Vooruit, omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik typte eigenlijk 'Snow'
toen bedacht ik me dat Snow nooit hoi zegt en toen zag ik dat jij het was
Je lijkt wel bejaardquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik typte eigenlijk 'Snow'
toen bedacht ik me dat Snow nooit hoi zegt en toen zag ik dat jij het was
JA GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ja huilen. Godverdomme moet ik tijdens tussenuren op school blijven en praten met andere mensen.
Niemand snapte hetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo sneu, durf gewoon te vragen tochhhh
Dat telt niet hoor![]()
![]()
lol wie is dit?quote:
Ik heb het niet tegen jou sorryyyyyquote:
Wauw, ben trots op jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niemand snapte hetuiteindelijk zelf gelukt
njadus hij maakt die fles half open zo van 'nja. Alsjeblieft. Nu kan je het wel zelf' lukte het mij nog steeds niet
![]()
Huilen. Nu echt poepenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou sorryyyyy
Nee die vriendin deed het voor mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wauw, ben trots op jeIk stuur je een lintje
Haha, sjonge, ga eens spieren kweken
Ik was me altijd met stroop..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
Pannenkoekenzeep, wat als dat zou bestaan?
Ik laat het likkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Droog jezelf af met een pannenkoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |