abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121190026
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Checkness.

Iedereen doet dat, en in principe hoeft dat helemaal niet het einde van je contact te betekenen mits je maar niet je hele ziel en zaligheid aan die vriendschap ophangt.
Nou nee , soms heb ik het echt druk met van alles en iedereen en dan weet ik dat de momentjes komen wel weer voor degene die ik zie.

Ik denk meer dat Benzin niet snapt dat andere mensen ook een leven hebben en niet altijd tijd voor hem hebben en juist op eist. Hij is veel te claimerig.

Ik denk zelfs dat als ze gewoon met vriendinnen uit ging hangen en even lekker daarmee de gang gaat hij ook al moeilijk gaat doen.

Overigens snap ik niet als bij een vriendin al eerder de vriendschap eindigde vanwege dit soort gedrag hij er niets van leert.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:00:27 #127
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121190036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Ze zegt tegen mij dat ze het druk heeft. Ik geloof haar.
Dat vroeg ik niet. Wat zou ZIJ willen?

Tevens: woei, cirkeltje *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:50 schreef dude1960 het volgende:

[..]

ZE LIEGT sukkel, als ze echt zou willen dan zou ze echt wel 2 uurtjes per week voor je vrij kunnen maken.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121190046
quote:

[..]

Het is dat ik je al zo lang zie posten, anders had ik niet geloofd dat iemand zo naief en afhankelijk kan zijn.
pi_121190066
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tevens: woei, cirkeltje *O*

[..]

Cirkeltje ?? Ik mis iets
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:02:01 #130
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_121190074
quote:

[..]

Trolololololo! Respect voor alle moeite die je in deze thread stopt, je kan nu gewoon niet serieus zijn.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:02:30 #131
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121190082
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Cirkeltje ?? Ik mis iets
Hij heeft al eerder gezegd dat ze het druk heeft, en toen hebben anderen al geconcludeerd dat ze liegt. Hij komt nu toch weer terug op dat ze het druk zou hebben. Ergo, cirkeltje.
pi_121190098
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Trolololololo! Respect voor alle moeite die je in deze thread stopt, je kan nu gewoon niet serieus zijn.
Ik denk serieus dat TS het meent.

Dit is juist het erge eraan, hoe oud is TS en de meid?
pi_121190135
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hij heeft al eerder gezegd dat ze het druk heeft, en toen hebben anderen al geconcludeerd dat ze liegt. Hij komt nu toch weer terug op dat ze het druk zou hebben. Ergo, cirkeltje.
Ahh volgens mij woont die in een vicieuze cirkel , en het ligt allemaal anderen en nooit is aan hem. Want stel is voor dat andere een eigen leven kregen en niet constant aan hem denken , dat is rampzalig :'(
pi_121190186
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat TS het meent.

Dit is juist het erge eraan, hoe oud is TS en de meid?
Die zijn 22.

quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik hoop dat zij mijn vriendschap waardeert. Maar hoe moet ik nou weten wat ze wil, zeker als ze (volgens jullie) zou liegen?

quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik hoop gewoon dat ze eerlijk tegen me is. Dat is beter dan liegen uit medelijden.
pi_121190274
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Die zijn 22.

[..]

Ik hoop dat zij mijn vriendschap waardeert. Maar hoe moet ik nou weten wat ze wil, zeker als ze (volgens jullie) zou liegen?

[..]

Ik hoop gewoon dat ze eerlijk tegen me is. Dat is beter dan liegen uit medelijden.
Wat heeft ze aan een vriendschap met jou?

Zij weet dat jij haar wilt en dat schrikt haar af, afstand nemen is de enige oplossing.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:09:30 #136
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_121190280
Als de Twin Towers van hetzelfde materiaal gemaakt zouden zijn als de plaat voor de kop van TS, dan zouden ze er nu nog gestaan hebben......
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:10:22 #137
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121190316
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Die zijn 22.

[..]

[..]

Ik wil, ik hoop... |:(

Als je het écht wil weten, vraag het haar. Op de man vrouw af.
Maar dan niet janken als ze inderdaad tegen je zegt dat ze je zat is.
pi_121190379
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:57 schreef dude1960 het volgende:

Ze liegt tegen je omdat ze je niet wil kwetsen en omdat ze bang is je de waarheid te vertellen. Ze hoopt denk ik gewoon dat je de hints wel opvangt en daar de juiste conclusies uit trekt, maar dat doet je overduidelijk niet.
Ze kwetst me veel meer met een leugen. Ik zou als de waarheid is zoals jullie zeggen echt maanden mezelf shit voelen, maar nu voel ik me al maanden half-shit en als de waarheid is zoals jullie zeggen dan zou die klap ook alsnog komen. Het rekt alleen de milde pijn en en verschuift de grote klap.

Waarom doen vrouwen dan altijd zo sneaky in plaats van gewoon te zeggen hoe het is.

Ze geeft teveel om me om te liegen.
pi_121190393
Okee genoeg gehuild, slotje??
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:14:19 #140
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_121190440
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou nee , soms heb ik het echt druk met van alles en iedereen en dan weet ik dat de momentjes komen wel weer voor degene die ik zie.

Ik denk meer dat Benzin niet snapt dat andere mensen ook een leven hebben en niet altijd tijd voor hem hebben en juist op eist. Hij is veel te claimerig.

Ik denk zelfs dat als ze gewoon met vriendinnen uit ging hangen en even lekker daarmee de gang gaat hij ook al moeilijk gaat doen.

Overigens snap ik niet als bij een vriendin al eerder de vriendschap eindigde vanwege dit soort gedrag hij er niets van leert.
Volgens mij moet ik mijn uitspraak lichtelijk nuanceren. Als ik tijd genoeg heb maak ik voor iedereen waar ik mee om ga wel tijd vrij om wat te doen. In veel drukkere periodes zullen mensen waar ik dan even niet zo veel zin in heb toch moeten wijken voor bijvoorbeeld een avond voor mezelf als ik daar behoefte aan heb. Wanneer iemand daar problemen over maakt dan gaat dat wel ten koste van het contact ja. En ik heb het dus dan niet over mensen waar ik jaren mee omga of anderzijds een hele goede band mee heb, dat is een ander verhaal.
pi_121190442
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ze kwetst me veel meer met een leugen. Ik zou als de waarheid is zoals jullie zeggen echt maanden mezelf shit voelen, maar nu voel ik me al maanden half-shit en als de waarheid is zoals jullie zeggen dan zou die klap ook alsnog komen. Het rekt alleen de milde pijn en en verschuift de grote klap.

Waarom doen vrouwen dan altijd zo sneaky in plaats van gewoon te zeggen hoe het is.

Serieuze vraag TS: Hoe ga jij om met iemand om wie je veel geeft?? Geef daar eens een voorbeeld van
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:14:25 #142
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121190443
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee. Je wil graag dat ze te veel om je geeft om te liegen. Ik heb echter nog geen bewijs gezien.
pi_121190494
goh in plaat van te zeiken van oh ze heeft nooit tijd voor me en de vriendschap is over kan je ook denken .

Goh wat leuk voor haar dat ze nu eindelijk iemand gevonden heeft waar ze gelukkig mee is. Dat is namelijk de basis voor vriendschap . Het beste voor een ander willen , maar schijnbaar is dit geen echte vriendschap en geef je alleen maar om je eigen ego en kan je het geen bom schelen hoe zij zich voelt
pi_121190552
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
goh in plaat van te zeiken van oh ze heeft nooit tijd voor me en de vriendschap is over kan je ook denken .

Goh wat leuk voor haar dat ze nu eindelijk iemand gevonden heeft waar ze gelukkig mee is. Dat is namelijk de basis voor vriendschap . Het beste voor een ander willen , maar schijnbaar is dit geen echte vriendschap en geef je alleen maar om je eigen ego en kan je het geen bom schelen hoe zij zich voelt
Heb je de OP wel gelezen? :) Ik ben blij voor haar.
pi_121190600
Mooi ook dat het alleen maar gaat om wat TS wilt, niet wat zij wilt. Zij heeft maar te schikken :')
pi_121190604
Daa
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Heb je de OP wel gelezen? :) Ik ben blij voor haar.
Daar laat anders weinig zien in gedrag naar haar toe.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:20:56 #147
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121190630
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:

Nee, nee... Hij wil dat zij gelukkig is:

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Als zij gelukkig is, is er ten minste iemand gelukkig.
Boehoe, dan is iig één van ons gelukkig :'(
Want ja, in dezelfde post beschrijft hij dat zij geen tijd heeft om hem te geven wat hij nodig heeft.

:')
pi_121190683
Professionele hulp TS voor wat inzicht in je eigen denkpatroon te krijgen?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:24:28 #149
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121190723
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:23 schreef Smack10 het volgende:
Professionele hulp TS?
Dit, en dan vooral om diepgewortelde denk- en gedragspatronen te leren doorbreken.
pi_121190731
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:19 schreef tjoptjop het volgende:
Mooi ook dat het alleen maar gaat om wat TS wilt, niet wat zij wilt. Zij heeft maar te schikken :')
Dat bedoelde ik dus ook , vriendschap is een wisselwerking , en gaat het niet alleen om wat hij wil. Allen krijg ik het vermoeden dat het bij de vriendschap bij hem alleen om hem draait en wat een ander wilt boeit hem niet , want ze kunnen maar beter schikken.
En ja dan lopen vriendschappen stuk want zo werkt het niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')