En of ze op de langere duur zonder Rafael interessant genoeg blijft voor Hunkemöller, Gillette, etc.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:13 schreef Nies het volgende:
Ik vraag me af of Sylvie zo populair blijft bij onze oosterburen nu zij gaat scheiden van de HSV-topspeler?
Jij komt daar regelmatig over de vloer ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wel als je voornamelijk door de nanny wordt opgevoed.
Kortom: een flutmedium.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
Medium Liesbeth van Dijk in de Prive van 2 januari 2013
Ik vind Sylvie trouwens heel moeilijk te lezen. Ik kom niet door haar heen,
mijn hand voelt ook helemaal koud aan. Ik zie niet wie zij is en ik weet eigenlijk
ook niet of zij zelf weet wie ze is. Dat klinkt heel onaardig, maar ze is als een
soort robotje geprogrammeerd. Er zit weinig ziel in. Bij Rafael voel ik dat wel.
Ik vind hem een fascinerend mens met een enorm zakelijk instinct. Op dat gebied gaan
we nog veel van hem horen. Ik voel aan dat hij ooit bondscoach zal worden.
[ afbeelding ]
is die net zo episch als het pulpblaadje over Jantje destijds?quote:
dat is ook zielig als je vijf broers en zussen hebtquote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wel als je voornamelijk door de nanny wordt opgevoed.
Daar zit waarschijnlijk een deel van op een kostschool dus heb je er niets aanquote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
dat is ook zielig als je vijf broers en zussen hebt
Ja, klopt. Dat bedacht ik me ook al tijdens het tikkenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
dat is ook zielig als je vijf broers en zussen hebt
Hoezo ben je altijd alleen? Ik heb ook een zoon van zes, maar die heeft zat vriendjes gelukkig. Maar idd, offtopic.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dat bedacht ik me ook al tijdens het tikkenMaar toch lijkt het me sneuer als je alleen bent als kind. Broers en zussen hoeven het natuurlijk helemaal niet met elkaar te kunnen vinden maar als jong kind is dat meestal nog niet aan de orde.
Nou ja, behoorlijk offtopic natuurlijk
Nee als in wanneer je voornamelijk door de nanny opgevoed wordt.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoezo ben je altijd alleen? Ik heb ook een zoon van zes, maar die heeft zat vriendjes gelukkig. Maar idd, offtopic.
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:20 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ziet er zo uit als een foute al-qaida strijder
Dat haar op die armquote:
En ook zelf met Bild gesproken....quote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef borisz het volgende:
Ook Boulah en mevrouw nu-nog-Boulah zijn uitelkaar
http://www.telegraaf.nl/p(...)uz_ten_einde___.html
Als ik de comments bij Bild lees is men wel klaar met haar en de hele affaire.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook zelf met Bild gesproken....
Weer een poging de wind uit de zeilen te nemen?
Kunnen de meisjes iig wel samen hun gedeelde smart verwerken, en zijn ze allbei tegelijk spelersvrouw af.
Ik vraag me trouwens wel af hoe interessant ze Sylvie Meis op de Duitse TV vinden, ben benieuwd of mevrouw vd Vaart genoeg naam gemaakt heeft om aan het werk te blijven.
Arme Sylvie, Raf in een paar jaar geen inkomen meer, Sylvie geen inkomen meer, hoge hypotheken op huizen en grond die inmiddels waarschijnlijk minder waard zijn....quote:Op maandag 7 januari 2013 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik de comments bij Bild lees is men wel klaar met haar en de hele affaire.
Bouhlarouz is vrij.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme Sylvie, Raf in een paar jaar geen inkomen meer, Sylvie geen inkomen meer, hoge hypotheken op huizen en grond die inmiddels waarschijnlijk minder waard zijn....
Dat wordt heel snel een nieuw suikeroompje vinden.
Verbaast mij niet echt aangezien zij altijd in Duitsland is terwijl hij in Portugal woont.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef borisz het volgende:
Ook Boulah en mevrouw nu-nog-Boulah zijn uitelkaar
http://www.telegraaf.nl/p(...)uz_ten_einde___.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |