brede boyquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jeffrey, elvis, ik, roman, roberto (in wit) en vinnie (me mattie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
TS z'n "soort"
[ afbeelding ]hoe kom je deropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
Moest zelf ook lachenquote:
Morgenvroeg zeker weer werken, of naar school?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:07 schreef Ricardo1989 het volgende:
altijd als k niks ga doen ga ik de op pc op fok beetje muziek luistere facebook enzo en dan vliegt de tijd mennnn damnnn wou vroeg slape vandaag
me werk gaat gwn door hoor in het weekend (als er klanten zijn)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Morgenvroeg zeker weer werken, of naar school?
Oh nee.
Zit je in de prostitutie?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
me werk gaat gwn door hoor in het weekend (als er klanten zijn)
automonteurquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zit je in de prostitutie?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meeste zigeuners uit Italianen wonen in Boekarest toch.
Bucurestiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meeste zigeuners uit Italianen wonen in Boekarest toch.
gigoloquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zit je in de prostitutie?
Beide te moeilijke woorden voor TSquote:
doe nie of ik debiel ben bradda, heb meer evaring in het leven opgebouwd dan jou misschien welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Beide te moeilijke woorden voor TS
Jij valt vast te Google'en, wie geeft 'm aan bij de belasting?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:09 schreef Ricardo1989 het volgende:
gwn zwart, ene keer veel werk ander keer niks
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Beide te moeilijke woorden voor TS
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:10 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
doe nie of ik debiel ben bradda, heb meer evaring in het leven opgebouwd dan jou misschien wel
Ik heb dit topic al doorgestuurd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jij valt vast te Google'en, wie geeft 'm aan bij de belasting?
Wat is evaring dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:10 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
doe nie of ik debiel ben bradda, heb meer evaring in het leven opgebouwd dan jou misschien wel
Hij bedoelt dat hij meer wijven heeft geneukt, maar dat zal ook wel met al die incest.quote:
levelservaring, streets, slechte en goede tijden etc etcquote:
Je noemde het net nog werk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:11 schreef Ricardo1989 het volgende:
MENSEN KOMEN NAAR MIJ TOE, ik zie het niet als werk maar hobby, en ik krijg er een TIP voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |