abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121189591
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij in dit geval het mikpunt van de spot bent.
Ook als het over iemand anders ging was het niet grappig. Het is een onlogische bewering die niet volgt en het eindigt ook niet met een punchline die de onlogische bewering logisch maakt.

quote:
Enne... Als ze zoveel om je zou geven, zou ze je dan links laten liggen omdat ze nu een relatie heeft?
Ze heeft het druk met haar vriendje, studie en hobby. Het is begrijpelijk dat die dingen eerst komen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:46:39 #102
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121189613
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Wie weet weet hij dat wel helemaal niet, ze hebben elkaar pas ontmoet nadat wij iets hebben gehad. Maar dan nog, alleen de vriendschap was nog over, ik zou mijn vriendin niet verbieden om met haar vrienden om te gaan.
Dat zeg je nu. En al zou het zo zijn, niet iedereen denkt daar zo over.

Ik zou het ook niet tof vinden als mijn hypothetische vriend veel contact had met zijn claimerige, afhankelijke (ex) vriendin. Of dat nou een relatie geweest is, of gewone vriendschap.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121189624
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Ook als het over iemand anders ging was het niet grappig. Het is een onlogische bewering die niet volgt en het eindigt ook niet met een punchline die de onlogische bewering logisch maakt.

[..]

Ze heeft het druk met haar vriendje, studie en hobby. Het is begrijpelijk dat die dingen eerst komen.
Je snapt dat ze je gewoon ontwijkt?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:47:09 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121189626
quote:

[..]

[..]

Dit is dus precies het gedrag wat jou zo vermoeiend maakt.
Nu ga je zelfs een voorbeeld van een grap helemaal kapot analyseren.
pi_121189673
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:46 schreef Yuki het volgende:

Ik zou het ook niet tof vinden als mijn hypothetische vriend veel contact had met zijn claimerige, afhankelijke (ex) vriendin. Of dat nou een relatie geweest is, of gewone vriendschap.
Waarom niet?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:47 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je snapt dat ze je gewoon ontwijkt?
Nee, ze zegt dat ze het druk heeft.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:48:41 #106
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121189682
quote:

[..]

Dude. Echt. Focus niet zo op het woord grap.
En het is misschien niet eens grappig, maar wel een hele normale manier van frustratie afreageren.

quote:
[..]

Als je het zo goed begrijpt, ga je er dan niet over op lopen vreten en ga op zoek naar andere dingen/mensen om tijd en energie in te steken.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:48:41 #107
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_121189683
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:47 schreef Royco1 het volgende:
Dit is dus precies het gedrag wat jou zo vermoeiend maakt.
Nu ga je zelfs een voorbeeld van een grap helemaal kapot analyseren.
Dit wou ik dus typen, maar het stond er al.

qft.
Ik ga naar huis.
pi_121189692
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Wie weet weet hij dat wel helemaal niet, ze hebben elkaar pas ontmoet nadat wij iets hebben gehad. Maar dan nog, alleen de vriendschap was nog over, ik zou mijn vriendin niet verbieden om met haar vrienden om te gaan.
Maar jij bent natuurlijk ook haar ex-vriend. Nogmaals, zij wil gelukkig worden met haar nieuwe vlam en ze heeft besloten dat jij daar niet tussen past. Als je haar zou bellen en haar dit zou vragen garandeer ik je dat ze dat zal bevestigen.
Je denkt dat jij zo'n goeie jongen bent en dat mensen jou slecht behandelen maar het is precies andersom. Jij wilt haar niet loslaten zodat ze al haar energie kan steken in relaties die voor haar veel belangrijker zijn. "If you love something, let it go"
pi_121189731
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Really, ik zou er niet om kunnen lachen. Het is gewoon niet grappig.

Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat soort grappen over me zou maken. Ze geeft daarvoor teveel om me en ze zou zoiets niet doen. Ze heeft het gewoon druk met haar vriendje en andere dingen. En dat vind ik prima, zou gewoon graag iets meer aandacht krijgen dan ik nu krijg.
Je overanalyseert alles maar hebt totaal geen realiteitsbesef?

Gevoelens gaan na verloop van tijd weg als iemand je leegzuigt, dan ben je blij dat ze uit je leven zijn.
pi_121189739
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef benzin het volgende:

ZE LIEGT sukkel, als ze echt zou willen dan zou ze echt wel 2 uurtjes per week voor je vrij kunnen maken.
pi_121189763
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:50 schreef dude1960 het volgende:

[..]

ZE LIEGT sukkel
Precies, om jou niet te kwetsen.

En omdat vrouwen moeilijk de waarheid kunnen vertellen.
pi_121189785
ik zeg ook weleens dat ik t druk heb tegen bepaalde mensen waar ik dat moment ff helemaal geen zin in heb!!

En mensen die ik wel graag wil spreken.. maak ik graag wat tijd voor vrij ook al heb ik t druk!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:52:30 #113
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121189812
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom niet?

[..]

Een vriendin die alle tijd en energie van mijn lief opeist? Nee, daar ben ik niet van gecharmeerd. Bij dat soort types is het vaak: geef ze één vinger, en ze grijpen je hele hand.
Als het erop neer gaat komen dat hij één keer per x periode met haar afspreekt, en zij hem meer en meer gaat claimen waardoor mijn tijd met hem eronder gaat lijden... Dan protesteer ik wel.

Het respecteren van de situatie moet van beide kanten komen. Als je in een relatie zit, moet je ook respecteren dat je elkaar af en toe niet ziet omdat je met vrienden afspreekt. Aan de andere kant moeten vrienden ook kunnen accepteren dat je af en toe met je (vriend)in wil zijn. Claimerige types doen dat niet.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:53:17 #114
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121189839
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:51 schreef Blim het volgende:
ik zeg ook weleens dat ik t druk heb tegen bepaalde mensen waar ik dat moment ff helemaal geen zin in heb!!

En mensen die ik wel graag wil spreken.. maak ik graag wat tijd voor vrij ook al heb ik t druk!
Dit.
pi_121189841
Weet je Benzin dit is misschien heel moeilijk voor je om te begrijpen maar mensen hebben ook een leven naast jou.
Niemand is 24 uur beschikbaar en ik vind eigenlijk dat je heel asociaal omgaat met haar, je kan zelfs niet inzien dat iemand iemand dus nu een ander in haar leven is die schijnbaar specialer is dan jou en vind nog steeds dat je dezelfde rechten hebt.
Een vriendje veranderd een heleboel en dan heb je andere prioriteiten dan steeds de vriendschappen bijhouden.

Maar ga vooral door met zaniken en zeuren dan kun je de vriendschap ook wel vergeten
pi_121189860
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik mijd die mensen ook tegenwoordig.

Die hebben altijd wat en moeten geen relatie zoeken, maar professionele hulp.
pi_121189874
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Yuki het volgende:

Als je het zo goed begrijpt, ga je er dan niet over op lopen vreten en ga op zoek naar andere dingen/mensen om tijd en energie in te steken.
Ik begrijp dat ik niet op de eerste plekken kom, maar ik zou toch wel op een net iets hoger plekje willen dan waar ik nu terecht ben gekomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:50 schreef dude1960 het volgende:

[..]

ZE LIEGT sukkel, als ze echt zou willen dan zou ze echt wel 2 uurtjes per week voor je vrij kunnen maken.
Dat laatste deel zit wel wat in; en dat is eigenlijk precies wat ik wil. Maar misschien is ze zelfs voor die 2 uur te druk. Ik heb ook weleens hectische weken door werk en dingen die ik moet regelen.

Waarom zou zij tegen me liegen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Precies, om jou niet te kwetsen.
Dat zou ik me kunnen voorstellen, aan de andere kant zou ik blij zijn als ze eerlijk tegen me was en ik denk dat ze zelfs in dat geval eerlijk zou zijn.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:54:59 #118
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_121189894
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:51 schreef Blim het volgende:

Checkness.

Iedereen doet dat, en in principe hoeft dat helemaal niet het einde van je contact te betekenen mits je maar niet je hele ziel en zaligheid aan die vriendschap ophangt.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:56:21 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121189927
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ik niet op de eerste plekken kom, maar ik zou toch wel op een net iets hoger plekje willen dan waar ik nu terecht ben gekomen.
"Ik zou willen dat ik belangrijker voor haar ben"

quote:
[..]

Dat laatste deel zit wel wat in; en dat is eigenlijk precies wat ik wil. Maar misschien is ze zelfs voor die 2 uur te druk. Ik heb ook weleens hectische weken door werk en dingen die ik moet regelen.

"Ik wil dat ze tijd voor me vrijmaakt"

quote:
[..]

Dat zou ik me kunnen voorstellen, aan de andere kant zou ik blij zijn als ze eerlijk tegen me was en ik denk dat ze zelfs in dat geval eerlijk zou zijn.
"Ik wil dat ze eerlijk tegen me is"

Heb je wel eens gedacht aan wat ZIJ wil?
pi_121189959
quote:

[..]

Omdat ze medelijden met je heeft en niet rechtstreeks durft te zeggen dat ze je zat is, wat hoogstwaarschijnlijk wel een beetje zo is.
pi_121189961
quote:

[..]

[..]

[..]

Ze heeft er geen zin meer in om energie in jou te steken op wat voor manier dan ook.

Ik heb een ex gehad die ook zoals jou in het leven stond (was wel een meid dan ;) ). Daar wil ik niks meer mee te maken hebben, al dat negatieve gedoe..

Waarom zoek je geen hulp in de vorm van zelfvertrouwen opkrikken etc.?
pi_121189969
quote:

[..]

[..]

Wat doet ze precies, studeert ze nog, of werkt ze full-time? En wat studeert ze...

Ze liegt tegen je omdat ze je niet wil kwetsen en omdat ze bang is je de waarheid te vertellen. Ze hoopt denk ik gewoon dat je de hints wel opvangt en daar de juiste conclusies uit trekt, maar dat doet je overduidelijk niet.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:57:55 #123
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121189974
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

[..]

Geef het maar op Yuki, Benzin is volgens eigen zeggen zo'n beetje de aardigste persoon ter wereld maar toch gaan zijn posts altijd alleen maar over wat hij wil.
pi_121189998
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Geef het maar op Yuki, Benzin is volgens eigen zeggen zo'n beetje de aardigste persoon ter wereld maar toch gaan zijn posts altijd alleen maar over wat hij wil.
En toch denkt hij dat hij alles voor andere over heeft, maar hij heeft niet in de gaten dat dat is om zichzelf te pleasen.
pi_121190019
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ze zegt tegen mij dat ze het druk heeft. Ik geloof haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')