het leven gaat verder dan alleen bitches, jij denkt te simpelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij meer wijven heeft geneukt, maar dat zal ook wel met al die incest.
Je zusje aanduwen ckerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:12 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
levelservaring, streets, slechte en goede tijden etc etc
most of yall only seen the good times
ja, tuurlijk, maar het is niet fulltime, ik zie het als hobby weeje geen gezeik met de belastingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je noemde het net nog werk.
Nah, die drugs ervaring heb ik ook wel, daarnaast ook nog veel mensen uit de shit geholpen. Jij hebt ze er vast alleen maar ingeduwd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:12 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
levelservaring, streets, slechte en goede tijden etc etc
most of yall only seen the good times
Al die zigeuners zijn zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:13 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, maar het is niet fulltime, ik zie het als hobby weeje geen gezeik met de belasting
Dat doen mensen vooral zelf hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nah, die drugs ervaring heb ik ook wel, daarnaast ook nog veel mensen uit de shit geholpen. Jij hebt ze er vast alleen maar ingeduwd.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ricardo is een onzekere en derhalve latente homofiel die in de clinch ligt met zichzelf.
broer, ik praat over gen eten in de koelkast, geen vaste woonplek, dichtbijstaanden die overleden zijn (rip roberto, john en g), etc etcquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nah, die drugs ervaring heb ik ook wel, daarnaast ook nog veel mensen uit de shit geholpen. Jij hebt ze er vast alleen maar ingeduwd.
Ik zei ook helpen, niet getild.quote:
Whutquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:37 schreef Ricardo1989 het volgende:
die niet true met hunzelf zijn, en zo de onschuldige hendrik uit willen hangen om zo forum punten te scoren
oke, ik ga eens proberen te slapen met de nadruk op proberenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik zei ook helpen, niet getild.
quote:
Ken het, soow? Dat is echt kk hard voor je man. Bijna net zo hard als mijn pik word van je zusje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
broer, ik praat over gen eten in de koelkast, geen vaste woonplek, dichtbijstaanden die overleden zijn (rip roberto, john en g), etc etc
Zielig lopen doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:14 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
broer, ik praat over gen eten in de koelkast, geen vaste woonplek, dichtbijstaanden die overleden zijn (rip roberto, john en g), etc etc
Hij doet niet alleen zielig....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:15 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kanker eens op man sjappiegezigt
Die heb ik in TS z'n zusje gestopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |