Nou nee , soms heb ik het echt druk met van alles en iedereen en dan weet ik dat de momentjes komen wel weer voor degene die ik zie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Checkness.
Iedereen doet dat, en in principe hoeft dat helemaal niet het einde van je contact te betekenen mits je maar niet je hele ziel en zaligheid aan die vriendschap ophangt.
Dat vroeg ik niet. Wat zou ZIJ willen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zegt tegen mij dat ze het druk heeft. Ik geloof haar.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:50 schreef dude1960 het volgende:
[..]
ZE LIEGT sukkel, als ze echt zou willen dan zou ze echt wel 2 uurtjes per week voor je vrij kunnen maken.
Het is dat ik je al zo lang zie posten, anders had ik niet geloofd dat iemand zo naief en afhankelijk kan zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Cirkeltje ?? Ik mis ietsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Wat zou ZIJ willen?
Tevens: woei, cirkeltje
[..]
Trolololololo! Respect voor alle moeite die je in deze thread stopt, je kan nu gewoon niet serieus zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder gezegd dat ze het druk heeft, en toen hebben anderen al geconcludeerd dat ze liegt. Hij komt nu toch weer terug op dat ze het druk zou hebben. Ergo, cirkeltje.quote:
Ik denk serieus dat TS het meent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Trolololololo! Respect voor alle moeite die je in deze thread stopt, je kan nu gewoon niet serieus zijn.
Ahh volgens mij woont die in een vicieuze cirkel , en het ligt allemaal anderen en nooit is aan hem. Want stel is voor dat andere een eigen leven kregen en niet constant aan hem denken , dat is rampzaligquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder gezegd dat ze het druk heeft, en toen hebben anderen al geconcludeerd dat ze liegt. Hij komt nu toch weer terug op dat ze het druk zou hebben. Ergo, cirkeltje.
Die zijn 22.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat TS het meent.
Dit is juist het erge eraan, hoe oud is TS en de meid?
Ik hoop dat zij mijn vriendschap waardeert. Maar hoe moet ik nou weten wat ze wil, zeker als ze (volgens jullie) zou liegen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Wat zou ZIJ willen?
Ik hoop gewoon dat ze eerlijk tegen me is. Dat is beter dan liegen uit medelijden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder gezegd dat ze het druk heeft, en toen hebben anderen al geconcludeerd dat ze liegt. Hij komt nu toch weer terug op dat ze het druk zou hebben. Ergo, cirkeltje.
Wat heeft ze aan een vriendschap met jou?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Die zijn 22.
[..]
Ik hoop dat zij mijn vriendschap waardeert. Maar hoe moet ik nou weten wat ze wil, zeker als ze (volgens jullie) zou liegen?
[..]
Ik hoop gewoon dat ze eerlijk tegen me is. Dat is beter dan liegen uit medelijden.
Ik wil, ik hoop...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Die zijn 22.
[..]
Ik hoop dat zij mijn vriendschap waardeert. Maar hoe moet ik nou weten wat ze wil, zeker als ze (volgens jullie) zou liegen?
[..]
Ik hoop gewoon dat ze eerlijk tegen me is. Dat is beter dan liegen uit medelijden.
Ze kwetst me veel meer met een leugen. Ik zou als de waarheid is zoals jullie zeggen echt maanden mezelf shit voelen, maar nu voel ik me al maanden half-shit en als de waarheid is zoals jullie zeggen dan zou die klap ook alsnog komen. Het rekt alleen de milde pijn en en verschuift de grote klap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:57 schreef dude1960 het volgende:
Ze liegt tegen je omdat ze je niet wil kwetsen en omdat ze bang is je de waarheid te vertellen. Ze hoopt denk ik gewoon dat je de hints wel opvangt en daar de juiste conclusies uit trekt, maar dat doet je overduidelijk niet.
Volgens mij moet ik mijn uitspraak lichtelijk nuanceren. Als ik tijd genoeg heb maak ik voor iedereen waar ik mee om ga wel tijd vrij om wat te doen. In veel drukkere periodes zullen mensen waar ik dan even niet zo veel zin in heb toch moeten wijken voor bijvoorbeeld een avond voor mezelf als ik daar behoefte aan heb. Wanneer iemand daar problemen over maakt dan gaat dat wel ten koste van het contact ja. En ik heb het dus dan niet over mensen waar ik jaren mee omga of anderzijds een hele goede band mee heb, dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , soms heb ik het echt druk met van alles en iedereen en dan weet ik dat de momentjes komen wel weer voor degene die ik zie.
Ik denk meer dat Benzin niet snapt dat andere mensen ook een leven hebben en niet altijd tijd voor hem hebben en juist op eist. Hij is veel te claimerig.
Ik denk zelfs dat als ze gewoon met vriendinnen uit ging hangen en even lekker daarmee de gang gaat hij ook al moeilijk gaat doen.
Overigens snap ik niet als bij een vriendin al eerder de vriendschap eindigde vanwege dit soort gedrag hij er niets van leert.
Serieuze vraag TS: Hoe ga jij om met iemand om wie je veel geeft?? Geef daar eens een voorbeeld vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze kwetst me veel meer met een leugen. Ik zou als de waarheid is zoals jullie zeggen echt maanden mezelf shit voelen, maar nu voel ik me al maanden half-shit en als de waarheid is zoals jullie zeggen dan zou die klap ook alsnog komen. Het rekt alleen de milde pijn en en verschuift de grote klap.
Waarom doen vrouwen dan altijd zo sneaky in plaats van gewoon te zeggen hoe het is.
Ze geeft teveel om me om te liegen.
Nee. Je wil graag dat ze te veel om je geeft om te liegen. Ik heb echter nog geen bewijs gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze geeft teveel om me om te liegen.
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
goh in plaat van te zeiken van oh ze heeft nooit tijd voor me en de vriendschap is over kan je ook denken .
Goh wat leuk voor haar dat ze nu eindelijk iemand gevonden heeft waar ze gelukkig mee is. Dat is namelijk de basis voor vriendschap . Het beste voor een ander willen , maar schijnbaar is dit geen echte vriendschap en geef je alleen maar om je eigen ego en kan je het geen bom schelen hoe zij zich voelt
Daar laat anders weinig zien in gedrag naar haar toe.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je de OP wel gelezen?Ik ben blij voor haar.
Nee, nee... Hij wil dat zij gelukkig is:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
goh in plaat van te zeiken van oh ze heeft nooit tijd voor me en de vriendschap is over kan je ook denken .
Goh wat leuk voor haar dat ze nu eindelijk iemand gevonden heeft waar ze gelukkig mee is. Dat is namelijk de basis voor vriendschap . Het beste voor een ander willen , maar schijnbaar is dit geen echte vriendschap en geef je alleen maar om je eigen ego en kan je het geen bom schelen hoe zij zich voelt
Boehoe, dan is iig één van ons gelukkigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Als zij gelukkig is, is er ten minste iemand gelukkig.
Dit, en dan vooral om diepgewortelde denk- en gedragspatronen te leren doorbreken.quote:
Dat bedoelde ik dus ook , vriendschap is een wisselwerking , en gaat het niet alleen om wat hij wil. Allen krijg ik het vermoeden dat het bij de vriendschap bij hem alleen om hem draait en wat een ander wilt boeit hem niet , want ze kunnen maar beter schikken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:19 schreef tjoptjop het volgende:
Mooi ook dat het alleen maar gaat om wat TS wilt, niet wat zij wilt. Zij heeft maar te schikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |