Sowieso wel. Ik koop in Duitsland nooit parkeerkaartje. In Bremen is het als volgt; geen kaartje is 10 euro, te laat terug is 5 euro per 24 uur. Goedkoper kan je bijna niet parkeren daar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:45 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van de boetebedragen, maar hier geloof ik echt helemaal niets van. 5 euro per boete?
In Oldenburg e.d. zetten wij de auto altijd gewoon in een parkeergarage, kost je ook hooguit een 10tje per dag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Sowieso wel. Ik koop in Duitsland nooit parkeerkaartje. In Bremen is het als volgt; geen kaartje is 10 euro, te laat terug is 5 euro per 24 uur. Goedkoper kan je bijna niet parkeren daar.
Als je in Duitsland 10 te hard rijdt mag je een schrikbarende 15 euro overmaken. Ik hou me daar ook nooit aan de snelheidslimieten, want ze moeten je staande houden wil je het voelen. Als je de boete thuiskrijgt zijn er honderd manieren om er onder uit te komen, dus daar gok ik dan maar op hehe.
In Duitsland controleren ze negen van de tien keer niet, dus is het gratisquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In Oldenburg e.d. zetten wij de auto altijd gewoon in een parkeergarage, kost je ook hooguit een 10tje per dag.
Oké ja daar kan ik nog wel inkomen want die boetes in Nederland zijn absurd, maar 5 euro voor het negeren van een stopbordquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Sowieso wel. Ik koop in Duitsland nooit parkeerkaartje. In Bremen is het als volgt; geen kaartje is 10 euro, te laat terug is 5 euro per 24 uur. Goedkoper kan je bijna niet parkeren daar.
Als je in Duitsland 10 te hard rijdt mag je een schrikbarende 15 euro overmaken. Ik hou me daar ook nooit aan de snelheidslimieten, want ze moeten je staande houden wil je het voelen. Als je de boete thuiskrijgt zijn er honderd manieren om er onder uit te komen, dus daar gok ik dan maar op hehe.
Dit dus. En alles is er goedkoper. Wat doe ik hier eigenlijk nog.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
In Duitsland is (bijna) alles beter geregeld.
http://www.immobilienscou(...)nBarType=RESULT_LISTquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dit dus. En alles is er goedkoper. Wat doe ik hier eigenlijk nog.
Haha daar is niets van te zeggen! Ik ben benieuwd wanneer ik ze binnenkrijg ; hoop alleen dat het bedrijf ze niet direct betaalt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah welnee joh, Als er een soort boete is waar makkelijk onderuit valt te komen zijn het die uit Duitsland wel..
besides, 3 jaar geleden daar EN een parkeerboete EN een boete voor het negeren van een stopbord gekregen; schade: 5,- per stuk.. Die laatste was een staande houding, dus de agent toen nog 5 euro fooi gegeven(had geen wisselgeld bij zich.)
da's dan toch hun probleem dunkt me?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, mijn belbus is geregeld. Ben benieuwd
Enige is dat ik er niet met een chipkaart in kan volgens de telefoniste, maar dat zien we daar wel weer.
Dankje!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:46 schreef joppie_saus het volgende:
Dit kan nog wel van pas komen:
http://www.flitsservice.n(...)d-wat-nu-t27325.html
Succes in Raamsdonksveer dan. RTS91 weet er alles van. Toen wij daar stonden moesten we hoe dan ook een kaartje kopen, ook al hadden we studentenOV. Meneer wilde van geen wijken weten. Kan zijn dat het daar nu anders is hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
da's dan toch hun probleem dunkt me?
Ik zou echt geen kaartje ofzo gaan kopen als ik een geldig vrij-rijden product op mijn ov-chipkaart zou hebben.
Is dat in de buurt van station Hoensbroek? Zo'n typische limbo met zwart haar van middelbare leeftijd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef zazzel het volgende:
Vandaag is m'n haat aan Limburg maar weer eens bevestigd. Kreeg net toch een grote bek van de receptioniste bij een van onze bekende schade herstellers.
Het terrein van hun stond bom vol met auto's en er was nog 1 plekje vrij, maar ik zou hem daar nooit in krijgen zonder schade te rijden. Dus ik had hem op een plek neergezet waar niemand er last van had. En die focus zou toch binnen een half uur worden opgehaald.
Nou begon ze te tieren over dat ik geen goedee chauffeur was als ik hem niet in dat vak kreeg en over slechte service van EW etc etc..
Hoezo gefrustreerd..
Nu nog 2 uur terug reizen van Heerlen naar Breda
Ja ik denk dat bij de zelfde bedoelen... Dat taaltje daar kan ik ook niet zoveel makenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:31 schreef maxmin het volgende:
[..]
Is dat in de buurt van station Hoensbroek? Zo'n typische limbo met zwart haar van middelbare leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |