doet dat vrouwen minder zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is inherent aan het idee dat jij en ik in hetzelfde gedrag kunnen vervallen als bijvoorbeeld de figuurlijke wolven in Haïti, als we maar in dezelfde situatie terecht komen.
Daar is geen religie voor nodig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:00 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je een religie nodig hebt, die er niet moeilijk over doet dat vrouwen minder zijn.
Volgens mij somde ik toch enkele elementen op van die typisch 'mediterrane' culturen?quote:
Je bent een beetje wereldvreemd ben ik bang.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat wordt niet betwist.
Nee, jouw maagomkerende, zielige pogingen, om hier echt te verkondigen: "JA, MAAR DAT ZOU MET NOREN OOK WEL KUNNEN GEBEUREN HOOR!"
En jij bent zeker ook nog het type dat met het woord racisme gaat smijten als anderen dat soort vooroordelen over de gekleurde medemens gaan spuien?
Gefeliciteerd, je bent een omgekeerde racist
Maar je hebt nog even te gaan, merk ik, voor je onderdeel wordt van de oplossing, ipv onderdeel van het probleem.
Geen idee hoe het in de rest van de wereld zit, wil ik best van je aannemen. Maar de landen die je noemt zijn allemaal westerse landen en ligt daar niet de oorzaak van het probleem?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Want ongeacht het land, het zijn altijd dezelfde problemen die zich binnen dezelfde bevolkingsgroepen ontwikkelen. Chinezen doen het overal wel goed, Noren en Nederlanders ook. Marokkanen en negers niet. Iedere keer weer opnieuw. Ook in Duitsland doen Chinezen het wel goed en Arabieren niet. Idem de VS, idem Australië, idem Italie, idem Spanje, Idem UK, Idem Zweden. Op een gegeven moment is het geen toeval meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |