SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je kan het vachtje best bewaren hoor.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
en dan heb ik vandaag al gedoucht en 3 weken aan was opgevouwen. Nog zo'n zelfdehoeveelheid te gaan.quote:Vouwen. Waarom strijk ik de was van H wel en vouw ik de mijne niet eens op?
Ik wilde lapo-hunten maar wist ook niks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef Snowbells het volgende:
Durfde lapo niet te pakken want had geen inspiratie voor TT.
![]()
Of je leert het dat het niet in je zicht mag komen. Of ben je er zo een die seks moet hebben met alles wat menselijk is en een pieletje heeft?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet er toch naar kijken
Ik neuk ook niet met mn schemerlampen, maar ook die moeten er goed uitzien![]()
![]()
Klopt. En opsparen voor een lekkere winterjas.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Je kan het vachtje best bewaren hoor.Ik ook niet, maar is het wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef Snowbells het volgende:
Durfde lapo niet te pakken want had geen inspiratie voor TT.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
We zijn slecht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde lapo-hunten maar wist ook niks.![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom strijk ik de was van H wel?
Waarom strijk je uberhaupt?![]()
![]()
Dat doe je inderdaad verkeerdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan heb ik vandaag al gedoucht en 3 weken aan was opgevouwen. Nog zo'n zelfdehoeveelheid te gaan.Vouwen. Waarom strijk ik de was van H wel en vouw ik de mijne niet eens op?
![]()
![]()
Hoi, ik ben Kaneel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]haha mooi! Moet je me maar leren kennen he.
Ben je single, niet lesbisch en geefbaar?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb het niet bedacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef dawg het volgende:
geen soep toch, gekke meid.
in de braadpan met een uitje.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik vind het een 9/10quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. En opsparen voor een lekkere winterjas.
[..]
Ik ook niet, maar is het wat?![]()
![]()
Ja, hetero, denk het. Ben alleen denk ik veeeuuul te jong voor je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Kaneel.
Ben je single, niet lesbisch en geefbaar?![]()
Hier moet ik mijn beroep van maken.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, hetero, denk het. Ben alleen denk ik veeeuuul te jong voor je.![]()
Nu ben ik benieuwd! Hoe oud denk je dat Kaneel is?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, hetero, denk het. Ben alleen denk ik veeeuuul te jong voor je.![]()
![]()
Curses! Foiled again!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, hetero, denk het. Ben alleen denk ik veeeuuul te jong voor je.
Hoe oud ben je dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd! Hoe oud denk je dat Kaneel is?![]()
Ik kan niet schattenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd! Hoe oud denk je dat Kaneel is?. Eh. Zonder op zijn profiel te kijken denk ik 25-30
![]()
Er praat er een in zijn slaap,volgens mij.
Doe eens een wilde gokquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Curses! Foiled again!
Hoe oud ben je dan?![]()
Miauw.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh trouwens, ik wou nog even zeggen:
Konijnen.![]()
Ik vind dat je best goed bent in schatten dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan niet schatten. Eh. Zonder op zijn profiel te kijken denk ik 25-30
![]()
![]()
nee, maar ik mag er graag naar kijken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Of je leert het dat het niet in je zicht mag komen. Of ben je er zo een die seks moet hebben met alles wat menselijk is en een pieletje heeft?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh trouwens, ik wou nog even zeggen:
Konijnen.Als je mij op 25-30 schat en jij veel te jong bent, denk ik 16.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
17?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
voor mezelf sowieso niet, want ik vind strijken nutteloos als het toch weer zo uit de kast gegooid wordt omdat ik op zoek ben naar dat ene rokje, jurkje, broek of truitje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fixed.
Waarom strijk je uberhaupt?![]()
En hij heeft zn kleren graag gestreken en die van de kleine ook en kan er zelf echt niks van
doe ik wel vakerquote:
Prr. Zeer aaibaar ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf je UI een lief katje vinden.![]()
Dat is dan wel weer lief van jou.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor mezelf sowieso niet, want ik vind strijken nutteloos als het toch weer zo uit de kast gegooid wordt omdat ik op zoek ben naar dat ene rokje, jurkje, broek of truitje.![]()
En hij heeft zn kleren graag gestreken en die van de kleine ook en kan er zelf echt niks van
Strijken is gigantisch overrated.![]()
![]()
If it makes you feel any better, voordat je gezegd had dat je te jong was, had ik je 19-20 geschat.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:58 schreef Fera het volgende:
[..]
If it makes you feel any better, voordat je gezegd had dat je te jong was, had ik je 19-20 geschat.altijd leuk om te horen
![]()
Ik zag laatst een meisje van +- 15...quote:
Toen dacht ik wel een beetje van... ''Jezusmina...''Rustig aan.![]()
Ik doe even een paar stappen naar achter voordat ik mezelf vies voel dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, zeg het maar niet vaker voordat ik een complex krijgEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ja, ik heb kip in huis genomen.. Was ook al een enorme fout.. Nu ligt ze op schoot en maakt ze het onmogelijk om met beide handen te typen en dus ook om een jointje te draaienquote:
Nouja zeg. Doe maar gewoon normaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe even een paar stappen naar achter voordat ik mezelf vies voel dan.![]()
Ik denk dan: He, die geef ik les.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje van +- 15...
Toen dacht ik wel een beetje van... ''Jezusmina...''Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan doe je al vies genoeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja zeg. Doe maar gewoon normaal.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bummerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik heb kip in huis genomen.. Was ook al een enorme fout.. Nu ligt ze op schoot en maakt ze het onmogelijk om met beide handen te typen en dus ook om een jointje te draaien. Maar katten
![]()
![]()
Ik ook.quote:Wil zooo graag mijn eigen kat, maar dat kan hier echt niet.
Dus knuffel ik die van m'n ouders maar extra als ik bij m'n moeder ben.
![]()
Dat is wel waarquote:Ik ben docent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja zeg. Doe maar gewoon normaal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Behalve als ze op je toetsenbord gaan staan, of hun aars haast in je gezicht drukken.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Whehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel waar
[..]
Ik ben docent.in welk vak?
![]()
ach, verder zijn we voornamelijk vervelend tegen elkaar, dus dan mag het best een keerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief van jou.
Strijken is gigantisch overrated.
Ja, kreukels zakken er vanzelf wel weer uit..
A dirty mind is a joy forever.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel waar
[..]
Ik ben docent.
Het regent clichés.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik dus ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook.Wil zooo graag mijn eigen kat, maar dat kan hier echt niet.
Dus knuffel ik die van m'n ouders maar extra als ik bij m'n moeder ben.
. Da's wel balen
![]()
![]()
Nooit last vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als ze op je toetsenbord gaan staan, of hun aars haast in je gezicht drukken.![]()
![]()
Ik ga mijn koude voetjes tegen iemand zijn warme rug zetten, lachen en daarna een poging doen tot slapen.
Slaap lekker iedereen.
leen kip een weekje, zie hoe ze je seks verpest, je kleren molt, jensokken verstopt, je was versleept, in je gordijnen klimt, het eten van je andere kat inpikt, ruik hoe ze naar anus stinkt en je komt erop terugquote:
Ik alleen als ik bij Gitaar ben, want Bogie is opgevoed.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Netjes opvouwen helpt ook al.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, verder zijn we voornamelijk vervelend tegen elkaar, dus dan mag het best een keer
Ja, kreukels zakken er vanzelf wel weer uit..Ja.quote:![]()
![]()
Zou ik ook doen als ik Kip zou worden genoemd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leen kip een weekje, zie hoe ze je seks verpest, je kleren molt, jensokken verstopt, je was versleept, in je gordijnen klimt, het eten van je andere kat inpikt, ruik hoe ze naar anus stinkt en je komt erop terugGoed idee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laten we een nieuwe start maken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
geen idee, dat doe ik dus zeldenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Netjes opvouwen helpt ook al.
[..]
Ja.
Een nieuwe wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laten we een nieuwe start maken.
Hmm..
Rustig aan.![]()
varken heeft het slechter getroffenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik Kip zou worden genoemd.
[..]
Goed idee.
Aw waarom die namen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
varken heeft het slechter getroffen![]()
Ik heb geen seks thuis, mijn kleren worden nooit gesloopt, was ligt overal dus dat boeit niet, gordijnen kan ze niet bij, heb geen andere kat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leen kip een weekje, zie hoe ze je seks verpest, je kleren molt, jensokken verstopt, je was versleept, in je gordijnen klimt, het eten van je andere kat inpikt, ruik hoe ze naar anus stinkt en je komt erop terug![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik alleen als ik bij Gitaar ben, want Bogie is opgevoed.![]()
![]()
Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Netjes opvouwen helpt ook al.
[..]
Ja.![]()
varkens zijn tof en intelligent en kippen zijn grappig.quote:
Oh dat doe ik altijd wel meteen als het van de waslijn komt. Maar ik heb ook niet echt een andere plek om het te laten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, dat doe ik dus zelden![]()
![]()
Ah, zo. Arme kattenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
varkens zijn tof en intelligent en kippen zijn grappig.![]()
![]()
Nog 7 huisgenoten die iets te zeggen hebben. Het zou dan een huiskat moeten worden, want mijn kamer is echt te klein voor een binnenkat, en naar buiten kunnen ze niet hier. En er is niet helemaal altijd iemand thuis, iedereen moet dan meebetalen aan dat beestje enzo. Vond niet iedereen hier tof.quote:![]()
![]()
dan komt ze tot vervelens toe bij je liggen, op je vingers of dat waar je mee bezig bent, ze laat je struikelen, als je de deur dichtdoet en je bent weg uit de ruimte waar zij zit, probeert zé onder de deur door te graven, enz enzquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen seks thuis, mijn kleren worden nooit gesloopt, was ligt overal dus dat boeit niet, gordijnen kan ze niet bij, heb geen andere kat.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
drogerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat doe ik altijd wel meteen als het van de waslijn komt. Maar ik heb ook niet echt een andere plek om het te laten.![]()
Ik prop het gewoon mn washok in.
Da's wel begrijpelijk ja. Komt later welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog 7 huisgenoten die iets te zeggen hebben. Het zou dan een huiskat moeten worden, want mijn kamer is echt te klein voor een binnenkat, en naar buiten kunnen ze niet hier. En er is niet helemaal altijd iemand thuis, iedereen moet dan meebetalen aan dat beestje enzo. Vond niet iedereen hier tof.![]()
![]()
niks arms aan. Die beesten hebben het beter dan menig mens.quote:
Nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan komt ze tot vervelens toe bij je liggen, op je vingers of dat waar je mee bezig bent, ze laat je struikelen, als je de deur dichtdoet en je bent weg uit de ruimte waar zij zit, probeert zé onder de deur door te graven, enz enz![]()
Ik heb geen droger en geen washok.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
droger![]()
Ik prop het gewoon mn washok in.Sowieso! Ik zou ook echt geen vent willen die katten stom vindt. Ik moet en zal een kat hebben later.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's wel begrijpelijk ja. Komt later wel![]()
![]()
Hebben ze pechquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb geen droger en geen washok.
[..]
Sowieso! Ik zou ook echt geen vent willen die katten stom vindt. Ik moet en zal een kat hebben later.![]()
![]()
je kent kip niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb geen droger en geen washok.
[..]
Sowieso! Ik zou ook echt geen vent willen die katten stom vindt. Ik moet en zal een kat hebben later.
zou niks voor mij zijn..quote:
Oh, ik vermaak me prima.quote:
Maar thuis hadden we ook al jaren geen droger meer, dus ben ondertussen niet meer anders gewend.![]()
ik moest wel.in mn vorige woning was het zo vochtig dat niks droogde..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, ik vermaak me prima.
Maar thuis hadden we ook al jaren geen droger meer, dus ben ondertussen niet meer anders gewend.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Dat zou dan weer niks voor mij zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moest wel.in mn vorige woning was het zo vochtig dat niks droogde..![]()
![]()
antikraak en wilde niet bij mn ouders. Wel een eengezinswoning. Wat dat betreft heb ik een hoop aan ruimte in moeten leveren met mn 1 slaapkamerflatje nu. Mja, hier mag ik dan ook blijvenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zou dan weer niks voor mij zijn.
kip is vervelender dan ik.quote:
Antikraak was ook niks voor mij, ook al wou ik uit huis.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
antikraak en wilde niet bij mn ouders. Wel een eengezinswoning. Wat dat betreft heb ik een hoop aan ruimte in moeten leveren met mn 1 slaapkamerflatje nu. Mja, hier mag ik dan ook blijven
Maar weten dat je gewoon ergens mag blijven wonen is wel heel fijn idd.![]()
![]()
quote:
nja, ik had er niet zoveel problemen mee als dat ik met n ouders had, dus was snel besloten voor mijquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Antikraak was ook niks voor mij, ook al wou ik uit huis.
Maar weten dat je gewoon ergens mag blijven wonen is wel heel fijn idd.
Dat lijkt me logisch dan ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik had er niet zoveel problemen mee als dat ik met n ouders had, dus was snel besloten voor mij
Ik moest uit huis en wou ook wel maar er zat van beide kanten geen grote haast achter. Dus toen kon ik wachten op de goede kamer voor mij, ipv anti-kraak.![]()
![]()
kamer wilde ik sowieso liever niet. Ik deel niet graag..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch dan ja.
Ik moest uit huis en wou ook wel maar er zat van beide kanten geen grote haast achter. Dus toen kon ik wachten op de goede kamer voor mij, ipv anti-kraak.
Binnen het gebied waar ik zocht ging ik nooit iets zelfstandigs vinden binnen budget. En ik vind dit ook wel zo gezellig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kamer wilde ik sowieso liever niet. Ik deel niet graag..
Maar af en toe lijkt helemaal mijn eigen plekje me ook wel lekker.![]()
Hetis zo heerlijk.. Als ik een dag niet wil afwassen, kan dat prima. Niemand die zeurt als ik mijn was in de droger laat zitten, geen gezeik over mijn douches van 3 kwartier enz enz.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Binnen het gebied waar ik zocht ging ik nooit iets zelfstandigs vinden binnen budget. En ik vind dit ook wel zo gezellig.
Maar af en toe lijkt helemaal mijn eigen plekje me ook wel lekker.
ja, ik misschien ook maar. Morgen helpen bij voorbereidingen verjaardag van een vriendin, savnds de verjaardag en als ik thuis kom ligt er een mafkees in mn nest.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga toch ook maar eens slapen.
Truste!
Trusten!
Oh maar van dat alles heb ik ook geen last hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hetis zo heerlijk.. Als ik een dag niet wil afwassen, kan dat prima. Niemand die zeurt als ik mijn was in de droger laat zitten, geen gezeik over mijn douches van 3 kwartier enz enz.Afwas staat op mijn kamer of in mijn persoonlijke afwasbak, de was wordt vanzelf op de wasmachine gelegd (en ik heb dus geen droger
) en we hebben 2 douches.
Maargoed, slaap dus enzo.![]()
Zeur nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik misschien ook maar. Morgen helpen bij voorbereidingen verjaardag van een vriendin, savnds de verjaardag en als ik thuis kom ligt er een mafkees in mn nest.
Trusten!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zou bijna denken dat het familie is van Julesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik heb kip in huis genomen.. Was ook al een enorme fout.. Nu ligt ze op schoot en maakt ze het onmogelijk om met beide handen te typen en dus ook om een jointje te draaien
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Feliciteertquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
GOEDEEEEEEEEEEEEEEEEMORGEN!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Fijne dag lieffies en ik ga slapen, Nachtdienst gehad en nu slapen
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Welterustenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:00 schreef DaMook het volgende:
Fijne dag lieffies en ik ga slapen, Nachtdienst gehad en nu slapen
![]()
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank jequote:. Tot vanavond
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Do tell!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wakker worden met goed nieuws
Ik hou ervanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Graziano Pelle! Lalalalallalalalallalalalalalalalalalalalalaquote:![]()
Graziano Pelle! Lalalalallalalalallalalalalalalalalalalalala![]()
![]()
Spijt, ik heb hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graziano Pelle! Lalalalallalalalallalalalalalalalalalalalala
[b]AirwiN schreef [/b]
Is nog niet helemaal rond hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graziano Pellè zal binnenkort een vierjarig contract in De Kuip ondertekenen. Feyenoord maakt daarvoor drie miljoen euro over naar Parma FC en technisch directeur Martin van Geel blijft zo binnen zijn budget, meldt Voetbal International zaterdagochtend. RTV Rijnmond meldt bovendien dat AZ ook in de deal betrokken wordt. Parma FC heeft nog een betalingsachterstand aan de club van trainer Gert-Jan Verbeek.quote:
UPDATE - Van Geel: 'Bedrag gaat richting de twee miljoen'
Martin van Geel spreekt de eerdere berichtgevingen tegenover ELFvoetbal over een transfersom van drie miljoen euro tegen. De technisch directeur zegt tegenover het medium: 'Het bedrag gaat richting de twee miljoen'
Het gaat gewoon gebeuren hoor Royco
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 10:38:01 ]![]()
Godver ik wil boodschappen doen, klotegeld
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik las het vanmorgen, van Geel hoopt het voor morgen helemaal rond te hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graziano Pellè zal binnenkort een vierjarig contract in De Kuip ondertekenen. Feyenoord maakt daarvoor drie miljoen euro over naar Parma FC en technisch directeur Martin van Geel blijft zo binnen zijn budget, meldt Voetbal International zaterdagochtend. RTV Rijnmond meldt bovendien dat AZ ook in de deal betrokken wordt. Parma FC heeft nog een betalingsachterstand aan de club van trainer Gert-Jan Verbeek.
Martin van Geel spreekt de eerdere berichtgevingen tegenover ELFvoetbal over een transfersom van drie miljoen euro tegen. De technisch directeur zegt tegenover het medium: 'Het bedrag gaat richting de twee miljoen'![]()
Ik weet niet waar je op zit te wachten?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik wil boodschappen doen, klotegeld
Maar bepaalde instanties keren niet uit op zaterdag volgens mij![]()
![]()
![]()
Maar dan hoeven jij en fototoestel niet naakt door de kuip te rennenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graziano Pellè zal binnenkort een vierjarig contract in De Kuip ondertekenen. Feyenoord maakt daarvoor drie miljoen euro over naar Parma FC en technisch directeur Martin van Geel blijft zo binnen zijn budget, meldt Voetbal International zaterdagochtend. RTV Rijnmond meldt bovendien dat AZ ook in de deal betrokken wordt. Parma FC heeft nog een betalingsachterstand aan de club van trainer Gert-Jan Verbeek.
Martin van Geel spreekt de eerdere berichtgevingen tegenover ELFvoetbal over een transfersom van drie miljoen euro tegen. De technisch directeur zegt tegenover het medium: 'Het bedrag gaat richting de twee miljoen'
Het gaat gewoon gebeuren hoor Royco![]()
![]()
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan hoeven jij en fototoestel niet naakt door de kuip te rennen![]()
![]()
Point of view my dear, point of view!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Persoonlijk vind ik hem geweldig. Geen idee of ze het daar in JNG ook mee eens zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
C-c gaat wel weer heisa schoppen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik hem geweldig. Geen idee of ze het daar in JNG ook mee eens zijn[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
C-c gaat wel weer heisa schoppen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarheid.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mn kat is heeeeeeeeeeeeel blij met dr ieniemini krabpaal!
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat ze mijn benen niet meer als krabpaal gebruikt
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zat net een vent voor me in de trein die heel erg stonk. Blijkbaar was hij uitgestapt, mijn neus rook opeens geen stank meer.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik moet zo echt iets gaan doen maar ik heb zo weinig zin
[b]AirwiN schreef [/b]
Of je bent aan de geur gewend geraaktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Er zat net een vent voor me in de trein die heel erg stonk. Blijkbaar was hij uitgestapt, mijn neus rook opeens geen stank meer.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
ik ga zo kijken of ze dat spelletje hebben waar jij het over hadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet zo echt iets gaan doen maar ik heb zo weinig zin![]()
![]()
Welke?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga zo kijken of ze dat spelletje hebben waar jij het over had
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is al besprokenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog eens lekker wakker worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Voortaan maar wel doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een limbo die voor Feyenoord isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog eens lekker wakker worden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Trek je niks aan van die neus.quote:
Ze is gewoon chagrijnig omdat ze weet dat ze achter ons gaan eindigen![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Trek je niks aan van die neus.
Ze is gewoon chagrijnig omdat ze weet dat ze achter ons gaan eindigenmaar altijd nog achter PSV
14 SHADES OF GREY
Logisch ook uit Limburg komt ook geen fatsoenlijke clubquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en? Hier wonen best veel Feyenoorders hoor14 SHADES OF GREY
Klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch ook uit Limburg komt ook geen fatsoenlijke club![]()
Mogguh.
Toch maar niet naar het asiel gegaan, sinds donderdag (fysio) doet m'n knie weer meer pijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik help het jullie hopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wij worden dit jaar kampioen Tijn
14 SHADES OF GREY
De coolsingel moet nodig weer een keer verbouwd worden
14 SHADES OF GREY
Das mooi kutquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:19 schreef Samzz het volgende:
Mogguh.
Toch maar niet naar het asiel gegaan, sinds donderdag (fysio) doet m'n knie weer meer pijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Respect!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Half uur eerder wakker dan gister![]()
Die is gehersenspoeld door jouquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn nichtje woont in Limburg en die is ook voor Feijenoord![]()
Net als je neefje
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn nichtje woont in Limburg en die is ook voor Feijenoord![]()
![]()
![]()
het is een nichtje die ik pas op latere leeftijd heb leren kennenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is gehersenspoeld door jou![]()
Net als je neefje![]()
![]()
Dus?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is een nichtje die ik pas op latere leeftijd heb leren kennen
Je probeert mij ook te hersenspoelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Kaneelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Half uur eerder wakker dan gistergoeie morgen
14 SHADES OF GREY
Ik ben wel gehersenspoeldquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is gehersenspoeld door jou![]()
Net als je neefje![]()
![]()
ze is al heel haar leven voor Feijenoord dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus?
Je probeert mij ook te hersenspoelen![]()
![]()
Zou de TC al up and running zijn?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heel goedquote:
14 SHADES OF GREY
Ja, ik moest best zware oefeningen doen. Dus logisch gevolg is belastig/overbelasting en dus pijnquote:.
Toen ik iets van vijf jaar was zei ik blijkbaar een keer dat Ajax goed was (1995). Een week later zat ik in De Kuipquote:![]()
![]()
Squaten en lunges?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik moest best zware oefeningen doen. Dus logisch gevolg is belastig/overbelasting en dus pijn.
![]()
![]()
Euh, ik heb geen idee hoe de oefeningen hetenquote:. Maar het zou best kunnen dat ze zo heten, tevens moet ik op m'n zij liggen en dan m'n linker been gestrekt op en neer bewegen, op m'n buik liggen en dan m'n linker been zo'n tien cm optillen enz.
Hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toen ik iets van vijf jaar was zei ik blijkbaar een keer dat Ajax goed was (1995). Een week later zat ik in De Kuip
14 SHADES OF GREY
Oh. Ja, ik heb toen echt veel verschillende soorten oefeningen moeten doen. Niet normaalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik heb geen idee hoe de oefeningen heten. Maar het zou best kunnen dat ze zo heten, tevens moet ik op m'n zij liggen en dan m'n linker been gestrekt op en neer bewegen, op m'n buik liggen en dan m'n linker been zo'n tien cm optillen enz.
Maar jij bent vooral nog bezig met spierversterkende oefeningen of heb je ook al oefeningen met rennen/draaien/trampoline.. dus voor de stabiliteit?![]()
Ik ben vandaag niet thuisquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Ok, wie heeft er laxeermiddel in mijn drinken gedaan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Stop er een kurk inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Ok, wie heeft er laxeermiddel in mijn drinken gedaan?14 SHADES OF GREY
Nee, enkel spierversterkende oefeningen. En die heb ik gisteren, en dus vannacht, flink gevoeld in de banden. Gisteren avond ging m'n knie branden als een gekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik heb toen echt veel verschillende soorten oefeningen moeten doen. Niet normaal
Maar jij bent vooral nog bezig met spierversterkende oefeningen of heb je ook al oefeningen met rennen/draaien/trampoline.. dus voor de stabiliteit?.
Omdat jij laxeermiddel op hebt natuurlijkquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is niet leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij laxeermiddel op hebt natuurlijk
Ik loop leeg![]()
Ah, dan zit je dus nog echt aan het begin jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, enkel spierversterkende oefeningen. En die heb ik gisteren, en dus vannacht, flink gevoeld in de banden. Gisteren avond ging m'n knie branden als een gek.
Al zal de behandeling verrekking <> scheuring wel wat anders zijn.![]()
Dat lukt het beste op je eigen wc natuurlijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Denk het wel, ik hoef pas over twee weken weer te komenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah, dan zit je dus nog echt aan het begin ja
Al zal de behandeling verrekking <> scheuring wel wat anders zijn..
Ja dat wel, maar kan niet, moet straks nog actief doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt het beste op je eigen wc natuurlijk![]()
Ow. Ik zat er iedere week minimaal drie keerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk het wel, ik hoef pas over twee weken weer te komen.
![]()
![]()
Ik had ook een verrekking en geen scheur, gelukkigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ow. Ik zat er iedere week minimaal drie keer.
Ja gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook een verrekking en geen scheur, gelukkig.
Hebben ze wel een mri gemaakt van je knie? Want ik zou eerst maar een kleine scheur hebben zeiden ze, bleek dat ding er uiteindelijk helemaal af te liggen![]()
![]()
Nee, dat was niet nodig zei de artsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar
Hebben ze wel een mri gemaakt van je knie? Want ik zou eerst maar een kleine scheur hebben zeiden ze, bleek dat ding er uiteindelijk helemaal af te liggen.
Zeiden ze bij mij ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat was niet nodig zei de arts.
![]()
Maar als de knie niet meer stabiel is, is er meestal een scheur(tje).![]()
Mijn knie is wel stabielquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zeiden ze bij mij ook![]()
Maar als de knie niet meer stabiel is, is er meestal een scheur(tje)..
Bij een collega zijn ze kruisbanden afgescheurd. Huisarts zijn wat rust houden en dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zeiden ze bij mij ook![]()
Maar als de knie niet meer stabiel is, is er meestal een scheur(tje).14 SHADES OF GREY
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij een collega zijn ze kruisbanden afgescheurd. Huisarts zijn wat rust houden en dan komt het wel goed.![]()
![]()
Ghehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar kan niet, moet straks nog actief doen
Dat is altijd gevaarlijk als je last hebt van racekak
[b]AirwiN schreef [/b]
Met heeeeeeeel veel rust en verder niks zou het uiteindelijk wel pijnloos moeten worden, maar goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij een collega zijn ze kruisbanden afgescheurd. Huisarts zijn wat rust houden en dan komt het wel goed.?
Kruisbanden of kruisband. Allebei lijkt me sterkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij een collega zijn ze kruisbanden afgescheurd. Huisarts zijn wat rust houden en dan komt het wel goed.
Maar afgescheurd gaat met rust niet over. Afgescheurd gaat nooit over
Je kunt hooguit de bovenbeenspieren trainen om de knie wat stabieler te maken, maar uiteindelijk blijft het allemaal maar behelpen. Gescheurde kruisband moet je gewoon laten vervangen voor een fatsoenlijk resultaat![]()
![]()
Daarom volgende keer amputatiequote:14 SHADES OF GREY
Uiteraard maar dat kwam pas later. Nu is zijn knie weer goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kruisbanden of kruisband. Allebei lijkt me sterk
Je kunt hooguit de bovenbeenspieren trainen om de knie wat stabieler te maken, maar uiteindelijk blijft het allemaal maar behelpen. Gescheurde kruisband moet je gewoon laten vervangen voor een fatsoenlijk resultaat14 SHADES OF GREY
En ik een stuk vleesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je er daarna wel nooit meer last van
14 SHADES OF GREY
Volgens mij is het wel afhankelijk van de scheur. Helemaal afgescheurd zal nooit helen, maar een scheurtje zal uiteindelijk weer aangroeien, dacht ik. Ik vergelijk het met een pees bij het paard, met veel rust gaat dat ook helen, namelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kruisbanden of kruisband. Allebei lijkt me sterk
Je kunt hooguit de bovenbeenspieren trainen om de knie wat stabieler te maken, maar uiteindelijk blijft het allemaal maar behelpen. Gescheurde kruisband moet je gewoon laten vervangen voor een fatsoenlijk resultaat“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klopt, maar duurt wel lang + je moet dan echt heel voorzichtig met je knie blijven omgaan een hele lange tijd. Wil je zekerheid dan moet je een vkb reconstructie laten uitvoerenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel afhankelijk van de scheur. Helemaal afgescheurd zal nooit helen, maar een scheurtje zal uiteindelijk weer aangroeien, dacht ik. Ik vergelijk het met een pees bij het paard, met veel rust gaat dat ook helen, namelijk.![]()
Bij mij was ook nog eens de halve meniscus naar de klote![]()
![]()
Dat is wel kut ja, ik weet niet hoe het met mijn meniscus gaatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, maar duurt wel lang + je moet dan echt heel voorzichtig met je knie blijven omgaan een hele lange tijd. Wil je zekerheid dan moet je een vkb reconstructie laten uitvoeren![]()
Bij mij was ook nog eens de halve meniscus naar de klote. Maar ik denk wel goed.
Mja, de meniscus knippen ze gewoon bij en die herstelde ruim op tijd binnen het dikke half jaar dat stond voor de kruisbandquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja, ik weet niet hoe het met mijn meniscus gaat. Maar ik denk wel goed.
![]()
![]()
Bewust zwart/wit?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat snap ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Merci, guys.
Grafiet is een grijs potloodquote:. En die heb ik gebruikt en daarom dus zwart/wit
.
Aha. Duidelijk. Hij is wel mooiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:17 schreef Samzz het volgende:
Merci, guys.
[..]
Grafiet is een grijs potlood. En die heb ik gebruikt en daarom dus zwart/wit
.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:18 schreef Samzz het volgende:
Thanks. Ik ga eens douchen en dan strijken
.
Moet ook nog wat strijken
![]()
Mooi Samzz!!!quote:
Gaat lukken, het zijn redelijk makkelijke jurkjesquote:. Dus, aan de strijk
.
Valt dan weer mee. Ik ben ook alweer klaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat lukken, het zijn redelijk makkelijke jurkjes. Dus, aan de strijk
.
![]()
![]()
Mooi zo!quote:
Jaa, met mij ook. Alleen dat slaapritme van mij gaat echt voor problemen zorgen komende week.![]()
![]()
Hmm ja, dat zal wel weer even wennen zijn jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mooi zo!
Jaa, met mij ook. Alleen dat slaapritme van mij gaat echt voor problemen zorgen komende week.![]()
![]()
Ja joh, ging gister om 4 uur slapen en ben nu net een half uur wakker ofzo? Ben wel heel bewust nachten van 8 uur aan het aanhouden, maar straks moet ik dus echt weer om 12 uur in bed liggen. Dat wordt omschakelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm ja, dat zal wel weer even wennen zijn ja![]()
![]()
Zo bekendquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja joh, ging gister om 4 uur slapen en ben nu net een half uur wakker ofzo? Ben wel heel bewust nachten van 8 uur aan het aanhouden, maar straks moet ik dus echt weer om 12 uur in bed liggen. Dat wordt omschakelen.![]()
Behalve dan dat ik 8 uur per nacht aanhoud. Dat red ik niet, meestal ben ik toch wel na 6 uur wakker![]()
![]()
Mja, ik dus niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo bekend![]()
Behalve dan dat ik 8 uur per nacht aanhoud. Dat red ik niet, meestal ben ik toch wel na 6 uur wakkerZou misschien wel beter zijn. Maar zelfs nu werd ik alleen wakker omdat ik de wekker had gezet.
![]()
![]()
Meeste mensen worden wakker door een wekker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik dus niet.Zou misschien wel beter zijn. Maar zelfs nu werd ik alleen wakker omdat ik de wekker had gezet.
14 SHADES OF GREY
Ik sliep rond 3 uur en om 9 uur weer klaarwakker![]()
Dat is lang slapen voor mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Nooit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste mensen worden wakker door een wekker.
Ik ben altijd voor de wekker wakker.![]()
![]()
Ook als die wekker pas om 12 uur gaat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste mensen worden wakker door een wekker.![]()
Ja, maar jij ligt de hele dag in bed. Je verbruikt nauwelijks energiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik sliep rond 3 uur en om 9 uur weer klaarwakker![]()
Dat is lang slapen voor mij![]()
![]()
Nah dat valt hartstikke mee hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar jij ligt de hele dag in bed. Je verbruikt nauwelijks energie
Ik geniet nu gewoon van mn welverdiende vakantie.
Normaal ging de wekker om half 6, dan douchen, aankleden, hond uitlaten, ontbijten, afwassen, naar de trein fietsen, 2 uur treinen, 8 uur werken, treinen, naar huis fietsen, hond uitlaten, hond en kat voeren, zelf eten, kind voeren, boos worden op kind want lui, stofzuigen, dweilen, en dan was het alweer uur of 10If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Toch niet dagelijks stofzuigen en dweilen he?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah dat valt hartstikke mee hoor.
Normaal ging de wekker om half 6, dan douchen, aankleden, hond uitlaten, ontbijten, afwassen, naar de trein fietsen, 2 uur treinen, 8 uur werken, treinen, naar huis fietsen, hond uitlaten, hond en kat voeren, zelf eten, kind voeren, boos worden op kind want lui, stofzuigen, dweilen, en dan was het alweer uur of 10![]()
Oh en de dagen dat ik niet hoefde te werken ging mn wekker ook om half 6 want die vergeet ik altijd uit te zetten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met een hond een kat en een kind dus wel. Soms zelfs 2x per dagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toch niet dagelijks stofzuigen en dweilen he?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Grapjuuhhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah dat valt hartstikke mee hoor.
Normaal ging de wekker om half 6, dan douchen, aankleden, hond uitlaten, ontbijten, afwassen, naar de trein fietsen, 2 uur treinen, 8 uur werken, treinen, naar huis fietsen, hond uitlaten, hond en kat voeren, zelf eten, kind voeren, boos worden op kind want lui, stofzuigen, dweilen, en dan was het alweer uur of 10![]()
![]()
Ligt eraan hoe laat je gaat slapen, maar ik word bijna altijd wakker voor de wekker. Soms is dat best irritant.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook als die wekker pas om 12 uur gaat?14 SHADES OF GREY
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een hond een kat en een kind dus wel. Soms zelfs 2x per dagDat zou ik echt noooooit doen. Stofzuigen vooruit, als er echt veel haren liggen enzo. Maar dweilen niet hoor.
![]()
![]()
Als ze weer samen hebben gewerkt om de vuilnisbak leeg te halen ofzo dan ga ik dweilen jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat zou ik echt noooooit doen. Stofzuigen vooruit, asl er echt veel haren liggen enzo. Maar dweilen niet hoor.
![]()
Helaas deden ze dat dagelijks
[b]AirwiN schreef [/b]
Zelfs al ga ik laat slapen, meestal sliep ik dan nog steeds niet tot na 12 uur. Maargoed, dit was voorlopig ook de laatste keer dat het kon.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je gaat slapen, maar ik word bijna altijd wakker voor de wekker. Soms is dat best irritant.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze weer samen hebben gewerkt om de vuilnisbak leeg te halen ofzo dan ga ik dweilen ja![]()
Helaas deden ze dat dagelijks![]()
![]()
Same herequote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mooi zo!
Jaa, met mij ook. Alleen dat slaapritme van mij gaat echt voor problemen zorgen komende week.
Vanaf maandag weer om 6:15 op... nu rolde ik om 11:45 uit bed (ukkie was erbij gekropen en ook in slaap gevallen)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heb jij nu ook geen trek in turkenhap?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze weer samen hebben gewerkt om de vuilnisbak leeg te halen ofzo dan ga ik dweilen ja![]()
Helaas deden ze dat dagelijksBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, ik ging net naar de winkel en overal op dit pleintje ligt turkenkotsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij nu ook geen trek in turkenhap?![]()
Dus nee, ik heb echt helemaal geen trek!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gadverdammequote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik ging net naar de winkel en overal op dit pleintje ligt turkenkots![]()
Dus nee, ik heb echt helemaal geen trek!.
Dweilen kan in principe net zo snel als stofzuigen hoor...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat zou ik echt noooooit doen. Stofzuigen vooruit, als er echt veel haren liggen enzo. Maar dweilen niet hoor.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daar heb je dan een goede neus voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik ging net naar de winkel en overal op dit pleintje ligt turkenkots![]()
Dus nee, ik heb echt helemaal geen trek!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hing geen geur meer aan. Gelukkig!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je dan een goede neus voor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Knap welquote:![]()
Even de kattenkamer poetsen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan heb je een goed oog ervoor. Respect, props, etc.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hing geen geur meer aan. Gelukkig!!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik kan geen kast opendoen of die kat duikt erin.
Stom beest
[b]AirwiN schreef [/b]
Oven opendoen kijken of hij intelligent is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan geen kast opendoen of die kat duikt erin.
Stom beestBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Daar duikt ze ook inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oven opendoen kijken of hij intelligent is.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zit geen vlees aan dat beestje johquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: