abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:05:43 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128830214
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ben geinteresseerd in 'miscarraiges of justice' of foute beoordelingen enz. of beoordelingen door sensationalistische 'journalisme'.
dat was niet mijn vraag.
mja... wat denk je is hij schuldig of onschuldig?
what a year!, and its only Januari!
pi_128830441
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat was niet mijn vraag.
mja... wat denk je is hij schuldig of onschuldig?
Wie? vd Sloot? Ik weet t niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:25:25 #78
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_128834662
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

N confession is niet genoeg.
Er zijn heel veel confessions - maar dat is niet harde bewijs.
Er zijn veel mensen verkeerd veroordeeld met vals confessions.
Ja, we weten dat als jij iets in je hoofd bedenkt jij met geen enkel feitelijk argument te overtuigen bent.

1. Bekentenis is voor jou niet voldoende bewijs
2. Het bewijs an sich is voor jou niet voldoende bewijs

Kortom, dan houdt het simpelweg op om hierover verder met jou in discussie te gaan. Jouw standpunt staat vast en daar zal jij ongeacht de informatie hoe dan ook nooit en te nimmer van af wijken. Want de media schenkt er aandacht aan dus dan moet het wel een complot zijn.
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 16:29:51 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_128839331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:25 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ja, we weten dat als jij iets in je hoofd bedenkt jij met geen enkel feitelijk argument te overtuigen bent.

1. Bekentenis is voor jou niet voldoende bewijs
2. Het bewijs an sich is voor jou niet voldoende bewijs

Kortom, dan houdt het simpelweg op om hierover verder met jou in discussie te gaan. Jouw standpunt staat vast en daar zal jij ongeacht de informatie hoe dan ook nooit en te nimmer van af wijken. Want de media schenkt er aandacht aan dus dan moet het wel een complot zijn.
Dat is het probleem ook. De 'gewone' media niet geloven ondanks bergen bewijs, maar wel elke complottheorie van schimmige sites meteen omarmen.
pi_128842732
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is het probleem ook. De 'gewone' media niet geloven ondanks bergen bewijs, maar wel elke complottheorie van schimmige sites meteen omarmen.
Als ze komen met 'bergen bewijs' dan zal verder kijken natuurlijk.
Als ze hadden 'bergen bewijs'dan zijn ze niet zoveel vraagjes.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128843097
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hetzelfde is van toepassing op die theorietjes die jij gelooft, maar daar doe je dan weer niet moeilijk over.

Maargoed, het spreekt gewoon van weinig kritisch denken. De een heeft het meer dan de ander.
Conscience do cost.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:47:58 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128843423
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wel of geen bewijs, als er 1 gilt het is niet gebeurt, dan krijgt die de rest wel mee.
zie topic Londen topic in eerste instantie was iedereen kritisch, iedereen was er over eens dat het Geen false flag was, daarna begon er 1 bij te draaien, zonder bewijs of wat dan ook..
en toen ging de rest ook blaten.
en wat nou over nadenken het heet gewoon meelopen, kijk mij ik denk anders, je denkt niet ik zie verwijzen naar andere sites met mensen die ook het verstand van een kipnugget hebben.
kijk als ik er een rondje of een pijltje. deze screenshot van een filmpje van youtube bij zet, komt die pixel niet overeen met de achtergrond...

of iemand meld ik denk dat het in scene is gezet.
dan word het bij de rest we WETEN dat het in scene is gezet.
hoe wat waarom en wanneer maakt geen ene hol uit, dat boeit ze niet!
ik heb nog niemand op hele BNW gehoord over HOE!!!
alleen de gene die vragen.. hoe dan???
  maandag 15 juli 2013 @ 11:31:23 #83
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_128965315
New studies: ‘Conspiracy theorists’ sane; government dupes crazy, hostile

quote:
The authors were surprised to discover that it is now more conventional to leave so-called conspiracist comments than conventionalist ones: “Of the 2174 comments collected, 1459 were coded as conspiracist and 715 as conventionalist.” In other words, among people who comment on news articles, those who disbelieve government accounts of such events as 9/11 and the JFK assassination outnumber believers by more than two to one. That means it is the pro-conspiracy commenters who are expressing what is now the conventional wisdom, while the anti-conspiracy commenters are becoming a small, beleaguered minority.

Perhaps because their supposedly mainstream views no longer represent the majority, the anti-conspiracy commenters often displayed anger and hostility: “The research… showed that people who favoured the official account of 9/11 were generally more hostile when trying to persuade their rivals.”

In other words, people who use the terms “conspiracy theory” and “conspiracy theorist” as an insult are doing so as the result of a well-documented, undisputed, historically-real conspiracy by the CIA to cover up the JFK assassination. That campaign, by the way, was completely illegal, and the CIA officers involved were criminals; the CIA is barred from all domestic activities, yet routinely breaks the law to conduct domestic operations ranging from propaganda to assassinations.

Psychologist Laurie Manwell of the University of Guelph agrees that the CIA-designed “conspiracy theory” label impedes cognitive function. She points out, in an article published in American Behavioral Scientist (2010), that anti-conspiracy people are unable to think clearly about such apparent state crimes against democracy as 9/11 due to their inability to process information that conflicts with pre-existing belief.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 15 juli 2013 @ 11:38:59 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128965487
quote:
Klopt ook wel althans bij deze 2 zaken wel inderdaad.
Daarna komt de maanlanding hoax theorie.

Ondanks dat al veel theries in zake van 9/11 en JFK al ontkracht zijn en veel theries naar de prullenbak zijn verdwenen, blijven er nog heel wat vragen over of komen er meer bij.

Misschien klinkt het gek, maar ik hoop dat Snowden omgelegd word, Dan komen al zijn geheimen op straat te liggen, via denk Wikileaks en andere sites.
En hopelijk heeft hij ook wat informatie over deze 2 zaken voor ons. :)
  maandag 15 juli 2013 @ 17:57:00 #85
359872 bouwesuperman
Vrees niet, mens en dier!
pi_128976561
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt ook wel althans bij deze 2 zaken wel inderdaad.
Daarna komt de maanlanding hoax theorie.

Ondanks dat al veel theries in zake van 9/11 en JFK al ontkracht zijn en veel theries naar de prullenbak zijn verdwenen, blijven er nog heel wat vragen over of komen er meer bij.

Misschien klinkt het gek, maar ik hoop dat Snowden omgelegd word, Dan komen al zijn geheimen op straat te liggen, via denk Wikileaks en andere sites.
En hopelijk heeft hij ook wat informatie over deze 2 zaken voor ons. :)
Snowden is een gevaar voor de mensheid
Ik ben bouwesuperman en red wat er te redden valt, zoals kuttopics.
pi_129092886
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:57 schreef bouwesuperman het volgende:

[..]

Snowden is een gevaar voor de mensheid
Nee hoor - hij is gewoon 'n klein stukje van die Grand 'freedom-and-democracy Illusie.
Waarschijnlijk heeft hij nog steeds 'n baan bij onze lieve (in)security forces.
  zondag 18 augustus 2013 @ 19:16:35 #89
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130207507
propaganda voorbeelden in Nederland
-vaccinaties
- homo acceptatie
- klimaat opwarming
- nazi"s (1933-1945)
kleiner propaganda
- crisis
enkele voorbeelden die ik weet. Dan heb je ook nog bepaalde zaken die verdraaid worden in de media of die vals weer geven worden. Of je krijgt expres een onjuist beeld van die zaken.
enkele voorbeelden
- 9/11
- zaak Anass
- Pim
- Snowden
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130265983
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:20:43 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130266061
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
-vaccinaties
- homo acceptatie
-- nazi"s (1933-1945)
kleiner propaganda
- crisis
enkele voorbeelden die ik weet. Dan heb je ook nog bepaalde zaken die verdraaid worden in de media of die vals weer geven worden. Of je krijgt expres een onjuist beeld van die zaken.
enkele voorbeelden
- 9/11
- zaak Anass
- Pim
- Snowden
oke?
propaganda? leg ff wat uit , heb geen idee wat je er mee bedoeld.
degene die ik ff donker heb gemarkeerd
beetje uitleg er bij wat er niet klopt? TY ;)
pi_130269963
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
-vaccinaties
- homo acceptatie
- klimaat opwarming
- nazi"s (1933-1945)
kleiner propaganda
- crisis
enkele voorbeelden
- 9/11
- zaak Anass
- Pim
- Snowden
Hoe bedoel je die?
pi_130270186
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe bedoel je die?
Homo's zijn eng, dus als mensen niet tegen homo's zijn is er een complot gaande om hetero's te onderdrukken en om iedereen gay te maken.

Want je weet wel. Dat zou verschrikkelijk handig zijn enzo. :')
Conscience do cost.
pi_130270466
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Homo's zijn eng, dus als mensen niet tegen homo's zijn is er een complot gaande om hetero's te onderdrukken en om iedereen gay te maken.

Maar ik wíl helemaal niet gay worden.
Dus die propaganda is aan mij niet besteed.
pi_130270704
Die propaganda bestaat ook uitsluitend in het hoofd van de simpele man die pas tot leven komt in de slachtofferrol.
Conscience do cost.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:04:19 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130271012
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:41 schreef ems. het volgende:

[..]

homo's zijn GEZELLUUUUUGGGG
niks mis mee, tenzij tribal er bang voor is :P
pi_130271210
Het feit dat hij homo's in dat rijtje van hem zet zegt meteen een hoop over tribal en z'n manier van denken. Het gaat hem niet om de waarheid, het gaat erom wat hij vindt. Homo's zijn eng en begrijpt hij niet, dus zijn de mensen achter de schermen van plan om de homo's aan de macht te brengen.

Hetzelfde is van toepassing op politiek. Tribal begrijpt totaal niet wat er aan de hand is (met al die moeilijke woorden enzo) dus wordt het afgedaan als een complot; Allemaal slechte mannen die alleen maar aan zichzelf denken.

Elke keer als het knaapje komt met een verhaal dat iets niet te vertrouwen is, komt dat eigenlijk alleen maar voort uit angst voor het onbekende, een gebrek aan empathie en de onwil om buiten je zelf-opgestelde hokjes te denken. Uiteindelijk komt het neer op "Ik vind dat eng, dus ik vertrouw het niet". Een beetje zoals een klein kind reageert op harde geluiden die hij nog niet kan bevatten, zeg maar.
Conscience do cost.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:49:17 #99
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130276800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe bedoel je die?
Is het niet duidelijk. Ze laten express zoveel over homo's zien om ons dat te laten accepteren. heb niks tegen homo's hoor. De grens tussen homo zijn en pedo zijn is er klein. Mogelijk heeft het ook te maken met het langzaam legaal maken van pedofile. En het scheelt ook in de geboortegetallen als de helft homo is.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130276879
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Is het niet duidelijk. Ze laten express zoveel over homo's zien om ons dat te laten accepteren. heb niks tegen homo's hoor. De grens tussen homo zijn en pedo zijn is er klein. Mogelijk heeft het ook te maken met het langzaam legaal maken van pedofile. En het scheelt ook in de geboortegetallen als de helft homo is.
Komt die misvatting weer voorbij.
Dat zijn twee dingen die je los van elkaar moet zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')