Ook als het over iemand anders ging was het niet grappig. Het is een onlogische bewering die niet volgt en het eindigt ook niet met een punchline die de onlogische bewering logisch maakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij in dit geval het mikpunt van de spot bent.
Ze heeft het druk met haar vriendje, studie en hobby. Het is begrijpelijk dat die dingen eerst komen.quote:Enne... Als ze zoveel om je zou geven, zou ze je dan links laten liggen omdat ze nu een relatie heeft?
Dat zeg je nu. En al zou het zo zijn, niet iedereen denkt daar zo over.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wie weet weet hij dat wel helemaal niet, ze hebben elkaar pas ontmoet nadat wij iets hebben gehad. Maar dan nog, alleen de vriendschap was nog over, ik zou mijn vriendin niet verbieden om met haar vrienden om te gaan.
Je snapt dat ze je gewoon ontwijkt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ook als het over iemand anders ging was het niet grappig. Het is een onlogische bewering die niet volgt en het eindigt ook niet met een punchline die de onlogische bewering logisch maakt.
[..]
Ze heeft het druk met haar vriendje, studie en hobby. Het is begrijpelijk dat die dingen eerst komen.
Dit is dus precies het gedrag wat jou zo vermoeiend maakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ook als het over iemand anders ging was het niet grappig. Het is een onlogische bewering die niet volgt en het eindigt ook niet met een punchline die de onlogische bewering logisch maakt.
[..]
Ze heeft het druk met haar vriendje, studie en hobby. Het is begrijpelijk dat die dingen eerst komen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:46 schreef Yuki het volgende:
Ik zou het ook niet tof vinden als mijn hypothetische vriend veel contact had met zijn claimerige, afhankelijke (ex) vriendin. Of dat nou een relatie geweest is, of gewone vriendschap.
Nee, ze zegt dat ze het druk heeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je snapt dat ze je gewoon ontwijkt?
Dude. Echt. Focus niet zo op het woord grap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je het zo goed begrijpt, ga je er dan niet over op lopen vreten en ga op zoek naar andere dingen/mensen om tijd en energie in te steken.quote:[..]
Dit wou ik dus typen, maar het stond er al.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:47 schreef Royco1 het volgende:
Dit is dus precies het gedrag wat jou zo vermoeiend maakt.
Nu ga je zelfs een voorbeeld van een grap helemaal kapot analyseren.
Maar jij bent natuurlijk ook haar ex-vriend. Nogmaals, zij wil gelukkig worden met haar nieuwe vlam en ze heeft besloten dat jij daar niet tussen past. Als je haar zou bellen en haar dit zou vragen garandeer ik je dat ze dat zal bevestigen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wie weet weet hij dat wel helemaal niet, ze hebben elkaar pas ontmoet nadat wij iets hebben gehad. Maar dan nog, alleen de vriendschap was nog over, ik zou mijn vriendin niet verbieden om met haar vrienden om te gaan.
Je overanalyseert alles maar hebt totaal geen realiteitsbesef?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Really, ik zou er niet om kunnen lachen. Het is gewoon niet grappig.
Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat soort grappen over me zou maken. Ze geeft daarvoor teveel om me en ze zou zoiets niet doen. Ze heeft het gewoon druk met haar vriendje en andere dingen. En dat vind ik prima, zou gewoon graag iets meer aandacht krijgen dan ik nu krijg.
ZE LIEGT sukkel, als ze echt zou willen dan zou ze echt wel 2 uurtjes per week voor je vrij kunnen maken.quote:
Een vriendin die alle tijd en energie van mijn lief opeist? Nee, daar ben ik niet van gecharmeerd. Bij dat soort types is het vaak: geef ze één vinger, en ze grijpen je hele hand.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Nee, ze zegt dat ze het druk heeft.
Dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:51 schreef Blim het volgende:
ik zeg ook weleens dat ik t druk heb tegen bepaalde mensen waar ik dat moment ff helemaal geen zin in heb!!
En mensen die ik wel graag wil spreken.. maak ik graag wat tijd voor vrij ook al heb ik t druk!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik mijd die mensen ook tegenwoordig.
Die hebben altijd wat en moeten geen relatie zoeken, maar professionele hulp.
Ik begrijp dat ik niet op de eerste plekken kom, maar ik zou toch wel op een net iets hoger plekje willen dan waar ik nu terecht ben gekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Yuki het volgende:
Als je het zo goed begrijpt, ga je er dan niet over op lopen vreten en ga op zoek naar andere dingen/mensen om tijd en energie in te steken.
Dat laatste deel zit wel wat in; en dat is eigenlijk precies wat ik wil. Maar misschien is ze zelfs voor die 2 uur te druk. Ik heb ook weleens hectische weken door werk en dingen die ik moet regelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:50 schreef dude1960 het volgende:
[..]
ZE LIEGT sukkel, als ze echt zou willen dan zou ze echt wel 2 uurtjes per week voor je vrij kunnen maken.
Dat zou ik me kunnen voorstellen, aan de andere kant zou ik blij zijn als ze eerlijk tegen me was en ik denk dat ze zelfs in dat geval eerlijk zou zijn.quote:
Checkness.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:51 schreef Blim het volgende:
ik zeg ook weleens dat ik t druk heb tegen bepaalde mensen waar ik dat moment ff helemaal geen zin in heb!!
En mensen die ik wel graag wil spreken.. maak ik graag wat tijd voor vrij ook al heb ik t druk!
"Ik zou willen dat ik belangrijker voor haar ben"quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik niet op de eerste plekken kom, maar ik zou toch wel op een net iets hoger plekje willen dan waar ik nu terecht ben gekomen.
"Ik wil dat ze tijd voor me vrijmaakt"quote:[..]
Dat laatste deel zit wel wat in; en dat is eigenlijk precies wat ik wil. Maar misschien is ze zelfs voor die 2 uur te druk. Ik heb ook weleens hectische weken door werk en dingen die ik moet regelen.
Waarom zou zij tegen me liegen?
"Ik wil dat ze eerlijk tegen me is"quote:[..]
Dat zou ik me kunnen voorstellen, aan de andere kant zou ik blij zijn als ze eerlijk tegen me was en ik denk dat ze zelfs in dat geval eerlijk zou zijn.
Omdat ze medelijden met je heeft en niet rechtstreeks durft te zeggen dat ze je zat is, wat hoogstwaarschijnlijk wel een beetje zo is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat laatste deel zit wel wat in; en dat is eigenlijk precies wat ik wil. Maar misschien is ze zelfs voor die 2 uur te druk. Ik heb ook weleens hectische weken door werk en dingen die ik moet regelen.
Ze heeft er geen zin meer in om energie in jou te steken op wat voor manier dan ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik niet op de eerste plekken kom, maar ik zou toch wel op een net iets hoger plekje willen dan waar ik nu terecht ben gekomen.
[..]
[..]
Dat zou ik me kunnen voorstellen, aan de andere kant zou ik blij zijn als ze eerlijk tegen me was en ik denk dat ze zelfs in dat geval eerlijk zou zijn.
Wat doet ze precies, studeert ze nog, of werkt ze full-time? En wat studeert ze...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Geef het maar op Yuki, Benzin is volgens eigen zeggen zo'n beetje de aardigste persoon ter wereld maar toch gaan zijn posts altijd alleen maar over wat hij wil.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Ik zou willen dat ik belangrijker voor haar ben"
[..]
"Ik wil dat ze tijd voor me vrijmaakt"
[..]
"Ik wil dat ze eerlijk tegen me is"
Heb je wel eens gedacht aan wat ZIJ wil?
En toch denkt hij dat hij alles voor andere over heeft, maar hij heeft niet in de gaten dat dat is om zichzelf te pleasen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef het maar op Yuki, Benzin is volgens eigen zeggen zo'n beetje de aardigste persoon ter wereld maar toch gaan zijn posts altijd alleen maar over wat hij wil.
Ze zegt tegen mij dat ze het druk heeft. Ik geloof haar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Ik zou willen dat ik belangrijker voor haar ben"
[..]
"Ik wil dat ze tijd voor me vrijmaakt"
[..]
"Ik wil dat ze eerlijk tegen me is"
Heb je wel eens gedacht aan wat ZIJ wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |