je heb gelijk hier heb ik een link voor je met de specs !quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Sometimes het volgende:
Beetje ongeduldig?
Geef eens wat meer informatie, met name over de specs. Het typenummer kan ik van de factuur af lezen, maar bij deze desktops kan je zelf bepaalde opties selecteren.
Om maar eens wat te noemen:
- wat voor optische drive zit er in? Een cd-speler, dvd-speler of een dvd brander?
- 2 Gb geheugen, in de vorm van 1x2Gb of 2x1Gb?
Duidelijke foto's van de aansluitingen achter zouden ook helpen.
Verkoop je ook los? Ik heb - eventueel - alleen interesse in de desktop, niet in de monitor.
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Sometimes het volgende:
- 2 Gb geheugen, in de vorm van 1x2Gb of 2x1Gb?
dat is waar hihi !quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:40 schreef marcosta het volgende:
tis iig een bod
moet ergens beginnen!
Het is 2 maal 1gbquote:
Jij bedoeld denk ik de gewone dc7800sff die max 100euro is Dit is de 7800 ultra slim business energy star edititie die zijn wat duurder vanwege betere onderdelen (laptop geheugen-harddisk-dvd-ect) maar wel gewoon een desktop processor upgradebaar tot de Intel Core 2 Quad Q9550 Processor (2.83-GHz, 12 MB L2 cache, 1333-MHz FSB Als je dat zou willenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:10 schreef Prowl het volgende:
Denk dat 100,= wel de max is alleen omdat het een "leuk setje" is
Dus de meeste onderdelen zijn van hoge kwaliteit aangezien ze kleiner zijn (voor een laptop). Enkel de processor is van de gebruikelijke lage desktop kwaliteit?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:21 schreef mikeyall het volgende:
[..]
Jij bedoeld denk ik de gewone dc7800sff die max 100euro is Dit is de 7800 ultra slim business energy star edititie die zijn wat duurder vanwege betere onderdelen (laptop geheugen-harddisk-dvd-ect) maar wel gewoon een desktop processor upgradebaar tot de Intel Core 2 Quad Q9550 Processor (2.83-GHz, 12 MB L2 cache, 1333-MHz FSB Als je dat zou willen
kijk maar op marktplaats hihi
Deze serie is inderdaad gebouwd voor werkplekken en kantoren lekker compact en snel deze zijn van betere kwaliteit omdat deze computers intensief gebruikt worden. Dit klinkt inderdaad vreemd maar daarom heeft HP verschillende klasse in hun assortiment de opvolger van dit systeem heet nu Elite en dat heeft die naam niet voor niets gekregen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef borbit het volgende:
[..]
Dus de meeste onderdelen zijn van hoge kwaliteit aangezien ze kleiner zijn (voor een laptop). Enkel de processor is van de gebruikelijke lage desktop kwaliteit?
per 100 zijn ze 40,= per stukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:21 schreef mikeyall het volgende:
[..]
Jij bedoeld denk ik de gewone dc7800sff die max 100euro is Dit is de 7800 ultra slim business energy star edititie die zijn wat duurder vanwege betere onderdelen (laptop geheugen-harddisk-dvd-ect) maar wel gewoon een desktop processor upgradebaar tot de Intel Core 2 Quad Q9550 Processor (2.83-GHz, 12 MB L2 cache, 1333-MHz FSB Als je dat zou willen
kijk maar op marktplaats hihi
En dat is alleen toegestaan als de hele dag niemand heeft gereageerd op je topic, dus niet meer doen op deze manier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef mikeyall het volgende:
ik zal hem weer ff actief maken nu de meeste mensen rond deze tijd achter de computer zitten !!
ohww wist ik niet...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is alleen toegestaan als de hele dag niemand heeft gereageerd op je topic, dus niet meer doen op deze manier.
Dat zijn ook gelijk de grootse handelaren op marktplaatsquote:Op zondag 6 januari 2013 01:19 schreef mikeyall het volgende:
Ja dan bestel je er 100 voor 40euro per stuk, dan bestel ik er 1000 voor een tientje per stuk goed!
kijk en vergelijk peeps
http://www.marktplaats.nl(...)8x-usb2-0-gb-vb.html
http://www.marktplaats.nl(...)c2d-2-2ghz-80gb.html
moet je er 100 hebben dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:07 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dat zijn ook gelijk de grootse handelaren op marktplaats
Juist bij die 2e kan ik ze krijgen voor die prijs![]()
![]()
Moet je nagaan wat hij er voor betaald bij inkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |