SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 05-01-2013 12:57:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He KT je hebt O&N overleeft .. Beste wensen nog ... En blijf je wel gedragen in 2013 .. OK?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huhhuh.. Stom paard.
(hans teeuwen)
Yes Sir!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
He KT je hebt O&N overleeft .. Beste wensen nog ... En blijf je wel gedragen in 2013 .. OK?
Dank je KT .. Het gaat je beter dit jaar ... Gewoon weer studeren in september !!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yes Sir!
Beste wensen mijn waarde chuuf.
Ik heb nu eigenlijk pas 1 maand geen studie gedaan.... Dus dat koppie komt wel leeg denk ik zo!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:26 schreef chufi het volgende:
Dank je KT .. Het gaat je beter dit jaar ... Gewoon weer studeren in september !!
Ok laat het bezinken en bedenk wat je nu eigenlijk wilt.. Ik weet niet of dit jaar als verloren moet worden beschouwd, zo niet probeer er nog wat van te maken als je hier mee door wilt gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk pas 1 maand geen studie gedaan.... Dus dat koppie komt wel leeg denk ik zo!
Oh qua studie verloren hoor, maar studie is niet het belangrijkste...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok laat het bezinken en bedenk wat je nu eigenlijk wilt.. Ik weet niet of dit jaar als verloren moet worden beschouwd, zo niet probeer er nog wat van te maken als je hier mee door wilt gaan
Ja op je zelf komen te staan is denk wel belangrijk .. Dan kun je van daar uit gewoon opnieuw kunt beginnenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh qua studie verloren hoor, maar studie is niet het belangrijkste...
Lekker werken koppie leeg maken op kamers...
Een keer paardrijden doet wonderen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk pas 1 maand geen studie gedaan.... Dus dat koppie komt wel leeg denk ik zo!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Of bedoel je gewoon dat je dronken bent?
oelala!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:17 schreef ElizabethR het volgende:
Geweldig huis, we gaan inschrijven, hopen dat wij het worden!!
Masterbedroom heeft niet alleen de ensuite, maar ook nog een walk-in-wardrobe waar ik letterlijk AL mijn EN zijn kleren en schoenen kwijt zal kunnen, en then some more......
Tweede slaapkamer was zo groot, dat ik eerst dacht dat het de master was. Ook ensuite.
In de hotpress kun je het linnengoed voor een heel hotel kwijt.
Derde slaapkamer grenst aan de family bathroom, en was ook zeer ruim. Dan nog twee goed ruime slaapkamers zonder ensuite. Twee reception rooms, dus twee open haarden, een office, een utility room waar we bij slecht weer kunnen BBQ-en, een enorme keuken met aangrenzende dining room. Leuke tuin, grenzend aan weilanden rondom, waar regelmatig vee bivakkeert, dus gezelligEn uiteraard in de middle of nowhere, precies wat wij willen!!
Noeste arbeid.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:26 schreef Lienekien het volgende:
Hoe verdienen jullie de kost in Ierland?
Waar moet ik ongeveer aan denken? Ik heb er gewoon zo weinig voorstelling bij hoe je als Nederlander daar je brood kunt verdienen.quote:
Hoezo? Er zijn legio banen waar nederlands sprekenden gevraagd worden. Vooral in regio Dublin.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar moet ik ongeveer aan denken? Ik heb er gewoon zo weinig voorstelling bij hoe je als Nederlander daar je brood kunt verdienen.
Daar heb ik dus geen idee van, daarom vraag ik het toch.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn legio banen waar nederlands sprekenden gevraagd worden. Vooral in regio Dublin.
Maar mijn echtgenoot is geoloog, en ik werk bij een vestiging van een Amerikaanse bank en hou me daar bezig met de gehele lifecycle met betrekking tot leasing.
Maar onze situatie is niet representatief, want wij hebben geen van beiden onze jobs omdat we Nederlands zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen idee van, daarom vraag ik het toch.
Jullie zijn niet Nederlands?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar onze situatie is niet representatief, want wij hebben geen van beiden onze jobs omdat we Nederlands zijn.
Duh. Jij vraagt specifiek hoe een Nederlander zijn brood moet verdienen in Ierland, en ik zeg dat dat heel makkelijk is, aangezien er veel nederlands sprekenden gevraagd worden in regio Dublin bij bedrijven als Yahoo, IBM, Intel, enzovoorts....quote:
Ach zo, dan begreep ik je verkeerd, want zou het nederlanderschap irrelevant zijn in je vraag dan had ik die als volgt verwacht: 'Hoe verdien je je brood in Ierland?'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Als ik vraag hoe je als Nederlander je brood in Ierland kunt verdienen, impliceert dat voor mij allerminst dat je dat dus met Nederlands spreken doet.
Gaat fijn langs elkaar heen, zo!
Ik bedoelde dus meer een idee van beroepsgroepen die toegankelijk zijn voor Nederlanders met uiteraard een goede beheersing van het Engels. Misschien willen bepaalde takken juist graag Nederlanders vanwege bijv. onderwijsniveau hier of arbeidsethos? Of tekorten in Ierland?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach zo, dan begreep ik je verkeerd, want zou het nederlanderschap irrelevant zijn in je vraag dan had ik die als volgt verwacht: 'Hoe verdien je je brood in Ierland?'
Mijn excuses voor mijn misinterpretatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |