SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Dan neem ik mijn woorden én mijn lintje terugquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef Hypocriet het volgende: [..] Nee die vriendin deed het voor me
ja
![]()
![]()
quote:
Ik realiseer dat mijn schaduw een nep vriend is, hij weet niks af van familie.quote:
neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden én mijn lintje terug
Haha, meeten at the gym?
M'n eerste lapo. Na 208 topics. Eindelijkquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
LB ik zag paar week geleden je opa geloof ik rijden
Spreekt alleen voor zich.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef Nestalgie het volgende:
alles goed aj en dientje en hypo en appelcKe ej gagumim en faux en pz en.krul en fl en roald en snowbrlls e alle andere
ik heb er 2 gehad in mijn hele leven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
M'n eerste lapo. Na 208 topics. Eindelijk
daarom geen linke links linken met linxen, linkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik realiseer dat mijn schaduw een nep vriend is, hij weet niks af van familie.
Een neppe vriend in de kamp zorgt voor veel vijanden, je weet toch pimpin maar je moet oppassen met wie we linken
jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Spreekt alleen voor zich.
Ja en met jou?
Ik had eerst iets van 15 of zo in udowuquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb er 2 gehad in mijn hele leven.
Ik een paar bij radio onz en nachtbagger. Mooie momenten in mn leven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb er 2 gehad in mijn hele leven.
jaloers.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik een paar bij radio onz en nachtbagger. Mooie momenten in mn leven.
van wie ben je kloon dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik had eerst iets van 15 of zo in udowu
JAquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee
Ik denk niet dat Heppie nog mee wil dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |