Boeren douchen tenminste nog nadat ze in de stront zijn geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:57 schreef Ricardo1989 het volgende:
je moet niet denken dat sigeuners boeren zijn, we leven in de 21e eeuw doe normaal
vriend ik kan veel hebben, maar ga niet biggie doen over la familia of mn afkomstquote:
ik heb een foto geplaatst, met mn neven en broers in pak, smooth en nice, ben geen fokking boerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Boeren douchen tenminste nog nadat ze in de stront zijn geweestJij denk ik niet, ik ruik je ego hier nog.
Je bent obviously het gevolg van incest en hebt daardoor geen toekomst, sorry maar het is gewoon de waarheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
vriend ik kan veel hebben, maar ga niet biggie doen over la familia of mn afkomst
sorry dat niveau zo daalt manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:57 schreef Smack10 het volgende:
zo naar bed, al die domme opmerkingen nu opeens hier
sorry dat niveau so daalt manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:57 schreef Smack10 het volgende:
zo naar bed, al die domme opmerkingen nu opeens hier
waarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik heb een foto geplaatst, met mn neven en broers in pak, smooth en nice, ben geen fokking boer
een hemd en pantalon is niet driedeligquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik heb een foto geplaatst, met mn neven en broers in pak, smooth en nice, ben geen fokking boer
Je bedoelt met de tien kilo gel, deo, blonde haarverf en make-up? De ammoniak maakt de stank idd wat minder erg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
nooit foto's op internet zetten man, krijg je hele leven te zien en bewerken ze die shitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kweenie men mensen posten em steeds overal
Ik heb hem boven mijn bed hangenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kweenie men mensen posten em steeds overal
ze hebbe al paar keer bewerkd man, daarom werd ik zo boosquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
nooit foto's op internet zetten man, krijg je hele leven te zien en bewerken ze die shit
oww die foto wist niet dat jij dat wasquote:
wees eens stil joh debiel ben niet dikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ricardo topics![]()
Ricardo de dikke turk![]()
He, ik sta ook op die foto, ik ben aan het pissen vanuit de fontein.quote:
Nee, alleen maar fatsig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
wees eens stil joh debiel ben niet dik
jeffrey, elvis, ik, roman, roberto (in wit) en vinnie (me mattie)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oww die foto wist niet dat jij dat waswelke ben jij dan
Je post net een foto van jezelf waarop je dik bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Wel dik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |